اخبار همه جانبه

طرح مفهومی آیفون 13 لو رفت

طبق اطلاعات درز کرده از افشاگر های تویتری و بلاگ ها و پیش بینی کارشناس های تکنولوژی آیفون 13 که قرار توی رویداد شهریور اپل معرفی بشه احتمالا ظاهری شبیه کانسپت (طرح مفهومی) بالا داره و ما توی آیفون 13 فناوری شارژ معکوس جدید اپل رو خواهیم دید تا به کمک اون بتونیم سایر دستگاه هایی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند رو شارژ کنیم.

باتری |پرو |فناوری
همچنین این آیفون احتمالا از پردازنده A15 اپل استفاده می کنه و احتمال کمی هم هستش که اپل امسال پردازنده معروف و پر سر‌ و‌صدای خودش رو همون طور که از لپ تاپ های جدیدش به آیپد سال آورد، توی این مدل از آیفون یا مدل پرو اون بیاره!
?علاوه بر این آیفون 13 احتمالا از نمایشگر ۱۲۰Hz استفاده می کنه و از این رو کارشناس ها پیش بینی می کنند که باتری این آیفون ها نسبت به آیفون های سال قبلش بزرگتر باشه و ظرفیت بیشتری رو داشته باشه.
?از مهم‌ترین ویژگی های ظاهری اش هم میشه به ناچ کوچکتر نسبت به آیفون 12 و احتمال استفاده از حسگر اثر انگشت توی اون اشاره کرد و برخی تحلیل گر ها احتمال استفاده از اثر انگشت زیر نمایشگر یا سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور گوشی رو گرچه ضعیف ولی محتمل می دونن!

منبع خبر : https://cafe-apple.com/

نمایش بیشتر