اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست در گوشی شیائومی

یکی از مشکلات رایج در اپراتورها، باز نشدن وب سایت‌های گوگل و مشکلاتی دیگر است؛ اما در خطوط 3G ، 2G و 4G ایرانسل، این معضل رایج‌تر بوده و ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. اگر از حجم و مدت بسته اینترنت خود به همراه اتصال قوی و پایدار اینترنت مطمئن هستید و در نمایش عکس‌های اینستاگرام، باز شدن برگه‌های گوگل و … دچار مشکل شده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید تا شاید بتوانید مشکل خود را برطرف کنید.

علت و نحوه حل مشکل باز نشدن سایت‌های گوگل و

 

پس ورود به بخش فوق، روی سیم‌کارت ایرانسل مورد نظر کلیک کنید. سیم‌کارت‌ها در کادری مربعی در بالای صفحه قرار گرفته‌اند (مانند تصویر زیر).

 

ایرانسل |اینترنت |تنظیمات گوگل گوشی شیائومی

مرحلۀ پنجم:

پس از انجام دادن مرحلۀ قبلی، به محیطی مانند تصویر پایین وارد می‌شوید. در این مرحله، بر روی پروکسی و درگاه (Port) کلیک کرده و آنها پاک و ذخیره کنید. لازم به ذکر است پروکسی و درگاه (پورت) تنظیم شده در عکس زیر، صرفا جهت نشان دادن مراحل بوده و می‌تواند برای هر شخص متفاوت باشد.

بهترین قیمت گوشی شیائومی  به همراه کامل‌ترین مشخصات فنی، مقایسه دقیق و گالری عکس و هر آنچه برای خرید اینترنتی محبوب ترین و جدیدترین موبایل های پایین رده، را از سایت ما بخواهید

مرحلۀ آخر:

پس از پاک کردن پروکسی و درگاه (Port)، از طریق دکمه «بیشتر» یا More در پایین صفحه، تغییرات را ذخیره و به طور کامل از تنظیمات خارج شوید. سپس، اینترنت همراه خود را یک بار خاموش و روشن کنید.

بسیار خب، اکنون مشکل شما برطرف شده است. امیدواریم از مطالعه این مطلب، نهایت استفاده را کرده باشید. درصورت بروز هر گونه مشکل، به بخش دیدگاه‌ها مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما

می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب، در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

نمایش بیشتر