اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

آیا لابیاپلاستی همان ختنه در زنان و دختران است؟

ختنه زنان یک عمل رایج در برخی از نقاط جهان است که در آن بخشی یا تمام کلیتوریس برای کاهش میل جنسی در زنان برداشته می شود.

قسمت زیادی از لابیاها هنگام ختنه برداشته می شود، در واقع هدف از این عمل جلوگیری از انقباضات جنسی با کاهش میل زنان و کاهش حس جنسی زنان است.

آیا لابیاپلاستی همان ختنه است؟

متاسفانه دختران ختنه شده با مشکلات زیادی روبرو هستند.

اگر عمل لابیاپلاستی و هدکتومی به درستی انجام نشود، مانند ختنه آسیب زیادی به لابیا وارد می کند، با این تفاوت که این عمل با بی حسی موضعی و جراح زیبایی ناشناس انجام می شود. . کار را انجام می دهد.

اهمیت تجربه جراح زیبایی

یک جراح زیبایی نه تنها باید تجربه و مهارت داشته باشد، بلکه باید دانش کامل آناتومی را نیز داشته باشد تا در حین جراحی لابیاپلاستی، بسیاری از غدد لنفاوی لابیا از بین نرود.

یکی از توصیه های جراح زیبایی خانم دکتر بهمن پور این است که همیشه بهترین جراح زیبایی زن را برای لابیاپلاستی انتخاب کنید تا از کاهش میل جنسی بعد از لابیاپلاستی جلوگیری شود.

بیمارستان |جراحی |دختران
چرا میل جنسی بعد از لابیاپلاستی کاهش می یابد؟

متأسفانه برخی از متخصصان زنان بدون اینکه بدانند که عمل لابیاپلاستی بسته به شرایط و نوع لابیا، تکنیک های مختلفی را شامل می شود، لابیاپلاستی را روی لابیاپلاستی انجام می دهند. تنها راه کاهش لابیاها جراحی است اما اگر لابیاها کوچک باشند می توان لابیاپلاستی با لیزر یا لابیاپلاستی بدون بخیه انجام داد.

از آنجایی که دستگاه تناسلی زنان شامل بسیاری از غدد لنفاوی و بسیاری از بافت های عصبی است، باید اندازه لابیاها را در حین جراحی به درستی کاهش دهیم. نه تنها میل جنسی را افزایش می دهد، بلکه میل جنسی را در زمان صمیمیت نیز کاهش می دهد.

اصلاح لابیا برای دختران باکره

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟ یکی از سوالات متداول همین سوال است، پاسخ به این سوال باید این باشد که بله، دختران باکره می توانند لابیاپلاستی انجام دهند، زیرا لابیاپلاستی به پرده بکارت آسیب نمی رساند و قسمت خارجی دستگاه تناسلی است. عمل کرد.

آیا لیپوپلاستی نیاز به بستری شدن دارد؟

بهتر است بدانید که لابیاپلاستی نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و فرد می تواند پس از چند ساعت جراحی به خانه بازگردد. اطلاعات بیشتر را از بهترین دکتر لابیاپلاستی شیراز جویا شوید.

نمایش بیشتر