کرم برای روشن شدن پوست صورت

تجربه نشان می‌دهد بهترين شیوه براي صاف و درخشان  شدن رنگ پوست صورت به کاربردن كرم پودرهاي آرايشي با پوشش دهی بالا است. اما این شیوه‌ی بسیار قدیمی، دائمی نیست و امکان بروز حساسیت را فراهم می‌کند. كرم های روشن‌كننده پوست، از هيدروكينون تهیه شده‌اند كه باعث تغییر رنگ پوست مي‌شود. کرم‌ روشن کننده پوست برای تغییر رنگ بسیار مناسب است.

اسم بهترین کرم سفید کننده ایرانی |بهترین کرم برای روشن شدن پوست صورت |بهترین مارک کرم روشن کننده پوست صورت نی نی سایت

کاربرد کرم روشن کننده

گاهی رنگ‌سازی در قسمت‌هایی از پوست که در معرض نور آفتاب است، مثل پیشانی، گونه و چانه به دلایلی مثل اختلال‌های هورمونی، مصرف قرص‌های ضدبارداری یا برخی آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای اعصاب افزایش می‌یابد. در این شرایط حتی ممکن است پوست در اثر مواجهه کم و کوتاه‌مدت با آفتاب در قسمت‌های برجسته دچار تیرگی موضعی شود و لک بیاورد. کرم های روشن کننده قوی پوست افزایش رنگ‌سازی را کاهش می‌دهند و باعث برگشت پوست به رنگ طبیعی می‌شوند. معروف ترین برندها برای تغییر رنگ مجستی و بیوتی هستند. خرید کرم روشن کننده گاتیو یک انتخابی ایده ال

تیرگی نقاط مختلف پوست همزمان با افزایش سن امری طبیعی است. چروکیدگی پوست و محیطی که به واسطه فعالیت و تعریق به وجود می‌آید دچار تغییر رنگ می‌شود. اما همه بانوان نسبت به این تغییر رنگ بی تفاوت نیستند. ناحیه واژینال به سبب آناتومی خاص، دچار این تغییر رنگ می‌‌شود. کرم روشن کننده واژن، از پر کاربردی ترین لوازم بهداشتی برای این نوع تیرگی است. از طرفی برای نقاظی که تعرق بالا دارد باید از کرم های روشن کننده معمولی استفاده کنید تا دچار تغییر رنگ بیش از حد نشوید و می‌وانید از برند‌هایی مثل کرم روشن کننده مدیلن یا کرم روشن کننده لدورا استفاده کنید.

فواید استفاده از کرم روشن کننده کرم‌های روشن کننده خوب می‌توانند روی مشکلات پوستی کار کرده و آن‌ها را درمان کرده و یا کاهش دهند و پوست شما را سالم و درخشان کنند. مواردی مثل ضد لک ، ضد آفتاب و محو کننده بودن را می‌توان از ویژگی‌های کرم روشن کننده پوست دانست و همچنین به رفع تیرگی نقاط مختلف بدن مانند سر زانو، زیر بغل و صورت کمک فراوانی می‌کند. بر توجه نظریات مشتریان، کر‌م‌ها و لوازم آرایشی روشن کننده برند نیوا بیشترین میزان دسترسی بین مردم را دارد. قیمت کرم گاتیو به نسبت نسخه های خارجی بسیار ارزانتر می باشد .

برندهای تولید کننده کرم روشن کننده پوست

برندهای متعدد و مشهوری در زمینه تولید کرم‌های روشن کننده فعالیت دارند. ولی با توجه به تجربیات و توصیه‌های پزشکی هرکدام برای امری متفاوت کاربرد دارند. برای مثال برای رفع لک های صورت، کرم روشن کننده ثمین و سینره بیشترین تقاضا را داشته است. این برندها ایرانی بوده و با ترکیبات مناسب، طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. همچنین برای رفع تیرگی نقاطی که تعریق بالایی دارند، کرم روشن کننده پریم و هیدرودرم حرفی برای بقیه برندها نگذاشته‌اند. در آخر انتخاب کرم روشن کننده مناسب به نیاز شما بستگی دارد و نوع کرم را انتخاب می‌کند. سرم لیفتینگ گاتیو یک روش آسان و عالی برای لیفت صورت.

بهترین کرم برای سفید شدن صورت

یکی از دغدغه‌هایی که بسیاری از افراد با پوست تیره دارند روشن شدن پوست آن‌ها به‌صورت سریع و فوری بخصوص قبل از جلسات و مهمانی‌هاست. اگر شما هم از این دسته افراد هستید باید بدانید که کرم‌های متعددی در بازار به‌عنوان بهترین کرم برای سفید شدن صورت وجود دارند که می‌توانند در این زمینه) سفید-شدن-پوست-صورت-سبزه( به شما کمک کنند اما این کرم‌ها مانند کرم‌های آرایشی اثر فوری ندارند و باید بصورت منظم استفاده شوند. این کرم‌ها با کرم پودرهایی که به‌عنوان محصولات آرایشی استفاده می‌کنید متفاوت هستند و بیشتر به کمک ترکیباتی مانند ویتامین C که در خود دارند به سفید شدن پوست کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید با انواع بهترین کرم برای روشن شدن صورت و بهترین کرم شب روشن کننده آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید. تعداد زیاد کرم سفید کننده سریع صورت در بازار می‌تواند منجر به سردرگمی شود؛

آيا استفاده از بهترين کرم برای سفيد شدن صورت روش خاصی دارد؟

استفاده از برخی کرم‌های سفید کننده نیاز به آموزش دارند، اما بسیاری از آن‌ها بدون نسخه یا به‌صورت آنلاین در دسترس هستند. بسیاری از تولیدکنندگان این محصولات سعی می‌کنند برای اثربخشی بهتر و عوارض کمتر، از محصولات طبیعی در ترکیب بهترین کرم برای روشن شدن صورت استفاده کنند که به همین دلیل مشکل خاصی ایجاد نمی‌کنند؛ اما برخی از کرم‌های سفید کننده حاوی ترکیبات خاص شیمیایی نیز وجود دارند که استفاده خودسرانه و بدون مشورت با پزشک از آن‌ها می‌تواند آسیب‌های مختلفی را برای پوست ایجاد کند. به همین دلیل در کل بهتر است برای استفاده صحیح از این کرم‌ها و انتخاب بهترین کرم برای روشن شدن صورت حتماً ابتدا با یک متخصص پوست خوب مشورت نمایید؛ زیرا برخی از این کرم‌ها ممکن است حاوی مواد مضر مانند سفید کننده یا جیوه باشند .

به‌عنوان‌مثال، هیدروکینون یکی از عناصر موجود در بسیاری از کرم‌های روشن‌کننده پوست است که می‌تواند با توجه به گزارشی که توسط سازمان غذا و دارو تنظیم شده است، برایتان خطرآفرین باشد . اکثر کرم‌های سفید کننده برای استفاده روی صورت فرموله شده‌اند، اما برخی از آن‌ها را می‌توان روی گردن، زیر بغل، آرنج، زانو یا سایر نواحی تیره شده نیز استفاده کرد. به‌طورکلی نیز بر اساس دستورالعمل استفاده که روی بسته‌های کرم‌ها نوشته شده است بهترین حالت این است که روزانه 2 بار از آن‌ها استفاده کنید. با بالا رفتن سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی و گرد و غبار بیش از حد، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید، کمبود اکسیژن و خون در پوست، و دلایل دیگر که باعث به وجود آمدن لکه های تیره و کدر شدن پوست می شوند و ماندگاری آن شما را نگران خواهد کرد.

اما می توان با مراقبت های پوستی از تیرگی و لک های پوستی پیشگیری کرد و باعث روشن شدن و بهبود ان ها شد. سفید کننده پوست صورت دکتر ژیلا ضد حساسیت و آنتی باکتریال بوده و همچنین در بهبود زخم، اگزما سطحی موثر است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به رنگ پوست خود و روشنی آن توجه می کنید با استفاده از این کرم سفید کننده پوست صورت می توانید پوستی و زیبا و شاداب داشته باشید. این کرم نه تنها پوست شما را روشن می کند، بلکه برای از بین بردن لک های پوست و لک های به جا مانده از آکنه هم بسیار مفید است و پوست شما را سفید و روشن می کند. در کمتر از سه ماه شاهد روشن شدن پوست خود خواهید بود، پس برای دیدن تاثیر آن کمی صبور باشید. طریقه مصرف: کرم را به مدت 2 الی 3 ماه روزی دوبار استفاده کنید.

نمایش بیشتر