اخبار حوادث

مخوف‌ترین قاتل سریالی کانادا توسط هم‌بندش به قتل رسید

«رابرت پیکتون» به اتهام قتل دست‌کم ۶ زن از سال ۲۰۰۷ میلادی پشت میله‌های زندان به سر می‌برد.

به گزارش کردوار نیوز، او که گفته می‌شود قربانیان خود را خفه می‌کرد و به خورد خوک‌ها می‌داد، ۲ هفته پیش توسط یکی از زندانیان هم‌بندش کشته شد.

رابرت پیکتون، مخوف‌ترین قاتل سریالی کانادایی، ۲ هفته پس از حمله یکی از هم‌بندان خود کشته شد. مقامات زندان کانادا گفتند پیکتون ۷۴ ساله روز جمعه ۳۱ مه در بیمارستانی در «کبک» بر اثر جراحات ناشی از حمله یک زندانی دیگر کشته شد.

پیکتون ابتدا در کما به سر می‌برد و تحت تنفس مصنوعی قرار داشت اما تلاش پزشکان برای نجات او نتیجه‌ای نداد.

ماجرای پیکتون وحشتناک و غیرقابل تصور است. او به دلیل قتل ۶ زن به حبس ابد محکوم شده اما مظنون به کشتن بسیاری دیگر از زنان بود. پیکتون یک بار به یک مامور مخفی گفته بود که در مجموع ۴۹ زن را کشته است.

قربانیان او بین سال های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ به قتل رسیدند. بقایای اجساد بسیاری از زنان در مزرعه او پیدا شد که برخی از آنها به طرز وحشتناکی مثله شده بودند.

به گزارش دویچه وله، پلیس ونکوور در آن زمان به دلیل جدی نگرفتن ناپدید شدن زنان مورد انتقاد شدید قرار گرفت، زیرا بسیاری از قربانیان پیکتون معتاد به مواد مخدر یا افراد بومی بودند. این قاتل سریالی مخوف بالاخره در سال ۲۰۰۲ دستگیر شد.

خوشحالی یکی از بستگان قربانی

بقایای اجساد ۳۳ زن در مزرعه خوک پیکتون در «پورت کوکیتلام»، بریتیش کلمبیا پیدا شد.

تحقیقات درباره ناپدید شدن ده‌ها زن چندین سال به طول انجامید. در طول محاکمه، یک شاهد دادستانی گفت پیکتون به او گفته است که چگونه قربانیان خود را خفه کرده و بقایای آنها را خوراک خوک‌هایش می‌کرده است.

مقامات بهداشتی در طول تحقیقات به همسایگانی که ممکن است گوشت خوک را از مزرعه این قاتل خریداری کرده باشند، هشدار دادند. آنها نگران بودند که گوشت مزرعه خوک پیکتون حاوی بقایای انسان باشد.

سخنگوی پلیس اکنون گفته است یک زندانی ۵۱ ساله به دلیل حمله به پیکتون مورد بازجویی قرار گرفته است.

«سینتیا کاردینال» که خواهرش «جورجینا پاپین» توسط پیکتون به قتل رسیده، می‌گوید وقتی اوایل این ماه پیامکی دریافت کرده مبنی بر اینکه او مورد حمله قرار گرفته، غرق شادی شده است. کاردینال تعریف می‌کند همان بلایی که او خود بر سرقربانیانش آورده بود بر سرش آمده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.