اخبار فرهنگی

رفع مشکلات مناطق درگیر برف چهارمحال و بختیاری تسریع می‌شود

با قدردانی از صبوری مردم نجیب شهرستان کوهرنگ؛

خوراک |شهرسازی |کوهرنگ

وزیر کشور با قدردانی از صبوری مردم نجیب شهرستان کوهرنگ به‌علت تحمل ناشی از سختی‌های بارش برف سنگین اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات مناطق درگیر برف استان به‌ویژه شهرستان کوهرنگ تسریع می‌شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: مردم ایران در زمان وقوع بحران‌های مختلف همبستگی و روحیه کمک‌رسانی دارند.

وی با اشاره به امدادرسانی دستگاه‌های اجرایی ملی برای مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستان کوهرنگ افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و معیشت مردم برقرار است و مشکل خوراک دام هم به‌زودی رفع می‌شود.

وحیدی به حضور میدانی مسوولان ملی و استانی برای رفع مشکلات کنونی در مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستان کوهرنگ اشاره و تصریح کرد: برف‌روبی پشت‌بام‌ها، تخلیه آب از منازل، بازگشایی راه‌ها و ارسال کمک‌های معیشتی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ یادآور شد: استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران ملی و استانی مرتبط کمک‌رسانی سریع‌تر به مناطق درگیر برف اقدام کنند.

به گزارش آنا، وزیر کشور روز پنجشنبه به‌همراه معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی به‌منظور بررسی میزان خسارت ناشی از بارش برف سنگین اخیر در چهارمحال و بختیاری از طریق زمینی وارد این استان شد.

یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت.

به‌همین منظور اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده بود.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر