لایک اینستاگرام رمز ورود به اکسپلور

 چگونه پست اینستاگرامی خود را وارد اکسپلور نماییم؟!

بدون شک اصلی‌ترین حلقه در زنجیره موفقیت اینستاگرام به شمار آید. در واقع شما با به دست آوردن مخاطبان و بازدیدکنندگان است که می‌توانید محصولات و خدمات خود را ارائه کنید. اکسپلور اینستاگرام نیز فرصتی فوق‌العاده برای افزایش کاربران شماست. فضایی شگفت‌انگیز که به‌واسطه بهره‌گیری درست و هوشمندانه از آن، مخاطبان پرشماری به صفحه شما هدایت خواهندشد.

حال این سؤال پیش می‌آید که چگونه می‌توان وارد اکسپلور اینستاگرام شد؟ آیا با خرید https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام ورود به اکسپلور امکان پذیر است؟ به زبان ساده‌تر چگونه می‌توان پست اینستاگرامی خود را وارد اکسپلور نمود؟ به خاطر داشته باشید، هرچه میزان هدایت پست‌های شما به صفحه اکسپلور بیشتر باشد، شانس بیشتری برای جذب دنبال‌کننده دارید. پس اگر شما هم به دنبال ارتقای مخاطب و افزایش بازدید پست‌های خود هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب را ازدست‌ندهید!

اینستاگرام |لایک اینستاگرام |ورود به اکسپلور

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

در یک تعریف‌ساده، اکسپلور اینستاگرام یک‌صفحه جستجو است که بر اساس سلیقه و علاقه شما پست‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد. در واقع، نیازی نیست شما صفحه‌ای را دنبال (فالو) کرده باشید. بلکه براساس مواردی نظیر لایک، کامنت، تماشای پست و هرنوع فعالیتی که در اینستاگرام داشته‌اید، سلیقه شما تاحدودی مشخص است. اکسپلور نیز بر همین اساس پست‌هایی که احتمالاً باب میلتان هست را به شما نشان می‌دهد. با این توضیح، اگر پستی در اکسپلور یک مخاطب قرار بگیرد، از شانس بالایی برای بازدید و دنبال شدن برخورداراست. لذا آگاهی از چگونگی ورود به اکسپلور می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت پیج شما داشته باشد.

پست های اکسپلور بر چه اساسی انتخاب می‌شوند؟

اکسپلورهای هر کاربر اینستاگرام با کاربر دیگر متفاوت است. شاید از خود بپرسید، چه عواملی باعث می‌شود که یک پست برای یک کاربر نمایش داده نشود اما برای کاربر دیگر خیر؟! پاسخ به‌این سؤال، علاوه‌بر درک   بهتر از عملکرد اکسپلور، می‌تواند سبب طراحی هدفمند پست‌ها و جذب بیشتر مخاطبان شما شود.

امروزه پلتفرم‌های مختلف دنیا مثل اینستاگرام، از الگوریتم‌های مختلف و پیچیده‌ای برای شناخت مخاطب و ارائه خدمات بهتر استفاده‌می‌کنند. این الگوریتم‌ها بر اساس دریافت داده‌های مختلف، اقدام به شناسایی علایق و خصوصیات شما می‌نمایند. مواردی نظیر:

  • پست‌هایی که کاربر زمان زیادی را بر روی آن سپری کرده و درگیر آن شده است. پست‌های ویدیویی به دلیل داشتن زمان طولانی‌تر، اثر بیشتری در این زمینه دارند.
  • پیج‌ها و صفحاتی که کاربر دنبال (فالو) کرده است، یعنی به محتوای آن علاقه دارد. اکسپلور نیز بر همین اساس، صفحات مختلفی که دنبال نکرده‌اید ولی ممکن است بپسندید، به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • پست هایی که کاربر لایک می‌کند یا زیر آن کامنت می‌گذارد از دیگر معیارهای مهم برای اکسپلور اینستاگرام محسوب می‌شود.
  • سیو و ذخیره کردن پست‌ها یعنی کاربر تمایل دارد تا آن را بارها و بارها مشاهده نماید. پس می‌توان اینگونه برداشت کرد که علاقه فراوانی به چنین محتوایی خواهد داشت. اکسپلور اینستاگرام نیز پست‌های مشابه بیشتری را به او نمایش خواهدداد.
  • پست‌هایی که کاربر برای دیگران ارسال کرده و لایو پیج‌هایی که مشاهده کرده نیز از دیگر موارد مهم به‌شمار می‌رود.

راهکارهای وارد کردن پست به اکسپلور اینستاگرام

حال که با ویژگی‌ها و فاکتورهای اساسی اکسپلور اینستاگرام آشناشدیم، نوبت آن می‌رسد تا به راهکارهای ورود به آن بپردازیم. پس بی درنگ با 8 راهکار مؤثر و ویژه در این خصوص همراهمان باشید!

شناخت مخاطب، شاه‌کلید ورود به اکسپلور!

بدون شک، آگاهی و شناخت از جامعه هدف، مهمترین عامل در جذب مخاطب و ورود به اکسپلور کاربران است. بدین منظور از خود بپرسید مشتریان و مخاطبان شما چه کسانی هستند و به چه چیزهایی علاقه دارند؟ این موضوع به شما کمک می‌کند تا محتوایی بسازید که برای مخاطب کاربردی بوده و آن را دوست داشته باشد. برای انجام بهتر این کار می توانید اقدامات زیر را مد نظر قراردهید.

  • پیج‌هایی که مخاطبان اصلی شما آن‌ها را دنبال می‌کنند، فالو کنید. این امر سبب می‌شود تا علاقه‌مندی مشترک و شباهت بیشتری بین شما و مخاطبان شکل بگیرد. در نتیجه احتمال نمایش پست‌های شما برای چنین کاربرانی افزایش می‌یابد.
  • از دیگر اقدامات مؤثر در این زمینه بررسی پیج‌های پرمخاطب حوزه شماست . محتوای آن‌ها بررسی کنید و از آن‌ها الگوبرداری کنید. ببینید در ارتباط با چه موضوعاتی لایک و کامنت بیشتری وجود دارد، شما هم در همان حوزه تولید محتوا کنید. مثلاً اگر ویدیو نقدوبررسی یک کالا یا بررسی و مقایسه قیمت خرید چند کالا طرفداردارد، از این سبک ویدیوها منتشرکنید.
  •  برای این‌کار در پروفایل خود بر روی گزینه Insight زده و وارد بخش Content، سپس Posts شوید. در این قسمت آمار مختلفی مشاهده می‌کنید که یکی از آن‌ها From Explore هست. عدد نشان داده شده در این بخش، بیانگر تعداد نمایش پست شما در اکسپلور می‌باشد.

به محتوای خود رنگ و لعاب بدهید!

امروزه جذابیت‌های بصری و استفاده از افکت‌ها و فریم‌های جذاب، نقش مهمی در جذب مخاطب دارد. در این میان، ویدیوها به دلیل همراه داشتن همزمان عناصر گرافیکی، متنی و صوتی، مهمترین نقش را برعهده دارند. حتماً تولید پست‌های ویدیویی جذاب و مفید را مد نظر قرار دهید. این ویدیو می‌تواند معرفی محصول و نقد و بررسی آن باشد یا آموزش یک نکته و ترفند کاربردی. این مورد به حوزه کاری شما بیشتر مرتبط می‌شود.

خلاق بودن، الگوبرداری از محتواهای موفق و پست‌های پربازدید و توجه به سلیقه‌مخاطب، از کلید‌ی‌ترین عوامل موفقیت در این‌زمینه است. نگران نباشید، شما برای ساخت و تولید یک ویدیو لزوماً به مهارت بالا و یا صرف هزینه هنگفت نیازی ندارد. یک دوربین معمولی و استفاده از نرم‌افزارهای رایگان ادیت ویدیو نیز به خوبی می‌تواند شما را یاری نماید.

استفاده از هشتگ‌های مناسب و محبوب

هشتگ در اینستاگرام، حکم برچسبی را دارد که بر روی محتوای خود می‌زیند تا سایرین آن را مشاهده کنند. در نتیجه استفاده از هشتگ‌های پراستفاده ومحبوب می‌تواند سیل مخاطبان را به سمت پست شما روانه کند. زیر پست‌های خود حتماً هشتگ گذاری کنید. برای انتخاب هشتگ، موضوع مرتبط، حطیه کاری و نکات کلیدی و منحصربه‌فرد ذکر شده در هر پست را مدنظر قراردهید.

با جستجو در میان پیج‌های مشابه و پست‌های مرتبط حوزه کاریتان، می‌توانید هشتگ‌های محبوب را بررسی کنید. توصیه می‌کنیم برای هر پست از 10 تا 15 هشتگ مرتبط، مفید و پرطرفدار حوزه خود استفاده کنید. استفاده بیش از حد نیز نه تنها اثر مطلوبی ندارد؛ بلکه توسط الگوریتم‌های اینستاگرام عاملی منفی شناخته می‌شود.

از کپشن خوب و جذاب غافل نشوید!

کپشن خوب همچون خامه روی کیک است! سبب می‌شود تا پست شما کامل و کم نقص شود. شرح مختصر و ترجیحاً داستان‌گونه در کپشن داشته باشید. با استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها در متن کپشن می‌توانید اثرگذاری چندبرابری داشته باشید. ضمن آن که می‌توانید با طرح پرسش از کاربر، او را به ثبت کامنت و یا مشاهده استور‌ی‌ها ترغیب کنید. این یعنی افزایش مخاطب و اثرگذاری هرچه بهتر! در نتیجه علاوه بر هشتگ‌گذاری از کپشن پست غافل نشوید.

تعامل با کاربر رمز ورود به اکسپلور

هرچه میزان بازدید، لایک و سیو یک پست بیشتر باشد؛ می‌توان اینگونه نتیجه‌گرفت که احتمالاً محتوای پست طرفدار بیشتری دارد. در نتیجه سعی کنید با کاربران خود تعامل داشته باشید. از آن ها بخواهید پست شما را لایک کنند و برای دوستان خود بفرستند. چالش‌هایی نظیر تگ کردن دوستان، قرعه‌کشی میان کسانی که کامنت گذاشته اند نیز راهکار خوبی برای افزایش نظرات است. هرچه تعامل شما با مخاطب بیشترباشد، سبب افزایش اثرگذاری پست شده و الگوریتم‌های اینستاگرام آن را عاملی مثبت ارزیابی می‌کنند. در نتیجه پست شما را در اکسپلور، به تعداد بیشتری از مخاطبان هدفتان نمایش می‌دهد.

مشاوره از تیم کاربلد و متخصص پنلدار!

همواره استفاده از تجربه افراد متخصص و کاربلد، عاملی است که می‌تواند شما را سریع‌تر به هدف برساند. ما در به عنوان مرجع تخصصی در زمینه فروش خدمات شبکه‌های اجتماعی نظدر این مطلب قرار است یاد بگیرید که اکسپلور اینستاگرام چیست و دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام چه کمکی به شما می‌کند؟ اگر شما هم صاحب یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام هستید حتماً تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که بهترین روش‌های جذب مشتری از اینستاگرام چیست؟ اینستاگرام چطور به بیشتر نشان دادن پست‌ها کمک می‌کند؟ بهترین راه برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان چیست؟

کدام پست‌ها در اکسپلور شما نمایش داده می‌شوند؟

پست‌هایی که در صفحۀ اکسپلور شما قرار می‌گیرند بسیار زیاد هستند و با هر بار تازه‌سازی این صفحه با تعداد جدیدی از پست‌ها روبه‌رو می‌شوید. پست‌هایی که در این صفحه برای شما قرار می‌گیرند پست‌هایی هستند که اینستاگرام تشخیص داده شما آن‌ها بیشتر می‌پسندید. این تمایل و علاقه را نیز اینستاگرام از نحوۀ فعالیت شما متوجه می‌شود.

اینکه چه صفحاتی را دنبال می‌کنید نشان‌دهندۀ بخشی از علایق شماست. صفحاتی که دوستانتان نیز دنبال می‌کنند می‌تواند بخشی از اکسپلور شما باشد. اینستاگرام همچنین تشخیص می‌دهد که شما برای کدام پست‌ها زمان بیشتری اختصاص می‌دهید و با چه محتوایی تعامل بیشتری برقرار می‌کنید. مثلاً اینکه چه محتوایی را لایک می‌کنید و یا برای کدام پست‌ها کامنت می‌گذارید و با چه صفحاتی در دایرکت در ارتباط هستید به اینستاگرام نشان می‌دهد که شما به این محتوا بیشتر علاقه‌مند هستید.

هوشمند شدن اینستاگرام پا را فراتر گذاشته و بر اساس محتوایی که ممکن است جست‌وجو کنید و یا در دایرکت با دوستانتان صحبت کنید صفحۀ اکسپلورتان را تازه‌سازی می‌کند. بر این اساس مشخص می‌شود که تمام فعالیت‌های شما در اینستاگرام تحت نظر است و به این صورت محتوای موردعلاقۀ شما در اکسپلور قرار می‌گیرد. محتوای جذاب + زمان‌بندی مناسب رمز دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام است.

نمایش بیشتر