اخبار حوادث

کاهش ۷ درصدی حوادث ویژه ثبت شده درکشور در هفته گذشته/ کرمان و اصفهان دارای بیشترین فوتی تصادفات

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت ۶۸۶ حادثه ویژه ثبت شده در کشور در طول هفته گذشته از کاهش ۷ درصدی این حوادث نسبت به هفته قبل از آن خبر داد.

به گزارش کردوار نیوز به نقل از وبدا، دکتر جعفر میعادفر با بیان اینکه در طول هفته گذشته ۱۵۴ حادثه ویژه ترافیکی و ۵۳۲ حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت شد، افزود: در این ماموریت ها، ۱۵۹۷ مصدوم و بیمار، خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کردند و متاسفانه ۱۷۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: ۷۷۵ بیمار و مصدوم در حوادث ویژه غیرترافیکی و ۸۲۲ نفر نیز در حوادث ویژه ترافیکی از خدمات حوزه سلامت، بهره مند شدند همچنین ۲۵۹ نفر نیز خدمات را در محل دریافت کردند.

رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی ویژه مربوط به استانهای خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و فارس و بیشترین حوادث نیز به ترتیب مربوط به سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و فارس بوده است.

به گفته وی بیشترین فوتی سوانح ترافیکی در طول هفته گذشته مربوط به کرمان با ۱۰ فوتی و اصفهان با هفت فوتی بوده است.

دکتر میعادفر تعداد حوادث ترافیکی ویژه مرتبط با موتورسیکلت در طول هفته گذشته را ۱۴ مورد دانست و گفت: متاسفانه در این حوادث که معادل حدود ۹ درصد از حوادث ویژه ترافیکی است، ۱۷ نفر مصدوم شده و متاسفانه ۱۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

رییس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: حوادث ترافیکی که در آنها ۵ یا بیشتر از ۵ مصدوم و همچنین ۳ یا بیشتر از ۳ فوتی داشته باشند، در زمره حوادث ویژه ترافیکی محسوب می شوند.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.