اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ

قیمت ساعت هوشمند طرح اپل واچ

در بازار انواع ساعت طرح اپل واچ با کیفیت ها، امکانات و قیمت های متنوعی وجود دارند. جالب است بدانید که ساعت اپل واچ طرح اصلی با قیمت های زیر 300 هزار تومان وجود دارند که با نمونه واقعی شباهت زیادی داشته و اکثرا دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای یک ساعت هوشمند از جمله سنسورهای ورزشی، امکان اتصال به گوشی های هوشمند و حتی مکالمه را دارند.

موردی که در بسیاری از این نوع ساعت ها مشاهده می شود امکان اتصال سیم کارت به آن ها می باشد و این گجت ها در برخی از موارد نیز ریجستر شده اند و می توان از سیم کارت های ایرانی نیز برای آن ها استفاده نمود.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که نباید از این ساعت ها انتظار و کارآیی خیلی بالایی داشت اما در صورت استفاده مناسب، می تواند عمر طولانی داشته باشد. البته ممکن است کمی از شارژدهی باتری و کیفیت و کارآیی این ساعت ها ناراضی باشید.

بهترین کپی های اپل واچ

اما اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند طرح اپل هستید که اصطلاحا با عنوان های کپی اپل واچ (High Copy) نیز شناخته می شوند، بهتر است بودجه خود را به بالاتر از 500 هزار تومان ارتقا دهید.

در بازه قیمتی بین 500 هزار تا 1 میلیون تومان ساعت هایی با کپی دقیق از نظر ظاهری و امکانات از ساعت هوشمند اپل وجود دارند. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حتی بعضی از آن ها دارای گواهینامه های ضد آب و ضد گرد و غبار می باشند.

با این حال اسمارت واچ طرح اپل با قیمت های بالای یک میلیون تومان نیز بعضا دارای امکانات اضافه تری مانند GPS، سنسورهای دقیق تر و اپلیکیشن های پر امکانات تر می باشند.

اگرچه شاید ساعت های کپی اپل واچ ارزان قیمت ممکن است دارای کیفیت مناسبی نداشته باشند اما شما می توانید از بین محصولات متنوع موجود در حوزه ساعت هوشمند، با کیفیت ترین و بهترین ساعت طرح اپل واچ را با قیمت های بسیار مناسبی تهیه نمایید. با این حال شما می توانید برای خرید ساعت هوشمند طرح اپل واچ محصولات زیر را مشاهده کنید و در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید

 ساعت هوشمند مدل X6

اپل واچ اولترا طرح اصلی: لیست بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی ارزان‌قیمت‌ترین گزینه‌ی موجود در بازار یعنی ساعت هوشمند مدل X6 آغاز می‌کنیم. این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۱.۲۲ اینچی از جنس LCD IPS است که از رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های تقریباً زیادی اطراف نمایشگر این ساعت هوشمند دیده می‌شود که در این رنج قیمتی بسیار معقولانه است.

این ساعت اندازه‌ای ۴۵ میلی‌متری دارد و جنس بدنه‌ی آن نیز از فلز و پلاستیک است. شما می‌توانید از بند‌های ۴۵ میلی‌متری اپل واچ در این محصول نیز استفاده کنید. ۳۲ مگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی در این ساعت هوشمند تعبیه شده و قابلیت نصب سیم‌کارت را نیز دارد. ساعت هوشمند مدل X6 انرژی خود را از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که شارژدهی نسبتا خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

این ساعت قابلیت مکالمه و دیدن نوتیفیکیشن‌های گوشی را برای شما فراهم کرده و همچنین یک سنسور دوربین نیز روی بدنه‌ی آن دیده می‌شود. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند ارزان‌قیمت می‌توان به قابلیت ردیابی برخی از فعالیت‌های ورزشی و داشتن مرورگر اشاره کرد.

اپل |اپل واچ |اکسیژن

 ساعت هوشمند مدل T500

اروس دیجیتال: ساعت هوشمند T500 که جزو پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ فروشگاه دیجی کالا به شمار می‌رود، از لحاظ طراحی بسیار شبیه به اپل واچ سری ۷ است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر ۱.۵۴ اینچی LCD IPS است که تصاویر را با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل نشان می‌دهد. نمایشگر این ساعت به صورت تمام لمسی است، اما حاشیه‌های زیادی دارد که به لطف مات بودن رنگ نمایشگر، خیلی به چشم نمی‌آید.

این ساعت هوشمند دارای ۱۲ واچ‌فیس مختلف است که البته می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن HIWATCH، واچ‌فیس‌های جدید و دلخواه خود را به آن‌ اضافه کنید. مدل T500 قابلیت مکالمه و نمایش نوتیفیکشن‌ها را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و بدنه‌ی سبک آلومینیومی آن مقاومت خوبی در برابر خط‌وخش دارد. این ساعت از زبان فارسی در محیط نرم‌افزاری خود پشتیبانی می‌کند اما نوتیفیکیشن‌های با زبان فارسی به درستی نشان داده نمی‌شوند.

باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این ساعت هوشمند ارزان‌قیمت در نظر گرفته شده که با شارژر مگنتی همراه در جعبه‌ی آن انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. شما می‌توانید بندهای ۴۴ میلی‌متری دلخواه خود را با این ساعت هوشمند طرح اپل واچ ست کنید. از دیگر مشخصات قابل توجه این ساعت می‌توان به قابلیت روشن شدن نمایشگر با چرخش مچ‌ دست، سنجش ضربان قلب، سنجش فشار خون، سنجش میزان اکسیژن خون، قابلیت پایش وضعیت خواب و گام شمار اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل T200 PLUS

اگر در رنج قیمتی زیر ۶۰۰ هزار تومان به دنبال خرید یک ساعت هوشمند طرح اپل واچ باکیفیت و با قابلیت‌های مناسب هستید، ساعت هوشمند مدل T200 PLUS، می‌تواند بهترین گزینه‌ی خرید برای شما باشد. طراحی این ساعت هوشمند از طراحی اپل واچ سری ۷ الگو گرفته شده و از نظر ظاهری تفاوت خاصی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. نمایشگر این ساعت هوشمند ۱.۷۵ اینچی از نوع LCD IPS است که نسبت به دیگر ساعت‌های موجود در این رنج قیمتی بسیار بزرگ‌تر است. این نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی دارد و تصاویر را با وضوح ۳۲۰ در ۳۸۵ به کاربران نشان می‌دهد.

پردازنده‌ی BK3266 به عنوان قلب تپنده‌ی ساعت هوشمند مدل T200 PLUS به انجام وظیفه می‌پردازد و بدنه‌ی آلومینومی آن نیز مقاومت خوبی در برابر ضربات از خود نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند و این یعنی صرفاً در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و نمی‌توان آن را در آب غوطه‌ور کرد. یک اسپیکر و یک میکروفون نیز روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند دیده می‌شود که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای مکالمه استفاده کنند.

ساعت هوشمند مدل T200 PLUS، انرژی خود را از یک باتری ۱۹۵ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که با شارژر مگنتی شارژ می‌شود و بر حسب استفاده کاربران، بین ۳ تا ۵ روز دوام می‌آورد. این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است. این ساعت هوشمند بسیار سبک، وزنی ۵۰ گرمی دارد و منوها و واچ‌فیس‌های اپل واچی نیز در آن دیده می‌شوند. سنسورهای به کار برده در این ساعت نیز، امکان ردیابی فشار خون، ضربان قلب و اکسیژن خون را به شما خواهند داد. حالت‌های ورزشی متعددی نیز در ساعت هوشمند مدل T200 PLUS در دسترس است.

ساعت هوشمند مودیو مدل MC67

ساعت هوشمند مودیو مدل MC67 که در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ فروشگاه دیجی کالا قرار گرفته، نسبت به قیمتش بسیار باکیفیت است و قابلیت‌های خوبی نیز دارد. این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۱٫۶۹ اینچی از نوع LCD است که رزولوشن ۲۴۰ در ۲۸۰ دارد و حاشیه‌های تقریبا زیادی مخصوصا در قسمت پایینی آن به چشم می‌خورد. بدنه‌ی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده که بادوام است و بند سیلیکونی آن را نیز می‌توانید با بندهای ۴۵ میلی‌متری اپل واچ جایگزین کنید.

مودیو برای ارتباط بهتر کاربران با ساعت، اپلیکیشن اختصاصی HryFine را طراحی کرده که کاربران با نصب آن روی گوشی هوشمند خود قادر خواهند بود تا تنظیمات بخش‌های مختلف این ساعت هوشمند را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند. برای مثال آن‌ها می‌توانند مدت زمان روشن بودن نمایشگر را تنظیم کرده و بر فعالیت‌های انجام شده خود نظارت داشته باشند. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب این ساعت پشتیبانی از زبان فارسی در سیستم‌عامل و منو است که می‌تواند نوتیفیکیشن‌های فارسی را نیز به شما نمایش دهد.

هر دو دکمه‌ی قرار گرفته شده روی این ساعت هوشمند فعال هستند. همچنین روی بدنه‌ی این ساعت یک اسپیکر و میکروفون دیده می‌شوند که امکان برقراری مکالمه را برای شما فراهم می‌کنند. این ساعت قابلیت رمزگذاری نیز دارد و می‌توانید برای افزایش امنیت خود از آن بهره ببرید. مانند همه‌ی ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ، مودیو مدل MC67 نیز مجهز به سنسورهای سلامتی نظیر اکسیژن و فشار خون است که البته به نتایج آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

ساعت هوشمند مدل T800 ultra

اگر به ساعت هوشمند جان‌سخت اپل یعنی اپل واچ اولترا علاقه مند هستید، ساعت هوشمند مدل T800 ultra، یکی از خوش‌قیمت‌ترین ساعت‌های طرح اپل واچ اولترا است که با امکانات خوبش توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این ساعت هوشمند همانند اپل واچ اولترا به نمایشگری بزرگ مجهز شده که ابعادی ۱.۹ اینچی از جنس LCD دارد و تصاویر را با رزولوشن تصویر ۲۵۰ در ۲۸۵ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت مقاومت خوبی دارد و وزن ساعت را به هیچ عنوان سنگین نکرده است. ساعت هوشمند مدل T800 ultra با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است و قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌ها و برقراری تماس را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

طیف گسترده‌ای از واچ‌فیس‌های اپل واچ اولترا و منوهای خاص آن نیز در این ساعت هوشمند وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. برای این ساعت هوشمند یک باتری ۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که از طریق شارژر وایرلس شارژ می‌شود و شارژدهی بسیار خوبی نیز دارد. این ساعت از گواهی IP67 نیز پشتیبانی می‌کند و در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. از جمله قابلیت‌های این ساعت هوشمند طرح اپل واچ می‌توان به طیف وسیعی از ردیاب‌های ورزشی، تمرین تنفس، نمایش وضعیت آب‌وهوا، دوربین کنترل از راه دور، کرونومتر و موارد دیگر اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل S7 PRO MAX 45mm 7 series

ساعت هوشمند مدل S7 PRO MAX 45mm 7 series، یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند طرح اصل اپل واچ است که از طراحی اپل واچ سری ۷ بهره می‌برد و از نظر ظاهری تفاوت خاصی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. نمایشگر این ساعت هوشمند باکیفیت ۱.۹۱ اینچی از جنس LCD TFT است که از رزولوشن ۳۲۰ در ۳۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۶۰ هرتزی بهره می‌برد و حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف آن به چشم می‌خورد. دو دکمه (چرخان و پاور) روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند دیده می‌شود که هر دوی آن‌ها فعال هستند و کاربران می‌توانند از آن‌ها برای اسکرول در محیط‌ نرم‌افزاری ساعت بهره ببرند.

ساعت هوشمند مدل S7 PRO MAX 45mm 7 series از نوع ۴۵ میلی‌متری است و کاربران برای استفاده از بندهای ۴۵ میلی‌متری اپل واچ در این ساعت هوشمند هیچ مشکلی نخواهند داشت. باتری این ساعت بسته به استفاده کاربران تا ۴ روز دوام می‌آورد و با شارژر وایرلس در عرض ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. نسخه‌ی بلوتوث این ساعت ۵.۲ است و به سرعت به گوشی‌ هوشمند شما متصل خواهد شد.

روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند طرح اپل واچ، یک اسپیکر و یک میکروفون تعبیه شده و بدین کاربران به راحتی می‌توانند تماس‌های خود را از طریق ساعت هوشمند پاسخ دهند. این محصول از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کند و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های سلامتی و حالت‌های ورزشی نیز در آن تعبیه شده است.

نمایش بیشتر