اخبار بین المللیکسب و کار ایرانی

آیا می توانم آلمانی را در 3 ماه به طور کامل یاد بگیرم؟

برای کسانی که تازه وارد زبان می شوند، ممکن است به نظر یک کار دلهره آور باشد که در عرض 3 ماه به هر زبانی مسلط شوند، چه رسد به زبان پیچیده ای مانند آلمانی. با این وجود، آدریانا می تواند از روی تجربه به شما بگوید که قطعاً ممکن است! دستور العمل موفقیت برای یادگیری هر زبان خارجی مشابه است: تعیین هدف، پایبندی به عادات تمرینی و گذراندن وقت با افراد بومی. آموزش زبان انگلیسی

بنابراین، چگونه می توان وظیفه به ظاهر مهم یادگیری آلمانی را تنها در 3 ماه به عهده گرفت؟ آدریانا چند نکته از نکات یادگیری برتر خود را برای کمک به ایجاد احساس قابل مدیریت بودن این امر ،ارائه کرد.

چگونه هنگام یادگیری زبان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید:

بخش بزرگی از یادگیری، طرز فکر شماست. اگر می خواهید یک برنامه 3 ماهه یادگیری زبان آلمانی مانند Linguda Sprint را با موفقیت به پایان برسانید، مهم است که این باور را داشته باشید که می توانید آن را انجام دهید. شاید معلمتان در طول کلاس چند بار شما را تصحیح کند، یا در زندگی روزمره با کسی به زبان آلمانی صحبت کنید و مجبور شوید حرف خود را تکرار کنید، زیرا او متوجه نمی شود. شاید کلمات را کاملاً با هم مخلوط کرده باشید یا چیزی را درست تلفظ نکنید.

آنچه من به وضوح در مورد آن صحبت خواهم کرد این است که این اشتباهات کاملاً بخشی از فرآیند یادگیری هستند. به جای گرفتار شدن در میان آنها، از آنها به عنوان انگیزه ای برای ادامه یادگیری استفاده کنید. مسائل را شخصی نگیرید و یک توصیه که همیشه به من کمک کرد: حتی خود آلمانی ها هنگام صحبت به زبان مادری خود اشتباه می کنند!

نقاط عطف مشخصی را تعیین کنید:

اگر هدف شما این است که در 3 ماه به زبان آلمانی مسلط شوید، باید نقاط عطف واضح و مشخصی را برای پیگیری پیشرفت خود تعیین کنید. اول از همه، این به این معنی است که هدف خود را از یادگیری آلمانی تعیین کنید و مشخص کنید معنای “مسلط” برای شما چیست. پاسخ شما ممکن است چیزی شبیه به این باشد: برای قبولی در آزمون برای تحصیل در دانشگاه باید آلمانی یاد بگیرم. یا برای درخواست کار خاصی باید آلمانی یاد بگیرم. بدون توجه به زمینه، اهداف شما باید بر اساس چیزهایی باشد که شخصاً باید یاد بگیرید، زیرا صرف زمان برای یادگیری واژگانی که برای زمانی که نیاز به استفاده از آلمانی در زندگی واقعی دارید مفید نیست. مسلط بودن به معنای دانستن همه چیز نیست، بلکه به این معناست که بتوانید مکالمه ای روان و دانش عمیق تر از زبان داشته باشید.

سه نکته ساده برای حفظ هدف یادگیری زبان:

سطوح CEFR

برای بسیاری از زبان آموزان آلمانی، نقاط عطف آنها اغلب بر اساس سطوح CEFR است. CEFR مخفف Common European Framework of Reference for Languages ​​است و به دسته‌هایی از A1 (مبتدی) تا C2 (گویمان بومی یا مشابه) تقسیم می‌شود. کلاس‌های ماراتن لینگودا بر اساس این سطوح CEFR هستند تا به شما کمک کنند تا در محیط آموزشی مناسب قرار بگیرید. اگر هدف شما این است که مسلط شوید، بسیاری از دانش آموزان C1 را به عنوان هدف خود انتخاب می کنند، زیرا دسترسی به C2 هنگام یادگیری یک زبان خارجی بسیار دشوار است.

ساختار یادگیری در ارتباط با بهترین روش ها برای شما:

روش دیگری که به فرآیند یادگیری شما کمک می کند این است که تعیین کنید کدام روش های یادگیری برای شما مفیدتر هستند. برای من شخصاً یادگیری کامل آلمانی از طریق صحبت کردن بسیار دشوار بود. مؤثرترین چیز را وقتی یاد گرفتم ،که می‌توانستم نحوه املای کلمه را ببینم و سپس آن را بنویسم. این منطقی است، زیرا قوی ترین نقاط من در آلمانی خواندن و نوشتن است. وقتی نیاز به صحبت دارم، روند فکرم کندتر می شود، زیرا فشار طرف مقابل را احساس می کنم که می خواهد سریع جواب بدهم. اما اگر فردی هستید که با گفتگوی گفتاری بهتر یاد می‌گیرید، به این کار ادامه دهید!

به نقاط ضعف خود توجه کنید:

وقتی صحبت از آلمانی می شود، قطعاً ضعیف ترین نقطه من ،تماس های تلفنی است. یک دلیل بزرگ برای این کار این است که من نمی توانم حرکات بدن و دهان طرف مقابل را ببینم، و این تفاوت زیادی برای من در درک زبان مادری آلمانی ایجاد می کند (مخصوصاً وقتی آنها لهجه پیچیده ای دارند). همانطور که در بالا ذکر کردم، من همیشه ترجیح می دهم بنویسم تا صحبت کنم، زیرا وقت دارم تا آنچه را که طرف مقابل می گوید پردازش کنم و مجبور نیستم با لهجه مبارزه کنم. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی تهران

برای ارتباط دو نقطه قبلی، پیشنهاد من این است که بر اساس بهترین روش یادگیری چیزهای جدید (به ویژه واژگان، گرامر و عبارات) را یاد بگیرید، اما برای رسیدن به اهداف تسلط خود، روی بهبود نقاط ضعف خود تمرکز کنید. این ترکیب این دو خواهد بود که شما را بسیار به مسلط شدن به روشی که نیاز دارید نزدیک می کند.

نمایش بیشتر