کسب و کار ایرانی

از کجا کرم پودر بخریم؟

اولین قدم هنگام خرید آنلاین کرم پودر خارجی اصل، تشخیص صحیح رنگ پوست است. باید بدانید رنگ پوست شما چیست. گرم یا سرد؟ دو راه برای انجام این کار وجود دارد. ابتدا بررسی کنید که کدام رنگ برای شما مناسب است. اگر رنگ‌های گرم مانند کرم و قهوه‌ای به پوست شما می‌آیند، پوست شما گرم است و اگر رنگ‌هایی مانند آبی و سبز به شما می‌آیند، پوست شما روشن است.

ممکن است فکر کنید که خرید کرم پودر به صورت آنلاین خطرناک و دشوار است. زیرا هنگام خرید باید به موارد زیادی توجه کنیم که معمولا در فروشگاه های فیزیکی با کمک مشاوران زیاد به آن ها توجه نمی کنیم. اما در واقع بسیار آسان است. نکات مهمی وجود دارد که هم برای خرید آنلاین و هم برای خرید فیزیکی مفید است. با توجه به این نکات در زمان صرفه جویی می کنیم و تجربه خرید آنلاین خوبی را تجربه خواهیم کرد.

ابتدا برای اطمینان از اصالت کالاهایی که در اختیار دارند به سایت های خرید اینترنتی می رویم. اصالت کالا بر اساس نام و نحوه ارائه وب سایت، تاریخچه و اطلاعات آنها و میزان پاسخگویی و پشتیبانی در وب سایت قابل تشخیص است.

گام اول: رنگ پوست خود را بشناسید

اولین قدم در خرید آنلاین کرم پودر، تشخیص دقیق رنگ پوست است. شما باید بدانید که رنگ پوست شما چیست. گرم یا سرد دو راه برای این کار وجود دارد. ابتدا ببینید چه رنگ هایی به شما می آید. اگر رنگ‌های گرم مانند کرم و قهوه‌ای به پوست شما می‌آیند، رنگ پوست شما گرم است و اگر رنگ‌هایی مانند آبی و سبز به شما می‌آیند، رنگ پوست شما سرد است.

قدم بعدی این است که به رگ های مچ دست خود نگاه کنید. اگر رگ ها آبی هستند، رنگ پوست شما سرد است و اگر رگ ها سبز هستند، رنگ پوست شما گرم است.

رنگ چشم و رنگ مو نیز می تواند به شما در تعیین رنگ پوست کمک کند. افراد با پوست سرد اغلب موهای بلوند، سیاه یا قهوه ای (بدون قرمز) و موهای آبی، سبز یا سبز دارند. افراد با پوست سرد اغلب موهایی قهوه ای، فندقی یا قرمز و چشمان قهوه ای دارند.

مرحله دوم: می خواهید آرایش تمام شده چگونه باشد؟

برای خرید اینترنتی کرم پودر بهتر است بدانید در نهایت دوست دارید چه نوع آرایشی داشته باشید. آرایش مات یا آرایش پر زرق و برق. یک آرایش طبیعی که اصلاً چشم نواز نیست یا آرایش غلیظ تری دارد، اما کمی پرتر و رنگارنگتر است. این بستگی به سلیقه شما و نوع آرایشی که دوست دارید دارد. البته این انتخاب تحت تاثیر عواملی است از جمله اینکه در چه شرایطی می خواهید از کرم پودر استفاده کنید، در چه فصلی هستیم، امسال مد روز چیست.

آرایش |آسان |ایران

مرحله سوم: برند مورد علاقه خود را پیدا کنید

محصولات زیادی در ایران به فروش می رسند که انواع محصولات و رنج قیمتی متفاوتی دارند. در واقع می توانید کرم پودرهای واقعی را از برندهای مختلف خریداری کنید. اما حتی در بین برندهایی که قیمت یکسانی دارند، ممکن است بیشتر به یک برند علاقه مند باشیم یا بیشتر از دیگران تمجید از یک برند را بشنویم.

شاید به نظر شما چندان چشمگیر نباشد، اما ما باید چیزهایی را که می خریم و محصولاتی که استفاده می کنیم دوست داشته باشیم. ما هر روز به لوازم آرایشی خود نگاه می کنیم و آنها را در کیف خود قرار می دهیم. یا اگر ما یک میکاپ آرتیست هستیم، این وسایل ابزار کار ما هستند و شاید ظاهر آنها هم برایمان مهم باشد.

گام چهارم: فرمول و پوشش مورد نظر را مشخص کنید

این یک تصمیم کاملا شخصی است. اگر پوست چرب دارید ترجیح می دهید از کرم پودر مات استفاده کنید. معمولا از کرم پودرهای مات استفاده می کنند که اصلا براق نیستند چون پوستشان به راحتی براق می شود و نیازی به محصول براق ندارند. برای کنترل درخشش، کرم یا پودر غلیظ انتخاب بهتری است.

اگر پوست مختلط دارید، کرم پودرهای مایع ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشند. کارشناسان معتقدند استفاده از کرم پودر مایع آسان است. کرم پودر مایع را می توان به راحتی با یک مرطوب کننده در نواحی پوست خشک استفاده کرد. این بدان معناست که افرادی که پوست مختلط دارند می توانند محافظت لازم را روی پوست خود ایجاد کنند تا نواحی خشک صورتشان حتی بیشتر خشک شود.

اگر پوست خشکی دارید، حتما به هیدراتاسیون نگاه کنید. از مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید تا پوست خود را هیدراته نگه دارید و رنگ پوستتان را در شب یکدست کنید. اگر لکه ها و نواحی تیره ای روی صورت خود دارید، از کرم پودر با پوشش دهی بالا روی این نواحی خاص استفاده کنید.

اگر پوست شما حساس یا مستعد آکنه است، در استفاده از کرم پودر بسیار مراقب باشید و مقدار آن را کاهش دهید. کرم هایی با پودرهای معدنی بهترین انتخاب برای این نوع پوست هستند.

گام پنجم: اگر در انتخاب رنگ شک دارید، رنگ روشن تر را انتخاب کنید

اگر بین رنگ های تیره و روشن شک دارید، حتما رنگ روشن را انتخاب کنید. در صورت لزوم، کرم پودر روشن را می توان با یک لمس کوچک برنز تیره کرد. اما اگر هنگام خرید اینترنتی کرم پودر، رنگ تیره را انتخاب کنید و بخواهید آن را روشن کنید، عملا غیرممکن است.

برای خرید کرم پودر میتوانید به فروشگاه اینترنتی موراشین مراجعه کنید.

نمایش بیشتر