اخبار فرهنگی

دانشگاه آزاد برای رفع مشکلات کلانشهر شیراز دست به‌کار شد؛ طراحی و پیاده‌سازی راهکار‌های علمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر شیراز به نمایندگی سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و رئیس هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز و امیرسجاد عابدی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز از یک طرف و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به نمایندگی محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز از طرف دیگر تفاهم‌نامه امضا کردند.

قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم با اشاره به وجود ظرفیت گسترده بین استادان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه بر ضرورت کمک به طراحی و پیاده‌سازی راهکار‌های عملی و علمی برای رفع مشکلات کلانشهر شیراز تأکید کرد.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه در راستای تبصره ماده دو تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی پژوهشی طرفین و با توجه به پایان دوره شورای اسلامی پنجم به‌منظور تداوم همکاری‌ها تا پایان دوره شورای ششم و با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه به‌منظور برقراری ارتباط سازمان‌یافته و بهره‌مندی از دستاورد‌های تخصصی علمی و پژوهشی منعقد شد.

طرفین با امضای این تفاهم‌نامه متعهد شدند نهایت تلاش و عزم خود را در رفع مشکلات و مسائل علمی، تحقیقاتی، فناوری موضوع این تفاهم‌نامه و نیل به استقلال و خودباوری و خوداتکایی ملی مبذول بدارند.

نمایش بیشتر

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.