اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

چگونه لحاف سفید را تمیز کنیم؟

رنگ سفید به راحتی لکه ها را جذب می کند و کثیف می شود. مردم برای تمیز کردن ملحفه های سفید با مشکلاتی روبرو هستند. زیرا اگر روش درستی برای تمیز کردن ملحفه‌های سفید انتخاب نکنید، احتمال افزایش لکه وجود دارد. اما دکوراسیون سفید در اتاق خواب را نمی توان نادیده گرفت.

این مبلمان چوبی رنگ و سفید بسیار جذاب است، اما چگونه می توانیم لکه را از روتختی سفید پاک کنیم؟ تانیل وود محصولات ملافه چوبی با کیفیت بالا تولید می کند و شما می توانید ملحفه مورد علاقه خود را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید.

حساسیت و در عین حال جذابیت در رنگ سفید

شاید تعجب کنید که چرا با اینکه رنگ سفید به راحتی خراشیده می شود و لکه ها و کثیفی ها را نشان می دهد اما برای دکوراسیون و اتاق خواب پسرانه یا دخترانه یا انواع دیگر استفاده می شود؟ رنگ سفید یک رنگ خنثی است و افراد زیادی سعی می کنند از آن در دکوراسیون منزل استفاده کنند. رنگ سفید چشمان شما را خسته نمی کند، اما باید فکر کنید که چنین زیبایی حساسیت بزرگ شماست. باید به نکات بسیار کوچک توجه کرد. تخت سفیدت کثیف نباشه به عنوان مثال، شما باید تمام آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش صورت به سرعت جذب تخت می شود و باعث ایجاد لک می شود. مثال دیگر برای افرادی است که عاشق قهوه هستند و می خواهند هنگام تماشای فیلم در رختخواب کمی قهوه بنوشند یا غذای مورد علاقه خود را بخورند. اما اگر به طور تصادفی لکه روی تخت باشد، تمیز کردن بسیار پر زحمت است و زمان زیادی می برد. این اتفاقات نشان می دهد که اگر تخت سفید را بسیار جذاب بچینید و دکوراسیون اتاق را زیبا کنید، در عین حال بسیار جذاب است. بنابراین برای استفاده از این رنگ باید نحوه تمیز کردن روتختی سفید را بدانید. مشاوران تانیل چوب به تولید ملحفه مستقیم می پردازند و با روش تمیز کردن روتختی سفید آشنایی کامل دارند.

تمیز کردن گام به گام ملافه سفید

Puittanil به شما کمک می کند تا سخت ترین لکه ها را از بین ببرید و کتانی های سفید را با قدرت بیشتری تمیز کنید. برای از بین بردن کثیفی و کثیفی از رختخواب خود مراحل زیر را دنبال کنید:

در مرحله اول می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. یک برس نرم را به انتهای شلنگ بچسبانید تا به بافت تخت آسیبی وارد نشود. با این کار در واقع کثیفی های ریز مانند ضایعات غذا را از روی تخت جمع کرده و با قدرت بیشتری با لکه ها مبارزه می کنید و می توانید با تمرکز بیشتری لکه ها را تمیز کنید. قبل از انتخاب روش مناسب برای تمیز کردن تشک سفید، باید دستورالعمل خدمات را مطالعه کنید. نمادهای S، X یا W و WS هر کدام بهترین روش تمیز کردن را نشان می دهند.

مرحله دوم این است که تمام لکه ها را از روی تخت پاک کنید. برای این کار می توان از دستمال مرطوب بچه استفاده کرد. روش دیگر، یک پارچه تمیز را با یک شوینده ملایم مرطوب کنید و روی لکه بمالید. حرکات شما باید بسیار متمرکز و ملایم باشد، زیرا لکه پخش می شود و بیشتر تخت را آلوده می کند. یک پارچه میکروفیبر بسیار نرم به طور کلی بهترین نوع برای تمیز کردن ملافه است. دانیل وود همچنین یک محلول آب و صابون رقیق شده را برای تمیز کردن ملافه سفید توصیه می کند. پس از آن، تخت را می توان در ماشین لباسشویی شستشو داد تا کثیفی های سطح را از بین ببرد. سعی کنید بعد از شستن لحاف و روبالشی، تخت چوبی را قبل از خشک کردن خیس نکنید. رطوبت دشمن چوب است. ابتدا تمام ملحفه ها و ملافه ها را قبل از استفاده مجدد خشک کنید. توجه داشته باشید که ملافه سفید شما در هنگام خیس شدن جذب لکه را افزایش می دهد، بنابراین هرگز ملافه های شسته شده را با دست های کثیف جابه جا نکنید.

راه حلی قدرتمند برای از بین بردن لکه

در واقع، برای هر نوع لکه، باید بتوانید از راه حل مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

لکه های چربی

بهترین راه حل برای از بین بردن لکه های روغنی ترکیب آبگرم و صابون است. اگر صابون در دسترس نیست، می توانید از مواد شوینده دیگر استفاده کنید. صابون گریس مورفی یا صابون گریس فولر از جمله صابون هایی هستند که برای از بین بردن لکه های چربی از روی چوب استفاده می شوند.

لکه رنگی یا جوهر

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. پایه این نوع خمیردندان باید جوش شیرین باشد. برای از بین بردن لکه ها، یک تکه پنبه را در خمیر دندان آغشته کنید و چوب را کاملاً بشویید. پنبه الکلی همچنین لکه های مداد و خودکار را تا حد زیادی از بین می برد.

لکه های غذا و خوراکی

سرکه سفید به سرعت غذا، کیک و تنقلات را از بین می برد. حتی اگر در رختخواب خود کپک پیدا کردید، می توانید به راحتی لکه را با اسپری سرکه سفید پاک کنید.

ملحفه های سفید را مانند روز اول تمیز کنید

اینکه بتوانید کثیفی را از روی تخت پاک کنید و تخت خود را مانند روز اول بدرخشید، دغدغه بسیاری از افراد است و نباید نگران آن باشید. اگر با مشاوران تاینلوود تماس بگیرید، بهترین و موثرترین مشاوره را در مورد تمیز کردن ملحفه سفید به شما خواهند داد. نوع چوب، پارچه و کیفیت در تعیین روش نظافت تخت موثر است. همچنین، هر لکه دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید مطالعه شود. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش تانیل چوب تماس بگیرید.

نمایش بیشتر