اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین برنامه های اسکن عکس با موبایل اندروید و آیفون

گوگل فوتواسکن

اگر به دنبال یک اپلیکیشن اسکنر پیشرفته اندروید و آیفون ساده اما کاربردی می گردید،Google photo scan یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.قیمت اسکنر؛در گوگل فوتو اسکن باید پنج عکس از تصویر مورد نظر بگیرید و پس از آن الگوریتم گوگل آن ها را پردازش می کند تا تصویر نهایی بسیار روشن نباشد.بهترین قابلیت در این برنامه تشخیص عالی لبه های عکس و همچنین قابلیت حذف بازتاب نور و نورهای زیاد از عکس است که می توان گفت از برنامه های دیگر عملکرد بهتری دارد.

آسان |آیفون |اسکن

مایکروسافت آفیس لنز

در لیست بهترین برنامه های  انواع اسکنر موبایل، اپلیکیشن Microsoft Office Lens نیز به چشم می خورد که عکس های شما را با وضوح بالا اسکن می کند. همچنین به کمک آن می توانید اسناد، کارت های ویزیت، گواهی ها و دیگر کاغذهای مهم را اسکن کنید.

با استفاده از آفیس لنز می توانید تصاویر خود را به فایل ورد، پی دی اف و پاورپورینت تبدیل کنید یا حتی آن ها را در وان نوت یا وان درایو ذخیره کنید.

ادوبی اسکن

Adobe scan  بهترین برنامه برای اسکن عکس با کیفیت بالا یک اسکنر پیشرفته اندروید برای اسکن عکس ها و همچنین اسناد است. با کمک این برنامه می توانید به راحتی اسناد، فرم ها، کارت های ویزیت و تخته های وایت بورد را به فایل های پی دی اف با کیفیت بالا تبدیل کنید.

ادوبی برای کیفیت بالای فایل های نهایی از هوش مصنوعی مخصوص خود با نام Adobe Sensi بهره می برد. هوش مصنوعی همچنین متن دست نوشته یا چاپ شده را شناسایی کرده و عناصر مزاحمی مانند بازتاب نور و سایه ها را حذف می کند.

فوتوماین

برنامه اسکنر عکس با گوشی Photomyne ابزاری کاربردی و آسان برای اسکن عکس هایتان است که رابط کاربری بسیار ساده و جذابی دارد. بدین منظور تنها کافی است یک عکس از تصویر مورد نظرتان بگیرید.

فوتوماین به طور خودکار لبه ها، برش ها و چرخش تصویر را تشخیص می دهد. البته می توانید تنظیمات را به صورت دستی نیز انجام دهید. قابلیت بسیار جذاب این برنامه، توانایی اسکن چندین عکس به صورت همزمان است که در وقت کاربر صرفه جویی می کند.

کم اسکنر

معروف ترین نرم افزار اسکنر عکس با گوشی، CamScanner است. این برنامه علاوه بر عکس می تواند از اسناد، رسیدها، یادداشت ها، فاکتورها، نوشته های وایت بورد، کارت ویزیت و گواهی ها اسکن بگیرد. از طرفی به کمک آن می توانید اسکن های خود را به فایل پی دی اف یا با فرمت jpeg تبدیل کنید.

قابلیت OCR در این نرم افزار به کاربر کمک می کند تا بتواند متن های دستنویس را نیز اسکن کند و به صورت فایل متنی درآورد. البته برای استفاده از تمام امکانات آن باید اشتراک کم اسکنر را به مبلغ 4.99 دلار خریداری کنید.

داکیومنت اسکنر

Document Scanner نیز در لیست ابزارهای اسکنر پیشرفته اندروید و آیفون قرار دارد. این برنامه قابلیت هایی مانند بهبود خودکار کیفیت اسناد، برش هوشمند تصاویر، حذف نویز و نقص ها از اسناد قدیمی دارد.

همچنین امکان ساخت پی دی اف در اندازه های مختلف از A1 تا A6 و به اندازه کارت پستال، نامه و کاغذ یادداشت در اختیار کاربران این برنامه خواهد بود.

کلیر اسکن

Clear Scan یک اسکنر عکس با گوشی سبک اما کاربردی است. این برنامه سرعت بالایی دارد و می توانید به کمک آن عکس ها و اسناد خود را با کیفیت بالا اسکن کنید.

قابلیت تبدیل اسناد و عکس های اسکن شده به فایل پی دی اف و jpeg نیز در کلیر اسکن وجود دارد.

فست اسکنر

برنامه Fast Scanner یک اسکنر ساده و قدرتمند است که تصاویر و اسناد را با سرعت بالایی اسکن می کند. این برنامه بسیاری از گزینه های ویرایش تصاویر را پشتیبانی می کند تا بتوانید تجربه آسان تری از اسکن عکس های خود داشته باشید.

آسان |آیفون |اسکن

هلموت فیلم اسکنر

Helmut Film Scanner برنامه ای بسیار خاص و منحصر به فرد است که می تواند به شما در تبدیل فیلم های نگاتیو به عکس دیجیتالی کمک کند. آن هم بدون هیچ ابزار تخصصی!

برای استفاده از هلموت باید فیلم خود را روی سطحی صاف و روشن قرار دهید. برای این کار می توانید از هر منبع نوری استفاده کنید، اما باید فیلم به صورت یکنواخت روشن شود.

پس از آن برنامه را اجرا کنید و یک عکس می گیرید. این برنامه همچنین به شما کمک می کند عکس های ایجاد شده از نگاتیوها را برش دهید، کیفیتشان را بهتر کرده یا آن ها را ویرایش و ذخیره کنید.

توجه کنید هلموت فیلم اسکنر تنها در دسترس کاربران اندروید است.

اسکن بات

ScanBot نیز یک اسکنر پیشرفته اندروید و آیفون مشابه کم اسکنر است که نسبت به سایر برنامه های مشابه خود، امکانات بیشتری دارد.

گوشی همراه یا تبلت خود را روی یک سند یا عکس نگه دارید تا اسکن بات به طور خودکار سند شما را اسکن کند، برش دهد و سپس رنگ هایش را بهبود بخشد.

ساخت فایل پی دی اف، jpeg، اسکن بارکد، تشخیص متن OCR و جستجو در تمام متن از قابلیت های اسکن بات هستند.

جنیوس اسکن

Genius Scan یک اسکنر عکس با گوشی معروف است که رابط کاربری ساده دارد. این برنامه از الگوریتم های هوشمند برای شناسایی خودکار اسناد و اعمال تصحیح پرسپکتیو استفاده می کند تا بتوانید تصاویر و اسناد را از هر زاویه ای اسکن کنید.

تولیدکننده محتوا: مجید خطیبی

 

نمایش بیشتر