طرح های جدید روبالشی رو از کجا پیدا کنم؟

ضرورت خرید روبالشی

پس از یک روز پر مشغله و خسته کننده قطعا یک خواب دلچسب می‌‌تواند به رفرش کردن ما کمک کند. روبالشی در کنار تخت استاندارد، بالشت و ملحفه و از جمله عواملی هستند که هم می‌‌توانند کیفیت خواب و در نتیجه لذت ما از خوابیدن را افزایش دهند و هم اگر به شکلی نامناسب انتخاب و خریداری گردند، سبب خواهند شد که تمام شب خوابمان نبرد و بیدار باشیم. همچنین برخی افراد قصد دارند تا به نحوی خریداری کنند که متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب نیز باشد یا به عبارتی مقداری جنبه‌‌ی تزئینی هم داشته باشد.

اگر اطلاع ندارید که یک روبالشی خوب چه ویژگی‌‌هایی باید داشته باشد شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌‌کنیم.

انواع جنس رو بالشی چیست ؟

روبالشی ها انواع مختلفی دارند که می‌توانند در زیبایی طاقت و سلامت پوست و موی شما تاثیر گذار باشند به همین علت انتخاب یک رو بالشی با کیفیت و زیبا بسیار مهم هست و باید در آن دقت کنید که در ادامه به ادامه ی آن ها می پردازیم.

۱) روبالشی ساتن : ساتن پارچه ای می باشد که دارای مدل های مختلفی هستند و برای تولید آن ها از چند الیاف مانند رشته های ابریشم ، پلی استر ، نایلون و… استفاده میکنند ، البته لازم به ذکر هست که پارچه ی ساتن خودش دارای مدل های مختلفی می باشد و قیمت روبالشتی نیز مناسب هست و بسیار زیبا نیز هست .

۲) روبالشتی ابریشم : رو بالشی های ابریشم از بهترین گزینه ها می باشد که بسیار شیک و زیبا هستند و جزو رو بالشتی مجلسی می باشد که برای سلامت پوست نیز مفید هستند مخصوصا برای کسانی که پوست شان در صدد جوش زدن می باشد و ضد آلرژی هست که با آن ها خواب بهتری را نیز تجربه میکنید البته قیمت روبالشتی ابریشمی بالا می باشد .

۳) روبالشتی نخی : پارچه های نخی نیز جزو پارچه های خوب هستند که هوا به راحتی از آن ها عبور میکند و سازگاری خوبی با پوست صورت دارند ، این پارچه اگر از نخ خالص باشند قیمت بالاتری دارند و لی ضد حساسیت می باشند و دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند به طوری که می توان به عنوان یک رو بالشتی مجلسی از آن ها استفاده کرد .

نکات خرید روبالشی

در این قسمت به مهم‌‌ترین نکات خرید روبالشی می‌‌پردازیم که در کیفیت محصول و خواب شما تأثیرگذار هستند.

جنس:

برخی از انواع جنس‌‌های روبالشی به گونه‌‌ای هستند که با وجود نرمی و لطافت خاص خود، حساسیت زا می‌‌باشند. چون همانطور که می‌‌دانید روبالشی در کنار پتو و ملحفه و غیره از لوازم خوابی هستند که با پوست در تماس مستقیم می‌‌باشند. لذا جنس ابریشم با وجود مزایای خود برای برخی افراد حساسیت زا بوده و از طرفی هم جنس تنسل ضد باکتری و زیست سازگار است.

چروک شدگی:

دقت داشته باشید که نوع روبالشی خریداری شده نسبت به ماشین لباسشویی و غیره مقاوم باشد و به سرعت چروک نشود. جنس کتان از جمله مواردی است که خیلی راحت چروک می‌‌شود. اما جنس‌‌های ترکیبی که یکی از انواع پنبه را در خود دارند، چروک پذیر نخواهند بود.

تنفس پذیری:

تنفس پذیری باعث می‌‌شود تا به راحتی مولکول‌‌های هوا از منافذ روبالشی عبور کرده و به سادگی با کمبود اکسیژن مواجه نشوید. تجربه برخی افراد نشان می‌‌دهد که با این مشکل چندین بار مواجه شده‌‌اند لذا ما جنس‌‌های پنبه‌‌ای را پیشنهاد می‌‌کنیم.

تنوع رنگ:

تنوع رنگ گزینه‌‌ی دیگری است که باید به آن توجه کنید. روبالشی باید با و محیط داخلی اتاق خواب هماهنگ باشد. یا اگر برای اتاق خواب کودک خریداری می‌‌کنید حتما رنگ‌‌های شاد باشند. لذا هم به فروشگاه‌‌هایی مراجعه کنید که تنوع رنگ بالایی دارند و هم جنسی را انتخاب کنید که گزینه‌‌های زیادی برای خرید داشته باشید.

هزینه:

قطعا یکی از موارد مهم هنگام خرید روبالشی بحث هزینه است. امروزه انواعی از روبالشی تولید می‌‌شوند که هم کیفیت پارچه‌‌ای بسیار بالایی داشته و ماندگاری خوبی دارند و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند که از بین آنها می‌‌توان به نوع پنبه‌‌ای، ترکیبی و بامبو اشاره نمود.

طرح:

طرح یک روبالشی نیز از جمله فاکتورهای مهم هنگام خرید است. معمولا برای اتاق خواب کودک از طرح‌‌های فانتزی و کارتونی استفاده می‌‌شود که متناسب با روحیات کودک است اما برای اتاق خواب افراد بزرگسال طرح‌‌های رسمی ولی انرژی بخش استفاده می‌‌گردد. لذا حتما دقت داشته باشید که نوع طرح هم می‌‌تواند روی روحیات شما هنگام استفاده از روبالشی قبل از خواب تأثیر بگذارد

ماندگاری و دوام:

قطعا نمی‌‌توان روبالشی تهیه کرد که تا آخر عمر نیاز به خرید مجدد پیدا نکنید چرا که برای تنوع هم که شده باشد، دوباره فکر خرید به سرتان خطور می‌‌کند. لذا انتظار صحیحی از ماندگاری داشته باشید و نوعی را انتخاب کنید که تا 5 سال حداقل دوام خوبی از خود نشان دهد. مثلا جنس بامبو و تنسل فوق العاده هستند.

دفعه‌‌ی بعدی با در نظر داشتن این نکات هم خریدی کاملا مناسب و اصولی را تجربه خواهید کرد و هم از لحاظ اقتصادی سود زیادی خواهید برد. روبالشی باید کاملا مناسب باشد تا روی کیفیت خواب شما اثر منفی نگذارد که با رعایت نکات بالا لذت واقعی خواب را خواهید چشید.

پارچه روبالشتی جدید |روبالشتی جدید دیجی کالا |مدل دوخت روبالشی جدید

یک روبالشی مرغوب و باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد

بسیار نرم و لطیف است. خیلی سریع چروک نمی‌شود. جنس پشت و روی پارچه کاملا با یکدیگر مطابقت دارد. رنگ پس ندهد. شست و شوی آن راحت باشد. دوام پارچه و کیفیت الیاف به کار رفته در آن بالا باشد.

کاربرد روبالشی چیست

خرید جدیدترین روبالشی باکیفیت به کمک شما می‌آید و کشیدن آن بر روی بالش، امکان شست و شوی هر دقیقه و هر لحظه‌ی رویه را فراهم خواهد کرد. علاوه بر این مورد، زیبایی سرویس خواب شما را هم تضمین می‌کند.

انواع جنس روبالشی

روبالشی مخملیجنس نخیجنس ابریشمروبالشی پلی استر

روبالشتی جدید عروس – خرید روبالشتی

 

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

 

 

نمایش بیشتر