اخبار حوادث

معمای قتل مرد میانجی در مغازه تعویض روغنی

آفتاب‌‌نیوز :

مرد مکانیک که متهم است در یک درگیری مرتکب قتل شده با ادعایی که در دفاعایتش مطرح کرد، قضات دادگاه را مجاب کرد تا تحقیقات بیشتری در رابطه با این پرونده انجام دهد.

این مرد متهم است در درگیری که در مغازه اش زخ داد مرد میانجی را با چوب زد و به قتل رساند.

پرونده این قتل دو سال قبل تشکیل شد. ماموران پلیس شهریار متوجه شدند درگیری در یک تعویض روغنی منجر به مجروح شدن جوانی به نام پویا شده است. ساعاتی بعد از آغاز تحقیقات ماموران متوجه شدند پویا در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

به این ترتیب ماموران صاحب تعویض روغنی را بازداشت کردند. مرد مغازه‌دار به نام امین به پلیس گفت با یکی از مشتریانش به نام سینا درگیر شد؛ اما نمی‌داند در این میان چه کسی پویا را زده است.

تحقیقات ماموران نشان داد در این درگیری تعدادی افراد با چوب به جان یکدیگر افتادند. شاهدان به ماموران گفتند عامل قتل پویا مرد صاحب تعویض روغنی است. به این ترتیب امین با اتهام قتل عمدی به دادگاه رفت.

در جلسه رسیدگی، اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کردند؛ اما او همه چیز را انکار کرد. متهم در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: سینا مشتری‌ام بود و برای تعویض روغن ماشینش به من مراجعه می‌کرد. روز حادثه او به مغازه‌ام آمد و به خاطر مبلغی با هم دچار اختلاف شدیم و بعد هم دعوا کردیم. مغازه خیلی شلوغ شد. عده‌ای به طرفداری از سینا آمده بودند و چند نفری هم به طرفداری از من آنجا بودند. پویا هم برای میانجی‌گری آمده بود. تعداد آدم‌هایی که چوب داشتند، خیلی زیاد بودند، ولی من چوب نداشتم.

متهم گفت: من در همه مراحل تحقیقات گفتم چوب نداشتم و اصلا نمی‌دانم چرا بازداشت شدم. من به پویا حتی دست هم نزدم. اصلا با او مشکلی نداشتم که بخواهم کاری بکنم.

بعد از گفته‌های متهم، قضات رسیدگی کننده برای تحقیق بیشتر شاهدان را به دادگاه احضار کردند تا گفته‌های متهم مورد بررسی قرار بگیرد.

نمایش بیشتر

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.