اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

خواص قهوه موکا چیست

خواص قهوه فوری موکا

قهوه فوری موکا یکی از محصولات محبوب حاوی عصاره قارچ گانودرما است که برای سلامتی بسیار مفید است. همانطور که قبلا هم اشاره شد هر کدام از محصولات دکتر بیز برای درمان یا کنترل بیماری های خاصی منظور شده است. قهوه فوری موکا نیز شامل فواید مشخصی است که در ادامه به هر یک از آنها اشاره خواهیم کرد. بررسی خواص قهوه فوری موکا به شما کمک می کند تا در مورد جزئیات این محصول برای سلامتی بیشتر بدانید.

طرفدار نوشیدنی قهوه معمولا از طعم قهوه موکا گانودرما نیز استقبال می کنند. این قهوه یکی از نوشیدنی های پرطرفداری است که شامل خواص گوناگون همچون ایجاد آرامش روحی و تقویت بدن می شود. برای آگاهی از قیمت قهوه گانودرما و همینطور خرید قهوه گانودرما ادامه مطلب را دنبال کنید.

اگر به خاطر دلایلی همچون بی خوابی یا سردرد به دنبال ترک نوشیدن قهوه هستید به شما پیشنهاد می کنیم قهوه فوری موکا گانودرما را امتحان کنید. این قهوه نه تنها منجر به بی خوابی و سردرد نمی شود بلکه دارای خواصی است که به افزایش آرامش و درمان سر درد کمک می کند. اگر می پرسید چگونه ؟ باید با خواص ترکیبات فوق العاده این محصول مثل گانودرما و کاکائو بیشتر آشنا شود. قبل از اینکه در مورد خواص بی نظیر قهوه فوری گانودرما موکا صحبت کنیم بد نیست اول در خصوص قهوه موکا بیشتر بدانید.

قهوه موکا به افزایش تمرکز و تقویت مغز شما کمک می کند

همانطور که گفته شد یکی از ترکیبات اصلی قهوه موکا کاکائو است. کاکائو خواص بی نظیری برای مغز دارد که مهم ترین آنها عبارتند از : افزایش میزان دقت و انرژی در فرد، افزایش انگیزه برای انجام کار و کاهش احساس اضطراب و خستگی.

استرس |اضطراب |انرژی

علاوه بر این کاکائو موجب افزایش جریان خون در مغز شده که خود باعث افزایش میزان شناخت و توجه در افراد می‌ گردد. شایان ذکر است کافئین به تنهایی احتمال بروز اضطراب را در فرد افزایش می دهد. اما ترکیب کاکائو با کافئین در قهوه موکا موجب کاهش و تعدیل تاثیرات تولید استرس حاصل از نوشیدن قهوه معمولی می شود. درنتیجه نوشیدن موکا برای افرادی که به کافئین حساسیت دارند بیشتر پیشنهاد می کند.

تا اینجا در خصوص خواص قهوه موکا توضیح داده شد. قطعا ترکیب این قهوه بی نظیر با عصاره قارچ گانودرما خواص این محصول را چند برابر می کند. در ادامه به خواص قهوه فوری موکا گانودرما می پردازیم.

نکاتی که هنگام نوشیدن کافه موکا باید بدانید

  • اگر به هنگام نوشیدن این نوع قهوه علاقه دارید که طعم شکلاتی آن قوی تر باشد، یک قاشق چای خوری پودر قهوه اسپرسو اضافه کنید و بیشتر از پودر شکلات و یا سس آن استفاده کنید.
  • اگر به دنبال تناسب اندام هستید بهتر است شیر بدون چربی را انتخاب کنید که سالم تر می باشد اما بهتر است بدانید که شیر پرچرب می تواند قهوه شما را خوش طعم تر کند.
  • برای شیرین کردن قهوه خود می توانید از شکر قهوه ای و یا سفید استفاده کنید. اما بهتر است بدانید که شکر قهوه ای سالم تر می باشد.
  • عطر و طعمی که قهوه موکا دارد یکی از ویژگی های بارز آن است بنابراین به آن بسیار توجه داشته باشید.
  • قیمت قهوه موکا در کافه ها متفاوت است و تنها دلیل آن بسته به مواد اولیه و کیفیت مواد استفاده شده برای تهیه آن می باشد.

جهت قیمت و خرید قهوه فوری موکا مستقیم از شرکت دکتر بیز تهیه نمایید
قهوه گانودرما بیز قیمت خیلی زیادی ندارد و اگر قیمت خرید قهوه ی سوپریم دکتر بیز را از سایت ما بخواهید که دیگر کمتر هم می شود

نمایش بیشتر