نقد و بررسی جویس های برند ویگاد

ویگاد موفق شده است به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای ویپ و جویس در دنیا ظاهر شود. ویگاد برندی کالیفرنیایی در ایالت متحده آمریکا است، محلی که علاوه بر ویژگی های خاص دیگر به‌ خاطر جویس‌های با کیفیت و خوش عطر نیز شناخته شده است.تیم ما دارای طراحان حرفه ای، علا‌قه‌مندان به ویپ و میکسولوژیست‌ها می باشد تا در نهایت این اطمینان حاصل شود فقط محصولاتی با کیفیت و خوش عطر برای مصرف‌کنندگان ارائه می شود. ویگاد دارای شروع کوچکی بوده اما موفقیتی که آن‌ها در خاورمیانه بدست آورده‌اند بسیار بزرگ و چشمگیر بوده. اکثر مصرف‌کنندگان ویپ نام این برند را شنیده‌اند.

نقد و بررسی

فروشگاه اینترنتی ما مرجع خرید آنلاین ویپ، پاد و جویس و اکسسوری و نماینده انحصاری شرکت گیک ویپ در ایران است. با کلیک بر روی لینک خرید پاد تهران اسموک انواع جویس های موجود را مشاهده نمایید.

به گفته ی ویگاد، این شرکت به شعار «زندگی بدون دود و داشتن اوقات عالی» پایبند می باشد همچنین ارائه جویس با کیفیت با قیمت‌های مقرون به صرفه را نیز در دستور کار قرار داده است.
نسبت VG (گلیسترین گیاهی) و PG (پروپلین گلیکول) جویس‌های ویگاد  70/30 است و در سالت نیکوتین ها 50/50 است.
بطری‌های چابی گوریلای (Chubby Gorilla) 60 یا 30 میلی‌لیتری با مقدار نیکوتین‌های صفر میلی‌گرم، 3 میلی‌گرم، 6 میلی‌گرم یا با سالت نیکوتین بالاتر مانند 20 میلی‌گرم هستند.

ویگاد چیست؟

ویگاد برند پیشرو در تجهیزات ویپ است که از هنر و خلاقیت برای توسعه تجهیزات ویپ منحصر‌ به فرد با نبوغ، دقت و سبک خاص استفاده می‌کند.

جویس ویگاد

جویس ویگاد (VGOD) نام یکی از برترین برندهای ای لیکویید (e-liquid) است که در ایالت کالیفرنیا آمریکا شروع به کار کرد. این برند معروف با استفاده از بهترین و خالص‌ترین مواد اولیه ای ایجوس های (e-juices) با کیفیت و طعم دهی بالا تولید می‌کند.

مجموعه ویگاد با در نظر گرفتن تقاضای مخاطبین تمرکز خود را در تولید جویس سالت با طعم متعادل با شیرینی متناسب قرار داده است. از این رو جویس سالت ویگاد فقط ۶ لاین CIGAR LUSH, BOMB, FRUIT, CANDY, DESSERT را در دستور تولید خود قرار داده اند تا بتوانند به صورت کاملا متمرکز بر روی کیفیت طعم و بخار دهی محصولات خود فعالیت کنند.

از جویس‌های ویگاد می‌توانیم چه انتظاراتی داشته‌ باشیم؟

همه‌ی این جویس‌ها در بطری‌های 60 میلی‌لیتری که 50 میلی‌لیتر آن پر شده‌ و مخلوط 70/30 دارند، عرضه شده‌اند. این به شما امکان می‌دهد یک شات نیکوتین 10 میلی‌‌لیتری را در بطری قرار دهید تا به جویس 3 میلی‌گرمی برسد. نازل سر بطری به راحتی جدا می‌شود تا شات نیکوتین شما در آن قرار گیرد.

از آنجایی که بیشتر مردم یک شات‌ نیکوتین در جویس خود قرار می‌دهند، من یک شات نیکوتین استاندارد 10 میلی‌لیتری را در بطری‌ها قرار داده‌ام.

طبق داده ها، Wotofo Recurve با کویا کلاپتون اینترلاک اهمینگ (Interlock Clapton Coil Ohming) 0.18 اهمی استفاده خواهد شد.  Ultrone EOSII با 80 وات پیش می‌رود. بیایید دریابیم که آیا آن‌ها می‌توانند برخی از جویس‌های ما که در بهترین رتبه‌بندی قرار دارد را شکست دهند یا نه.

این بطری‌های جویس توسط ویپینگ‌های جدید با هدف بررسی ارائه شده‌است و من نظر صادقانه خود را خواهم گفت.

برخی از محبوب‌ترین و احتمالا بهترین طعم‌های ویگاد عبارت‌اند از:

  • ویگاد کوبایی (VGod Cubano): ویگاد این طعم را اینگونه توصیف می‌کند: «سیگار کوبایی با طعمی کامل با نمه‌هایی از رنگ و بوی وانیل خامه‌ای ملایم است». با این حال، به نظر ما طعم سیگار کوبایی به سختی وجود دارد.

    همه می‌دانیم که یک سیگار خوب چه طعمی دارد، طعمی پیچیده از برگ‌های تنباکوی سوخته. کوبانو بیشتر مزه وانیل با کمی طعم تنباکوی شیرین می‌دهد. همچنین هیچ «رنگ و بو» وانیلی وجود ندارد.
    همانطور که گفته شد، این یک طعم محبوب است و مصرف‌کنندگان ویپ طعم وانیل را در ترکیب با تنباکوی شیرین ملایم دوست دارند. این طعم یک ویپ خوب برای تمام روز است.

  • ویگاد هندوانه یخ (VGod Lush Ice): باتوجه به نام برند، طعم آن «طعم آبنبات هندوانه با رایحه‌ی تازه منتول (ترکیبی که باعث ایجاد طعم نعناء می‌شود)» است.
    ما تمایل داریم با این موافق باشیم. مقدار زیادی طعم نعناء همراه با طعم میوه‌ای احتمالا آبنبات هندوانه، وجود دارد.
    اما ویگاد همچنین در ادامه بیان می‌کند که: «با بازدم، مخلوطی از طعم‌های خربزه به جوانه‌های چشایی شما نفوذ می‌کند..»
    در هنگام دم چیز خاصی پیدا نکردیم. ما این طعم را به مصرف‌کنندگان بزرگسال ویپ که به دنبال مصرف بیش از حد نعناء در ترکیب با طعم میوه‌ای هستند، توصیه می‌کنیم.

گستره‌ی سالت نیکوتین ویگاد نیز با طعم های مانند سالت نیکوتین کوبایی و بمب انبه (Mango Bomb) بسیار محبوب است.
به طور خلاصه، ما این مارک‌های جویس را پیشنهاد می‌دهیم. اما همانطور که می گویند: «تو آنچه را دریافت می‌کنی که برایش پول می‌پردازی».
این یک برند با ارزش است که قیمت رقابتی دارد و آنچه را که در ازای چیزی که پرداخت کرده‌اید، دریافت می‌کنید، ارزشمند است.

بهترین جویس ویگاد

کمتر کسی هست که این نام معتبر رو در صنعت ویپینگ و جویس نشنیده باشد. جویس های ویگاد به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا محبوبیت زیادی را از آن خود کرده اند. تقریبا همه ویپری ها این جویس معروف را امتحان کرده اند.

سری طعم های بمبی و سری کوبانو ویگاد از پرفروش ترین جویس ها در ایران میباشند و طرفداران بسیار زیادی دارند. در سری جویس بمبی شما میتوانید ترکیب طعم شیرین میوه های لذیذ را در کنارطعم  آبنات های میوه ای ترش تجربه کنید. جویس سری کوبانو ویگاد هم ترکیبی از طعم تنباکو با وانیل و خامه شیرین میباشد. این جویس ها توانسته اند محبوبیت زیادی را در ایران بدست بیاورند.

سالت ویگاد اصلی

بسیاری از سالت های به نام ویگاد موجود در بازار تقلبی هستند و کارایی سالت ویگاد اصلی را ندارند. سالت ویگاد اصلی دارای طمع بی نظیر و نیکوتین مناسب است و هیج عوارضی برای بدن ندارد. جالبه که بدونید قیمت این سالت به صورت ماهانه مقرون به صرفه تر از سیگار است. با خرید جویس سالت ویگاد از فروشگاه آنلاین ویپرزکو بهترین جویس سالت ویگاد را به صورت اصل و اورجینال خریداری نمایید.

سالت های ویگاد دارای طمع های متنوعی هستند که طیف وسیعی از طمع ها را از میوه تا طمع تنباکو شامل میشود. برای مشاوره خرید بهترین سالت ویگاد با ما در فروشگاه آنلاین ما تماس حاصل نمایید. شما عزیزان میتوانید سوالات خود را از طریق شبکه های اجتماعی و فرم تماس سایت مطرح نمایید.  سالت های ویگاد دارای طمع های متنوع انبه یخ, کوبانو قهوه ای, کوبانو سیلور, سالت تنباکو خشک ویگاد و سالت ویگاد کارامل هستند.

نمایش بیشتر