فواید استفاده از قرص مخمر بیفار

قرص مخمر بیفار نوعی مکمل طبیعی ویژه سگ و گربه ها است که حاوی سیر می باشد و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی لازم جهت شادابی و سلامت این حیوانات است.این محصول به صورت اختصاصی برای داشتن پوست و موی سالم و براق و همچنین شادابی و نشاط سگ ها و گربه ها طراحی شده است. این قرص مخمر تولید شده توسط شرکت بیفار می باشد که یک شرکت هلندی است.

این شرکت محصولات بهداشتی و درمانی خود را به صورت اختصاصی برای انواع حیوانات خانگی از جمله سگ ها و گربه ها طراحی و تولید نموده است. محصولات این شرکت در سرتاسر دنیا موجود و قابل تهیه می باشد.

در ترکیب این محصول از سیر استفاده شده است که خواص بی شماری برای آن شناخته شده است و وجودش در این مخمر بسیار مفید و سازنده است.

طریقه مصرف مخمر آبجو برای سگ |فواید قرص مخمر برای سگ |قرص جلوگیری از ریزش موی گربه

ویژگی های قرص مخمر ویژه سگ و گربه بیفار :

ترکیبات این محصول به گونه ای است که ریزش موی سگ ها و گربه ها را کاهش می دهد. موجب داشتن پوست و موی زیبا و براق برای آنها می شود. خاصیت آرام بخشی داشته و موجب کاهش اثرات استرس برروی این حیوانات می شود.

در گرفتگی های عضلانی موثر است و موجب بهبود سریع تر آنها می شود. در درمان بسیاری از بیماری های پوستی موثر است و روند درمانی را سرعت می بخشد. از بدن این حیوانات در برابر تعدا زیادی از آسیب دیدگی های سلولی محافظت می نماید.

از جمله دیگر ویژگی ها و خواص این محصول می توان به افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن حیوانات مصرف کننده آن اشاره نمود. همچنین سرشار از ویتامین های گروه B می باشد و به افزایش قدرت سیستم عصبی کمک می نماید.

موجب کاهش میزان کلسترول های بد یا همان LDL شده و میزان کلسترول های مفید یا HDL را افزایش می دهد. به تقویت دستگاه گوارش کمک کرده و در تعدیل هرمون های جنسی موثر است.

این محصول حاوی مقادیر زیادی مخمر ، مواد معدنی و سبزیجات ( بیش از 4 درصد سیر ) می باشد.

طریقه مصرف این محصول :

از این محصول می بایست به ازا هر ۵ کیلوگرم وزن یک قرص را به صورت روزانه مصرف نمود. برای سگ هایی که بالای 60 کیلوگرم وزن دارند باید 12 عدد قرص را در طول روز استفاده نمود. میزان دز مصرفی این محصول برای مادران باردار باید دو برابر باشد.

دقت داشته باشد که در مصرف این محصول باید موارد زیر را رعایت کنید:

از این محصول برای سگ ها و گربه هایی که بیشتر از 6 هفته سن دارند می توان استفاده کرد و مصرف آن در قبل از این زمان توصیه نمی شود. به هنگام مصرف این مخمر باید همیشه آب کافی در دسترس حیوان شما باشد.

از استفاده بیش از حتوضیحات

قرص مخمر بیفار یک مکمل غذایی است که به عنوان یک منبع غنی و قابل هضم از پروتئین‌ها برای سگ و گربه استفاده می‌شود. این محصول حاوی مخمرهای تک‌سلولی و ویتامین‌های گروه B است که می‌تواند به رشد و سلامتی سگ و گربه کمک کند.

قیمت قرص مخمر بیفار ویژه سگ و گربه بسته ۲۵۰ عددی، ممکن است در مناطق و فروشگاه‌های مختلف متفاوت باشد. با این حال، معمولاً قیمت این محصول در بازار به صورت متوسط بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان می‌باشد. البته باید در نظر داشت که که قیمت محصولات در بازار ممکن است متغیر باشد و به عوامل مختلفی مانند منطقه جغرافیایی، فصل و قیمت تمام شده مواد اولیه محصول بستگی داشته باشد.

در هر صورت، قبل از خرید قرص مخمر بیفار ویژه سگ و گربه، بهتر است ابتدا با دامپزشک خود مشورت کنید و مشخص کنید که آیا این محصول برای سگ یا گربه شما مناسب است یا خیر. همچنین، بهتر است از فروشگاه‌هایی که محصولات اصلی و با برند معتبر را عرضه می‌کنند، خرید کنید تا از کیفیت و اعتبار محصول اطمینان حاصل کنید. همچنین، قبل از خرید، قیمت را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کنید.اما مطمئن باشید مناسب ترین قیمت را به شما ارائه میکند.

فواید قرص مخمر بیفار:

این محصول حاوی ویتامین‌‌های گروه B بوده و نقش مهمی در حفظ سلامت پوست و مو سگ‌ها و گربه‌ها دارد.

کلسیم موجود در این باعث رشد و افزایش استحکام استخوانها و مفاصل می‌گردد.

استفاده از این محصول موجب تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تقویت عضلات و اعصاب، کاهش ریزش مو و کاهش کلسترول بد LDL در سگ‌ها و گربه‌ها می‌گردد.

نحوه مصرف قرص مخمر بیفار:

استفاده از این محصول برای سگ‌ها و گربه‌های بالای ۶ هفته مناسب بوده و به ازای هر ۵ کیلوگرم وزن، یک قرص همراه با آب به صورت روزانه مصرف می‌شود.

مصرف روزانه این محصول برای سگ‌هایی که بیشتر از ۶۰ کیلوگرم وزن دارند؛ ۱۲ عدد قرص در طول روز می‌باشد.

لازم به ذکر است که میزان دز مصرفی این قرص برای مادران باردار دو برابر می‌باشد.

? خاصیت برای زیبایی و پوست و مو
⏳ارسال به سراسر کشور
? ضمانت دارای بارکد اصالت کالا
?نوع محصول قرص ویتامینه

قرص مخمر بیفار ویژه سگ و گربه چند عددی است؟

این محصول اورجینال حاوی ۲۵۰ عدد قرص می‌باشد.

آیا ق

در این قسمت از هپی پت قرار است تا در مورد قرص مخمر گربه اطلاعات جالب و کاملی را قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

گربه ها یکی از موجودات دوست داشتنی و آرامی هستند که این روز ها نگهداری از آن ها در سراسر دنیا بسیار رایج و متداول شده است و طرفداران بسیار زیادی نیز در بین مردم بدست آورده اند. حال اگر شما هم از یکی از این دوست داشتنی نگهداری می کنید شاید تا به اکنون اسم قرص مخمر را شنیده اید. در این باره باید بگوییم که قرص مخمر یک مکمل غذایی طبیعی است که برای حیوانات خانگی مانند گربه ها طراحی شده است.

این محصول دارای ویتامین ها و مواد معدنی افزوده می باشد که موجب ایجاد پوستی سالم و مو های براق در پت می شود. حال اگر تمایل دارید تا این محصول را به گربه خود بدهید بهتر است که در ابتدا با دامپزشک گربه خود مشورت کنید و با توجه به تشخیص و صلاح به مقدار اندازه این محصول را به گربه دوست داشتنی خود بدهید تا از فواید این قرص بهره‌ مند شود.

عوارض قرص مخمر گربه چیست؟

بهتر است که بدانید استفاده بیش از اندازه و بی رویه از هر چیزی عوارضی را در پی خواهد داشت که این موضوع شامل قرص‌ مخمر برای گربه نیز می باشد. اگر به پت دوست داشتنی خود این قرص را بیش از اندازه بدهید می تواند خطراتی برای پت به وجود آورد. با این حال از بارز ترین عوارض این محصول می‌ توان به مواردی مانند: مشکلات خفیف در گوارش پت، ناراحتی معده همراه با استفراغ و اسهال گذرا اشاره کرد. اگر نمی‌ خواهید پت شما با خوردن این قرص به مشکل بر بخورد به همین دلیل بهتر است که به اندازه تعیین شده آن را به گربه خود بدهید.

قرص مخمر گربه چه فوایدی دارد؟

استفاده از این محصول برای پت فواید بسیار زیادی دارد و به همین دلیل با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده است. حال از برخی از ویژگی ها و فواید این قرص می توان به مواردی مانند: کاهش ریزش موی پت، موجب داشتن پوست و موی زیبا و براق برای گربه، خاصیت آرام بخشی، موجب کاهش اثرات استرس بر روی این حیوانات، در گرفتگی های عضلانی موثر است و موجب بهبود سریع تر آن ها می شود، تاثیرات مثبت در بسیاری از بیماری های پوستی، از بدن پت در برابر تعداد زیادی از آسیب دیدگی های سلولی محافظت می نماید، افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن پت، سرشار از ویتامین های گروه B، کمک به افزایش قدرت سیستم عصبی، موجب کاهش میزان کلسترول های بد یا همان LDL، موجب افزاش میزان کلسترول های مفید یا HDL و تقویت دستگاه گوارش اشاره کرد.

نحوه مصرف قرص مخمر گربه چگونه است؟

بیان شده است که از این محصول می بایست به ازای هر 5 کیلوگرم وزن یک قرص را به صورت روزانه مصرف نمود. البته با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره بهتر است تا با دامپزشک مشورت نمایید. مهم است که بدانید از این محصول برای گربه هایی که بیشتر از شش هفته سن دارند می توان استفاده کرد و مصرف آن در قبل از این زمان توصیه نمی شود. هم چنین به هنگام مصرف این محصول باید همیشه آب کافی در دسترس پت شما باشد. در نهایت لازم به ذکر است که از استفاده بیش از حد این محصول جدا خودداری نمایید.

چه زمانی باید از این دارو استفاده کنیم؟

اگر می خواهید از این محصول برای پت خود استفاده کنید و به همین دلیل می خواهید تا در رابطه با زمان استفاده از این دارو اطلاعات کامل و دقیقی را به دست آورید، پیشنهاد می‌ کنیم تا با دامپزشک پت خود مشورت نمایید تا او در این زمینه به شما کمک کند. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که اگر با شماره ای که در سایت هپی پت قرار داده شده است تماس بگیرید نیز مشاوران ما در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک خواهند کرد و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

قیمت قرص مخمر گربه چقدر است؟

از آن جایی که این محصول فواید بسیار زیادی برای گربه ها دارد به همین دلیل خیلی از صاحبان پت تمایل دارند تا به خرید آن بپردازند و به همین دلیل سوالی که برای آن ها به وجود می آید این است که قیمت قرص مخمر چقدر است؟ در این باره باید بگوییم که قیمت این محصول با توجه به برند آن متفاوت است. با این حال اگر می خواهید از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم تا به فروشگاه آنلاین هپی پت مراجعه نمایید چرا که در این فروشگاه قیمت این محصول در کنار مشخصات آن برای کاربران درج شده است.

قرص مخمر گربه را از کجا خریداری کنیم؟

اگر شما از یکی از این حیوانات دوست داشتنی نگهداری می‌ کنید و تمایل دارید تا به خرید قرص مخمر برای گربه خود بپردازید بهتر است که بدانید روش های متعددی برای خرید این محصول وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به کلینیک‌ ها و یا پت شاپ ها مراجعه نمایید می توانید این محصول را به راحتی خریداری کنید.

سایت های آنلاین

این موضوع را هم باید افزود که امروزه با مراجعه به پت شاپ های آنلاین مانند فروشگاه هپی پت نیز می توانید انواع مختلف این محصول را به عنوان مثال قرص مخمر بیفار گربه و یا قرص مخمر آبجو برای گربه و … جستجو کنید و به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. این موضوع را هم باید افزود که قیمت محصولات فروشگاه هپی پت نسبت به سایر فروشگاه ها ارزان تر می باشد.

آیا استفاده مداوم از قرص مخمر برای گربه خطرناک است؟

بهتر است که بدانید استفاده بی‌ رویه از هر چیزی برای حیوانات خانگی مانند گربه می‌ تواند خطرناک باشد و به همین دلیل مشکلاتی را در آینده برای پت به وجود می آورد که این موضوع شامل قرص مخمر نیز می‌ باشد. با این که این محصول فواید بسیار زیادی دارد اما به یاد داشته باشید که استفاده مداوم از این محصول موجب ناراحتی معده و حتی اسهال و استفراغ در حیوان خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که با توجه به دستورالعملی که بر روی محصول نوشته شده است، به پت خود این دارو را بدهید تا در آینده برای او مشکلی به وجود نیاید. هم چنین می توانید با دامپزشک در رابطه با اندازه و میزان استفاده از این محصول مشورت کنید.

اثر قرص مخمر گربه پس از چه مدتی آغاز می شود؟

یکی از سوالاتی که برای صاحبان پت به وجود می آید این است که با مصرف این محصول توسط گربه پس از چه مدتی اثرات آن آغاز می‌ شود؟ در این باره باید بگوییم که این محصول به سرعت عمل می‌ کند و در حدود یک الی دو ساعت اثر می گذارد. اما با این حال تشخیص اثرات قابل مشاهده بر روی پت ممکن است تا چند روز طول بکشد و شما بعد از چند روز می‌ توانید اثرات مفیدی که این محصول بر روی گربه شما گذاشته است را به راحتی مشاهده نمایید. همان طور که بیان کردیم، اثرات قابل مشاهده محصول تا چندین روز طول می‌ کشد به همین دلیل بهتر است که چند روز صبر کنید تا این محصول اثر خود را به نمایش بگذارد.

انواع قرص مخمر گربه کدامند؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید از آن جایی که قرص مخمر فواید بسیار زیادی دارد و طرفداران زیادی در بین صاحبان پت به دست آورده است به همین دلیل این روز ها خیلی از برند ها به تولید این محصول پرداخته اند و آن را روانه بازار کرده اند. به همین دلیل امروزه می توانید انواع مختلفی از قرص مخمر برای گربه ها را مشاهده نمایید. حال از معروف‌ ترین این محصول می‌ توان به قرص مخمر بیفار با سیر اشاره کرد که این روز ها از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار شده است.

سوالات متداول

قرص مخمر گربه چیست؟

قرص مخمر یک مکمل غذایی طبیعی است که برای گربه ها طراحی شده است. این محصول دارای ویتامین ها و مواد معدنی افزوده است که موجب ایجاد پوستی سالم و مو های براق در پت می شود.

فواید قرص مخمر گربه چیست؟

از فواید این قرص می توان به مواردی مانند: موجب داشتن پوست و موی زیبا و براق برای گربه، کاهش ریزش موی پت، خاصیت آرام بخشی، در گرفتگی های عضلانی موثر است و موجب بهبود سریع تر آن ها می شود، موجب کاهش اثرات استرس بر روی این حیوانات و … اشاره کرد.

افراد چگونه می توانند به تهیه این محصول بپردازند؟

با مراجعه به کلینیک‌ ها و یا پت شاپ ها، می توانید این محصول را به راحتی خریداری کنید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که با مراجعه به پت شاپ های آنلاین مانند فروشگاه هپی پت نیز می توانید این محصول را سفارش دهید.

استفاده بی رویه از این محصول چه خطراتی را برای پت به وجود می آورد؟

استفاده بی رویه مشکلات خفیف در گوارش پت، ناراحتی معده همراه با استفراغ و اسهال گذرا را به وجود می آورد.

رص مخمر بیفار ویژه سگ و گربه اورجینال است؟

بله، این محصول عرضه شده در پت شاپ تام و جری دارای بارکد اصالت کالا می‌‎باشد.

آیا قرص مخمر بیفار ویژه سگ و گربه به شهرستان‌ها ارسال می‌شود؟

بله، پت شاپ تام و جری به سراسر ایران از طریق چاپار، پست و تیپاکس کالا ارسال می‌کند.

د این محصول جدا خودداری کنید.

 

نمایش بیشتر