بهترین ماسک صورت برای عروس

مراسم عروسی و جشن آن برای همه دختر خانم ها یک شب خاص و به یاد ماندنی است. شبی که دوست دارند همه چیز عالی و بدون نقص باشد. از گرفته تا لباس و آرایش خودشان. چیزی نیست که بتوانید آن را به دست هر کسی بسپارید. برای اینکه مطمئن باشید، آرایشتان چیزی کم نخواهد داشت و تماما با نوع پوست و ترکیب صورتتان هماهنگی دارد، در درجه اول باید خودتان نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید و بعد اطلاعات کافی در مورد پوست و رنگ هایی که به صورتتان می‌آید را به آرایشگر منتقل کنید.

ماسک |ماسک صورت

مهمترین مسئله و موضوع در آرایش شب عروسی داشتن پوست سالم و پاک است. بدون داشتن پوست سالم هر چقدر هم از مواد آرایشی مرغوب استفاده کنید، باز آن چیزی که باب میلتان باشد، بدست نمی‌آید. سه ماه قبل از عروسی استفاده از ماسک صورت روغن زیتون و شی باتر ویتابلا را شروع کنید.

برای اینکه شب عروسی آرایش خوب و شیکی داشته باشید، باید از چند هفته قبل پوستتان را آماده کنید. آماده کردن پوست باعث می‌شود، مواد آرایشی به خوبی روی پوست نشسته و ظاهر زیباتری به شخص بدهد. در ادامه به برخی از این نکات برای دستیابی به زیبایی پوست قبل از عروسی اشاره می‌کنیم.

برای اینکه قبل از عروسی پوستی زیبا و شفاف داشته باشید، اولین قدم دور کردن استرس است. استرس باعث می‌شود رنگ و رو پریده به نظر رسیده و پوستتان هم تیره تر شود. ضمن آنکه استرس و اضطراب قبل از عروسی می‌تواند سبب جوش روی پوست هم بشود و چه از این بدتر که قبل از مراسم عروسی جوش هم بزنید. پس استرس نداشته باشید با استرس هیچ چیزی تغییر نمی‌کند و فقط ممکن است، کارها خراب تر هم بشود.

برای دور کردن استرس از خودتان حتما از چند ماه قبل یک چک لیست تهیه کنید و قدم به قدم کارهای مربوط به عروسی را انجام داده و تیک بزنید. این کار باعث می‌شود با دیدن خانه ها و مواردی که تیک خورده است، احساس آرامش خاطر پیدا کرده و کمتر مضطرب شوید.

  • پوستتان را مرطوب نگه دارید

برای زیبایی پوست قبل از عروسی یک فاکتور مهم مرطوب نگه داشتن آن است. پوست های خشک مواد آرایشی را خوب جذب نمی‌کنند، برای همین آرایش شب عروسی خوبی نخواهید داشت. اگر جزو آن دسته از خانم ها هستید که همیشه پوستتان خشک است حتما از چند هفته یا چند ماه قبل از مراسم هر شب به پوستتان آبرسانی کنید، این کار را می‌توانید با ماسک های طبیعی و یا کرم های دارویی انجام دهید. هر دو روش خوب است. اگر سر در گم هستید و نمی‌دانید کدام برایتان بهتر است، مشورت کردن با یک پزشک هم راه کار خوبی است.

  • پوستتان را لایه برداری کنید

برای زیبایی پوست قبل از مراسم عروسی لایه برداری بهترین کار است و باعث می‌شود، بسیاری از عیب و ایرادهای پوست برطرف شود. لایه برداری سلول های مرده را از بین برده و پوست را به ساختن سلول های جدید و جوان ترغیب می‌کند البته باید این کار را چند هفته یا چند ماه قبل از مراسم عروسی شروع کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. لایه بردارهای طبیعی و همچنین کرم هایی که کار لایه برداری را انجام می‌دهند، برای این کار مناسب هستند. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید اینکه از لایه بردارهایی استفاده کنید که حساسیت ایجاد نکنند و قبل از آن از این مسئله مطمئن شوید.

  • به زیبایی پوست قسمت های دیگر بدن هم اهمیت بدهید

زیبایی پوست قبل از عروسی فقط زیبایی پوست صورت نیست. صاف و شفاف بودن پوست بدن و گردن و به خصوص آرنج و قسمتهایی که باز هستند، بسیار مهم است. برای همین باید به این قسمت ها هم قبل از مراسم عروسی رسیدگی کنید. مثلا کار اپیلاسیون را سر فرصت انجام دهید و برای روزهای آخر نگذارید و یا اگر آرنج یا قسمتهایی از پوستتان آسیب دیده است، آن را با داروهای گیاهی و شیمیایی درمان نمایید تا موقع عروسی و با پوشیدن لباس جلوه بدی پیدا نکند. پوست گردن و سینه بعد از پوست صورت مهمترین قسمت بدن است و توجه به این قسمت ها باعث می‌شود، زیباتر و جذاب تر به نظر برسید.

  • از چند ماه قبل از عروسی ورزش کنید

شاید پیش خودتان بگویید ورزش کردن چه ربطی به زیبایی پوست قبل از عروسی دارد. دقیقا این موضوع رابطه مستقیم با زیبایی پوست خواهد داشت. ورزش کردن باعث می‌شود، پوست شفاف تر و گلگون تر و سالم تری داشته باشید. اگر حداقل سه ماه قبل از مراسم ورزش کنید، باعث می‌شود مواد زاید و آلودگی های بدن بوسیله عرق خارج شده و خون سالم تر و شفاف تر بشود و جریان بهتری به همه نقاط بدن داشته باشد. تنظیم جریان خون در بدن و رسیدن خون کافی به زیر پوست باعث شادابی و شفافیت آن شده و شما را شاداب تر و سالم تر نشان می‌دهد ضمن آنکه باعث می‌شود، مواد آرایشی بهتر روی پوست بنشیند.

  • رژیم غذایی مناسبی داشته باشید

یکی از پایه های زیبایی پوست قبل از عروسی داشتن رژیم غذایی مناسب است. منظور ما از داشتن رژیم غذایی مناسب غذا نخوردن و لاغر شدن نیست. منظورمان این است که غذاهای سالم و مقوی بخورید. مثلا میزان میوه و سبزیجات و انواع سالاد ها را در وعده های غذایی تان بیشتر کنید. مواد غذایی بخورید که پروتئین بیشتر و چربی کمتری داشته باشند.

مثلا گوشت سفید و ماهی بیشتر بخورید و در عوض گوشت قرمز را کم کنید، در کنار اینها مصرف لیمو ترش و سالادهایی که با سبزیجات تازه درست می‌شوند را افزایش دهید. چیپس، پفک، شکلات و نوشابه ها برای بدن و پوست سم هستند و چه قبل و چه بعد از عروسی سعی کنید از این مواد غذایی مضر صرفه نظر کنید تا پوست سالم تر و زیباتری داشته باشید. خوردن آنتی اکسیدان ها مانند گوجه فرنگی و توت فرنگی هم کمک زیادی به طراوت و شادابی پوست می‌کند.

ماسک صورت برای قبل از عروسی

در مورد راهکارهای داشتن پوست سالم و زیبا قبل از عروسی صحبت کردیم، حالا در ادامه در مورد ماسک صورت کربن فعال ویتابلا برای قبل از عروسی بحث خواهیم کرد. البته ماسک های بسیار مفیدی هم در این زمینه معرفی می‌کنیم.

  • گوجه فرنگی ماسک صورت برای قبل از عروسی

گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است. کاری که آنتی اکسیدان ها برای پوست انجام می‌دهند، واقعا شبیه به معجزه خواهد بود. آنتی اکسیدان ها بعد از وارد شدن به بدن مستقیما به سمت سلول ها رفته و سلول های پیر و فرسوده را از بین می‌برند و بدن را به ساختن سلول های جوان تر ترغیب می‌کنند.

ماسک گوجه فرنگی یک ماسک کاملا ارزان و استفاده از آن بسیار راحت است. فقط کافی است یک عدد گوجه را له کرده و عصاره آن را روی پوست بمالید و بگذارید برای 30 دقیقه بماند. اگر وقت دارید این کار را دو بار در روز تکرار کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

شاید یکی از مهم‌ترین سوالاتی که این روزها پرسیده می‌شود، قیمت اسپری ویتابلا باشد  که باید گفت باتوجه به تغییرات نرخ ارز اسپری که افزایش بسیاری داشتند اما اسپری شرکتی باز به نسبت قیمت مناسب‌تری دارند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

نمایش بیشتر