اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

بررسی مزایا و نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی

این روزها در بیلبوردها، تلویزیون، وب سایت و شبکه های اجتماعی تبلیغات مختلفی در قالب تصویر به چشم می خورد. تصویر، قدرت جادویی و فوق العاده ای دارد و می تواند در کسری از ثانیه مخاطب را به سمت خود جلب نماید. یکی از شیوه هایی که می توان با آن به صورت منحصر به فرد، تصاویر را به نمایش گذاشت، عکاسی تبلیغاتی می باشد. این ترفند از عکاسی که تلفیقی از تکنیک ها، تجهیزات مخصوص و دانش بالای عکاس می باشد، قادر به خلق تصاویری چشمگیر است که مخاطب را ترغیب به خرید محصول مورد نظر می نماید.

ابزارآلات |برند |تبلیغات

یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان مشاغل کوچک و بزرگ، رشد کسب و کار و درخشش بین رقبای خود می باشد. ما به شما این نوید را می دهیم که می توانید از طریق استودیو عکاسی لحظه نگاری به این هدف نائل شوید. مجموعه ما از افرادی خلاق تشکیل شده است که با آخرین دانش روز و بهره مندی از تجهیزات حرفه ای، تصاویر تبلیغاتی بی نظیری را در کنار عکاسی صنعتی به شما ارائه می دهند. شما می توانید با تیم حرفه ای ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره ها و خدمات ارزنده ما بهره مند گردید.

مزایای عکاسی تبلیغاتی

ابزارآلات |برند |تبلیغات

دنیای امروز دنیای رقابت است که باید برای درخشش و عرضه بالا، محصولات و برند خود را با شیوه ای متفاوت به نمایش گذاشت. عکاسی تبلیغاتی که هنری ارزشمند و شگفت انگیزی است، این بستر را برای صاحبان کسب و کارها به دلیل داشتن مزایای ویژه از جمله موارد زیر به راحتی فراهم می نماید:

  • پیام کارفرما را به صورت شفاف، جذاب، خلاصه و پرشور به مخاطب می رساند.
  • تصاویر بدون روتوش خاص و سایه می باشند و به همین دلیل جزییات محصول در آن به خوبی مشخص است.
  • تصاویر دارای فضاسازی، نورپردازی و ترکیب بندی مخصوصی هستند.
  • به دلیل نمایش هویت قدرتمند برندتان، اعتماد مشتریان به محصولات و برند افزایش پیدا می کند.
  • با به اشتراک گذاری عکاس های تبلیغاتی در اپلیکیشن ها، وب سایت و شبکه های اجتماعی توسط افراد مختلف می توان به راحتی تبلیغات مجانی انجام داد.
  • جذب مخاطب و مشتریان وفادار افزایش می یابد و بدین صورت بازاریابی دیجیتال به راحتی صورت می پذیرد.

نکات لازم برای انجام عکاسی تبلیغاتی

ابزارآلات |برند |تبلیغات

جهت خلق تصاویر بی نظیر از طریق عکاسی تبلیغاتی، عکاس باید دارای مدرک تخصصی بوده و همچنین دوره های ویژه ای را در این زمینه گذرانده باشد. علاوه بر موارد گفته شده، رعایت نکات و ترفندهای خاصی از سوی عکاس الزامی است که از نمونه نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن اطلاعات کافی از روانشناسی، بازاریابی دیجیتال و درک موارد فرهنگی، نیاز عکاس جهت عکاسی تبلیغاتی می باشد.
  • عکاس باید با مفاهیم زیبایی شناسی، جلوه های بصری و نرم افزارهای مربوط به این حرفه آشنا باشد و به خوبی کاربرد رنگ، نور و افکت مخصوص را بداند.
  • استفاده از پس زمینه های ساده و اجتناب از پس زمینه های طرح دار به ایجاد تصاویر جذاب کمک می کند. زیرا استفاده از الگوهای اضافی باعث منحرف شدن ذهن مخاطب می شود.
  • در عکاسی تبلیغاتی عکاس باید به نحوی عکس را خلق کند تا در زمان کم بتواند مخاطب را جذب نماید، پس بنابراین عکسبرداری از نمای مخصوص که محصول را همراه با جزییات به خوبی به نمایش بگذارد، ترفندی حرفه ای می باشد که به تجربه عکاس بر می گردد.
  • قبل از عکاسی، محصول باید به خوبی آماده شود. از موارد آماده سازی می توان به تمیز کردن سوژه از هر گونه خاک، لکه و … اشاره نمود.
  • استفاده از رزولوشن بالا در عکاسی و ترکیب بندی درست محصول و فضا مهم می باشد.
  • از لوگوی برند مربوطه در عکاس های تبلیغاتی جهت معرفی هر چه بهتر تصاویر استفاده کند.

قیمت و تعرفه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی را می توان به عنوان یک سرمایه گذاری مهم تلقی نمود. کارفرمایان و صاحبان کسب و کار با پرداخت هزینه ای مشخص می توانند در مدت زمان معین تبلیغات گسترده ای را انجام دهند و جالب تر اینکه بعد از مدتی این سرمایه از طریق فروش بالا و جاافتادن برند و سوژه مورد نظر، بر می گردد و یا حتی بیشتر می شود. قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای مشتریان دارای اهمیت زیادی است که بسته به پارامترهای زیر این تعرفه متغیر است:

  • رزومه، سابقه، تجربه، سطح کیفی کار عکاس
  • تجهیزات و ابزارآلات مورد استفاده
  • مسافت مکان عکاسی
  • تعداد فریم های انتخابی کارفرما
  • مدت زمان اجرای پروژه

البته لازم به ذکر است که استودیو عکاسی لحظه نگاری پروژه های عکاسی و تیزر تبلیغاتی را با بهترین قیمت برای شما به انجام می رساند.

نمایش بیشتر