اجاره خودرو بدون کارت اعتباری

این خبر شامل این عناوین است مخفی
1 اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره خودرو ارزان می‌تواند با توجه به چندین عامل مختلف امکان‌پذیر باشد. در ادامه نکاتی را برای کاهش هزینه‌های اجاره خودرو مطرح می‌کنیم. قبل از اجاره خودرو ارزان، قیمت‌های اجاره از چند شرکت مختلف را مقایسه کنید. این اجازه را به شما می‌دهد که بهترین معامله را پیدا کرده و قیمت مناسب‌تری برای اجاره خودرو داشته باشید. انتخاب خودرو با اندازه مناسب برای نیازهای شما می‌تواند هزینه را کاهش دهد. به عنوان مثال، اگر شما تنها به یک خودرو کوچک برای سفرهای روزانه نیاز دارید، اجاره خودروی بزرگتر و یا اسپرت باعث افزایش هزینه می‌شود. معمولاً مدت زمان بلندتری که یک خودرو را اجاره می‌دهید، هزینه را کاهش می‌دهد. بنابراین، اگر برنامه دارید خودرو را برای مدت زمان طولانی‌تری استفاده کنید، ممکن است تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت کنید.

با رزرو خودرو به مدت زمان زودهنگام، ممکن است از تخفیف‌ها و قیمت‌های ویژه بهره‌مند شوید. در صورت امکان، به اجاره‌گر خودروتان اطلاع دهید که شما قصد رزرو دارید. بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو برنامه‌های وفاداری ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد از تخفیف‌ها و امکانات ویژه استفاده کنید. اجاره خودرو در اوقاتی که ترافیک کمتری وجود دارد، ممکن است هزینه را کاهش دهد. همچنین، ممکن است در اوقات پر تقاضا هزینه اجاره بیشتر باشد. قبل از امضای قرارداد اجاره، به دقت شرایط و قوانین قرارداد را بخوانید تا هزینه‌های احتمالی اضافی مانند بیمه‌ها، کیلومترهای اضافی و سایر موارد را بدانید. از تخفیف‌هایی مانند تخفیف برای اعضای ارتش، دانشجویان، اعضای سازمان‌های انتخابی و سایر تخفیف‌ها که ممکن است ارائه شود، استفاده کنید.

با اجرای این نکات، می‌توانید اجاره روزانه خودرو در دبی را به صورت ارزان‌تری انجام دهید و پس از مسافرت خود هزینه‌های کمتری داشته باشید. همچنین، بهتر است با شرکت اجاره‌دهنده مکرراً تماس بگیرید تا از آخرین تخفیف‌ها و پیشنهادات آن‌ها باخبر شوید.

اجاره خودرو ارزان در تهران

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین ارزان در تهران ممکن است به ، شرکت اجاره‌دهنده، نوع و ارزش خودرو و سیاست‌های خاص شرکت متغیر باشد. با این حال، شما باید یک گواهی رانندگی معتبر داشته باشید. گواهی رانندگی باید به نام شما باشد و اعتبار داشته باشد. در بعضی موارد، گواهی رانندگی بین‌المللی نیز مورد قبول قرار می‌گیرد. شرکت اجاره‌دهنده ممکن است از شما خواهد خواست که یک کارت اعتباری با موجودی کافی یا کارت اعتباری پیش‌پرداخت داشته باشید. این کارت ممکن است برای پرداخت هزینه‌های اجاره و هزینه‌های اضافی مورد استفاده قرار گیرد. شناسنامه یا کارت شناسائی معمولاً مورد نیاز است تا هویت شما تأیید شود.

برخی شرکت‌های اجاره‌دهنده از شما اثبات آدرس فعلی خود می‌خواهند. این می‌تواند برای تأیید محل اقامت و تماس با شما در صورت لزوم باشد. در بعضی موارد، شما ممکن است نیاز به رزرواسیون پیش‌فرض خودرو داشته باشید تا اجاره ماشین انجام شود. شما باید سن مطابق با قوانین محلی را داشته باشید. سن مطالبه شده معمولاً بین 21 تا 25 سال است، اما ممکن است در برخی موارد به سنین پایین‌تری هم اجازه داده شود. شرکت اجاره‌دهنده ممکن است از شما بخواهد تأییدیه بیمه از نوع مناسب داشته باشید. این تأییدیه بیمه ممکن است از طریق بیمه خودرو یا بیمه مسافرتی شما فراهم شود. شرکت اجاره‌دهنده ممکن است یک مبلغ ودیعه را از کارت اعتباری شما برداشت کند که به عنوان تضمین برای پوشش هزینه‌های اضافی و خسارت به خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. لطفاً قبل از اجاره ماشین با شرکت اجاره‌دهنده تماس بگیرید تا مدارک مورد نیاز را بررسی کنید، چرا که این ممکن است در هر کشور و شرکت متغیر باشد.

اجاره خودرو ارزان در دبی

یکی از تفریحاتی که تمامی توریست ها در دبی به دنبال آن هستند اجاره ماشین است. حال آنکه اجاره خودرو ارزان در دبی یکی از خوش شانسی هایی است که ممکن است برای شما رقم بخورد. با این حال شرایط اجاره خودرو ارزان در دبی ممکن است برای هر شرکت اجاره‌دهنده متفاوت باشد، اما در کل، شرایط مشترکی وجود دارد که برای اجاره خودرو در این شهر لازم است توجه داشته باشید. برای اجاره خودرو در دبی، شما باید یک گواهی رانندگی بین‌المللی یا یک گواهی رانندگی برای ساکنان دبی داشته باشید. گواهی رانندگی باید به نام شما باشد و اعتبار داشته باشد. معمولاً شما باید حداقل 21 سال دارای گواهی رانندگی باشید تا بتوانید خودرو را اجاره کنید. برخی شرکت‌های اجاره‌دهنده ممکن است حداقل سن را 25 سال تعیین کنند. شما باید یک کارت اعتباری با موجودی کافی داشته باشید تا به عنوان تضمین برای پوشش هزینه‌های اضافی و ودیعه خودرو استفاده شود. برخی از شرکت‌های اجاره‌دهنده ممکن است کارت اعتباری پیش‌پرداخت بخواهند.

اگر گواهینامه رانندگی شما به زبانی غیر از انگلیسی باشد، ممکن است بخواهید گواهینامه بین‌المللی را همراه خود داشته باشید یا ترجمه معتبری از آن. لطفاً همیشه با شرکت اجاره‌دهنده تماس بگیرید و شرایط دقیق اجاره خودرو را برای سفر خود در دبی بررسی کنید. این شرایط ممکن است در طول زمان تغییر کنند و به شرکت اجاره‌دهنده و نوع خودرو بستگی داشته باشند.

اجاره خودرو ارزان در کیش

کیش نیز یکی از جزایر زیبا و توریستی ایران است . یکی از تفریحات سالم و هیجان انگیز در کیش اجاره خودرو می باشد . امروزه شرکت های بسیاری در کیش خدمات اجاره ی ماشین و همچنین اجاره خودرو ارزان در کیش را ارائه می کنند. ماشین‌های مختلفی برای اجاره در دسترس هستند و نوع ماشینی که می‌توانید اجاره کنید، به عواملی مانند شرکت اجاره‌دهنده، مکان، مدت زمان و بودجه شما بستگی دارد. در ادامه، نمونه‌هایی از انواع ماشین‌هایی که ممکن است برای اجاره در دسترس باشند آورده شده است:

  • خودروهای اقتصادی (Economy Cars): این نوع ماشین‌ها معمولاً از جمله خودروهای کوچک و اقتصادی هستند و مناسب برای سفرهای شهری و کوتاه مدت هستند. مصرف سوخت کمی دارند و هزینه اجاره آن‌ها معمولاً مناسب‌تر است.
  • خودروهای کمپکت (Compact Cars): این دسته شامل خودروهای کمی بزرگتر از اقتصادی است و برای سفرهای معمولی به نقاط دیگر مناسب هستند. آن‌ها دارای فضای بیشتری برای مسافران و بار می‌باشند.
  • خودروهای میان‌سایز (Mid-Size Cars): این خودروها از نظر اندازه بین خودروهای کمپکت و خودروهای بزرگتر می‌باشند. آن‌ها دارای امکانات بیشتری می‌باشند و برای سفرهای خانوادگی و مسافرت‌های میان‌مدت مناسب هستند.
  • خودروهای بزرگ (Full-Size Cars): این نوع ماشین‌ها دارای فضای بزرگتری برای مسافران و بار هستند و برای سفرهای خانوادگی یا گروهی به نقاط دورتر انتخاب می‌شوند.
  • ون‌ها و اس‌یو‌وی‌ها (Vans and SUVs): این دسته شامل ون‌های مسافرتی و خودروهای ورزشی چند منظوره (SUV) می‌شود که دارای فضای بزرگی برای مسافران و بار هستند. آن‌ها برای سفرهای خانوادگی بزرگتر یا مسافرت‌های خاص مناسب هستند.
  • خودروهای لوکس (Luxury Cars): اگر به دنبال تجربه‌ای لوکس و شیک هستید، ممکن است بخواهید یک خودروی لوکس را اجاره کنید. این خودروها دارای امکانات و ویژگی‌های برجسته‌تری هستند و برای سفرهای ویژه و تجربه‌های لوکس انتخاب می‌شوند.
  • خودروهای ویژه (Specialty Cars): در برخی موارد، شرکت‌های اجاره‌دهنده می‌توانند خودروهای ویژه مانند خودروهای ورزشی، خودروهای کلاسیک، یا خودروهای خارجی را نیز ارائه دهند.
  • خودروهای هیبریدی و الکتریکی: با افزایش توجه به محیط زیست، خودروهای هیبریدی و الکتریکی نیز به عنوان گزینه‌های اجاره در دسترس هستند.

شرایط اجاره خودرو ارزان

شرایط اجاره خودرو ارزان ممکن است بستگی به کشور، شهر، شرکت اجاره‌دهنده، نوع خودرو و مدت زمان اجاره داشته باشد. اما در کل، برای شرایط اجاره خودرو ارزان معمولاً می‌توان به مواردی که در ادامه به آن می پردازیم توجه کنید.  انتخاب خودروهای اقتصادی یا کمپکت به جای خودروهای لوکس و بزرگتر معمولاً هزینه اجاره را کاهش می‌دهد. خودروهای با مصرف سوخت کمتر نیز می‌توانند هزینه‌ها را کاهش دهند. معمولاً اجاره خودرو برای مدت زمان بلندتر از یک هفته ارزان‌تر است. بنابراین، اگر برنامه دارید برای مدت زمان طولانی‌تری از خودرو استفاده کنید، ممکن است تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت کنید. با رزرو خودرو به مدت زمان زودهنگام، ممکن است از تخفیف‌ها و قیمت‌های ویژه بهره‌مند شوید. به عنوان مثال، برخی شرکت‌های اجاره‌دهنده تخفیف‌هایی برای رزرو قبلی تا یک ماه یا بیشتر قبل از تاریخ اجاره ارائه می‌دهند. قیمت‌ها میان شرکت‌های اجاره‌دهنده متغیر است، بنابراین مقایسه قیمت‌ها از چندین شرکت مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین معامله را پیدا کنید. اگر توانایی دارید تاریخ و محل تحویل خودرو را انعطاف‌پذیرانه انتخاب کنید، ممکن است تخفیف‌های بیشتری را بگیرید. مطمئن شوید که در کنترل هزینه‌های اضافی مانند بیمه‌ها، ودیعه‌ها و کیلومترهای اضافی باشید.

مدارک لازم اجاره خودرو ارزان

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو ارزان ممکن است بسته به شرکت اجاره‌دهنده و مکان متغیر باشد، اما در کل، معمولاً مدارک زیر برای اجاره خودرو ارزان درخواست می‌شوند:

  • گواهی رانندگی
  • کارت اعتباری یا کارت اعتباری پیش‌پرداخت

شناسنامه یا کارت شنااجاره خودرو با شرایط آسان بدون راننده و اجاره خودرو با راننده همواره در خدمت شما مشتریان این صنعت بوده است. اجاره خودرو سوییچ خودرو موردنیاز شما را با شرایط آسان و قیمت مناسب در اختیارتان قرار می دهد . اجاره ماشین با شرایط آسان نظیر بدون سفته و بدون چک، جهت تسهیل شرایط شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است. البته اجاره خودرو های با راننده سوییچ نیاز به تحویل هیچ نوع مدارک نداشته و می توانید به راحتی ماشین اجاره نمایید .قبل از رزرو کرایه خودرو، حتماً شرایط اجاره خودرو بدون راننده و  اجاره خودرو با راننده را مطالعه کنید.بیشتر شرکت ها دارای شرایط بسیار سخت بوده و برای از مشتری خود چک، سند، ودیعه بالا ، مدرک شغلی دریافت می کند. بی شک تهیه سند و پرداخت ودیعه بالا برای بیشتر افراد کاری سخت می باشد. هر شرکت اجاره خودرو برای ارائه خدمات خود شرایط خاصی را دارد. اما شرایط کلی برای اجاره خودرو در بین تمام شرکت ها وجود دارد که در زیر نام برده شده است.

جهت رزرو و اجاره خودرو با شرایط آسان تماس بگیرید:

1- دریافت چک بانکی
2-ودیعه جریمه راهنمایی و رانندگی
3-مدارک شغلی معتبر
4-ودیعه نقدی برای اجاره ماشین
5-احراز محل سکونت

اجاره خودرو بدون چک

شرکت زیر  دارای شرایط گوناگونی جهت ارائه سرویس به مشتریان خود می باشد و همیشه نیاز به ارائه چک نیست .شرایط اجاره ماشین  به نحوی شناور است که میتواند با شرایط تمامی مشتریان عزیز سازگار شود و بسته به مدارک قابل ارائه از سوی مشتریان سازگار شود .

اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی

مشتریان میتوانند در صورت ارائه مدارک معتبر مانند کارت نظام مهندسی , کارت نظام پزشکی و … و ارائه مدارک شناسایی از خدمات اجاره ماشین با شرایط آسان بهره مند شوند .

مدرک شغلی

برای دریافت مدرک شغلی به مشتریان خود سخت نمی گیریم. اگر متقاضی اجاره خودرو هستید و به طور مثال صاحب مغازه می باشید و یا جواز کسب دارید می توانید با کپی جواز خود خودرو موردنیازتان را برای هر مدت زمانی که می خواهید اجاره کنید. اما برای آن دسته از مشتریان که جواز کسب نداشته نیز  راه حل در نظر گرفته است . ما با بهره مندی از زیر ساخت های نوین امکان اعتبار سنجی مشتریان را فراهم کرده و برای آن دسته از مشتریان که امکان ارائه مدارک شغلی ندارند از این سیستم هوشمند بهره می برد .
یکی از مهمترین مزیت اجاره خودرو از ثبت رزرو به صورت رایگان بوده به نحوی که حتی اگر تا لحظه دریافت خودرو به هر دلیلی مشتری منصرف شود و رزرو را لغو نماید هیچ هزینه ایی پرداخت نمی کند . بیشتر شرکتهای کرایه اتومبیل برای لغو رزرو اجاره خودرو از شما هزینه ای به عنوان هزینه کنسلی دریافت می کنند اما ما تا قبل از شروع اجاره خودرو رزرو را به صورت رایگبدون چک با سفته و با یا بدون ودیعه

گواهینامه رانندگی

دو کارت شناسایی

سفته بانکی

طلا و جواهرات

ارزهای رایج

خودرو شخصی

سند ملکی

موارد دیگری هم وجود دارد که گاه برخی شرکت ها و مراکز اجاره خودرو با معیار ها و چارچوب های مصوب و غیر مصوب خود موارد دیگری را مورد قبول می دانند حتی به ندرت این امکان وجود دارد که ودیعه نقدی را با یک کارت شناسایی بیش‌تر و یا یک قولنامه یا حتی با پاسپورت در کنار یک کارت شناسایی دیگر موضوع حل شده و اعتبار شما تایید می گردد.

اجاره خودرو بدون راننده ✔️ شرکت اجاره خودرو هماگشت | مطمئن و با سابقه

این موارد شامل :

شرکت رسمی

ثبت شده ، دارای دفتر محل فعالیت حقیقی و قابل استعلام و ش

جواز موسسه

پروانه کسب

کارت بازرگانی

شما در صورتی که ارایه چک برایتان در زمان اجاره خودرو ممکن نیست می توانید به جای چک بانکی ، سفته بانکی معتبر به میزان ریالی اعلام شده توسط شرکت اجاره دهنده را یا الزاما همراه با ودیعه نقدی مناسب و یا طلا و اسناد معتبر مالکیت املاک و مستغلات حداقل به میزان قیمت خودرو اجاره شده .

سند و یا اسناد ارایه شده می بایست فاقد هرگونه مخدوشی و ناخوانایی باشد و اطلاعات و تصویر های روی آن باید به وضوح دیده شود.

این اسناد می بایست دارای اعتبار زمانی و سندیتی باشد ، هر نوع کارت شناسایی دیگری که بر این اساس نباشد به هیچ عنوان قابل قبول نیست .

مدارک ها و اسناد و کارت های هویتی و ضمانت های نقدی و یا غیر نقدی مورد قبول و مورد تایید شرکت های اجاره خودرو در ایران شامل ؛

مدارک اجاره ماشین خویشران و اتومبیل کرایه بدون راننده

قبل از اقدام به اجاره خودرو و کرایه اتومبیل لازم است از شرایط و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین آگاه شوید. و کرایه ماشین بدون راننده در اکثر و کرایه اتومبیل بدون راننده شبیه هم می باشد که در ذیل به شرح کامل آمده است.

برای اتباع ایرانی که متقاضی  و کرایه ماشین میباشند حداقل یکی از مدارک ذیل جهت اجاره خودرو بدون راننده و کرایه ماشین بدون راننده الزامی می باشد.

سند ملکی معتبر به نام متقاضی کرایه ماشین و اجاره ماشین که حداقل ارزش آن به میزان خودروی اجاره ای باشد.
خودرو شخصی به همراه سند و مدارک آن به نام متقاضی اجاره خودرو و اجاره ماشین که می بایست به موسسه اجاره خودرو تحویل شود.

ودیعه وجه نقد به ریال و یا هر گونه ارز دیگر اعم از دلار و یورو و … به میزان ۷ الی ۱۰ درصد ارزش کارشناسی خودروی اجاره ای علاوه بر مدارک فوق ارایه کارت شناسایی معتبر از سوی متقاضی اجاره خودرو و اجاره ماشین الزامی می شود.

مدارک اجاره خودرو برای توریست ها ، گردشگران و مسافرین و اتباع کشورهای خارجی

ویزا یا پاسپورت متقاضی کرایه خودرو و اجاره ماشین رنت شده رویت بلیت برگشت متقاضی اجاره خودرو و ودیعه نقدی به هر ارزی اعم از ریال دلار یورو و …به میزان ۷ الی ۱۰ درصد ارزش خودروی اجاره شده .

البته در برخی از شرکت ها موسسات کرایه انومبیل بدون راننده در تهران و دیگر شهرهای ایران نیز از دریافت آن یا صرف نظر نموده یا تخفیف زیادی ارایه می‌دهند ، با اینکه این موضوع می‌تواند خوب باشد ، ولی شخصا توصیه می کنم رنت کار و شرکت ها رنت کار در کیش و قشم تا تهران و کرج با وسواس بالا و بدون هیچ سکوت و یا سر سری گرفتن و ساده انگاری و سهل انگاری دقت کنید به رنت کار چه چیزهایی می دهید ! او چه چیز یا چیز هایی به چشم می دهد ؟ در اجاره خودرو باید یک ماشین اجاره باشید و بیمه اجاره خودرو مورد الاجاره.

اجاره خودرو در کلیه مراکز استانی و شهر و شهرستان های سراسر ایران

مسافرت و گردشگری در افراد مختلف دلایل متفاوتی دارد.

اجاره خودرو برای سفرهایی با محوریت هایی مانند: انجام امور کاری و اداری و تجاری ، برای کسب مهارت های علمی و یا فنی و حرفه ای و تحصیلی ، تفریحی ، زیارتی ، سیاحتی ، مهاجرتی و یا هر آن چیزی شبیه به این از دلایل اجاره خودرو برشمرده می شود.

ارایه بهترین و با کیفیت ترین و به روز ترین خودرو ها و اتومبیل های سواری در ملیه کلاس ها و مدل ها و شاسی های خودرو های تولید شده کلیه خودروسازی های معتبر جهانی و ماشین های تولیدی کارخانجات مونتاژ و یا تولید ماشین های ایرانی از مهم ترین و بارز ترین خدمات مجموعه ۱۱۸ رنت کار می باشد .

در صورت نیاز می توانید راننده هایی به عنوان مترجم، راهنما ، تورلیدر و یا مشاور همراه خود داشته باشید. تا رفاه و آسودگی خاطر شما را در سفرهایتان میسر کنیم.

مدارک و شرایط ضمانتی و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین در تهران

مدارک مورد قبول مراکز و موسسات و شرکت های رنت کار و اجاره ماشین در تهران

شرایط و موارد مورد نیاز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل در تهران

— — —

مدارک و شرایط ضمانتی و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین بدون راننده در شیراز

مدارک مورد قبول مراکز و موسسات و شرکت های رنت کار و اجاره ماشین در شیراز

شرایط و موارد مورد نیاز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل در شیراز

ضمانت لازم و موردالنیاز اجاره ماشین بدون راننده در شیراز

مدارک اجاره ماشین بدون راننده در شیراز

1- کارت شناسایی معتبر

2- اصل گواهینامه رانندگی

3- ضمانت خلافی ( 300 الی 500 هزار تومان)

1- ارائه مدارک حداقل دو روز قبل از دریافت خودرو جهت استعلام

2 — مطالعه و امضای قرارداد پس از اگاهی کامل توسط طرف قرارداد یا ضامن

3- تحویل و دریافت خودرو فقط در ساعات کاری (8 الی 18) امکان پذیر می باشد.

4- خودرو کارواش شده تحویل و در صورت نیاز به کارواش 20000 تومان دریافت می گردد.

5- در صورت هر ساعت تاخیر مبلغ 10% قیمت روزانه کسر و محاسبه می گردد.

6- فرم صورت وضعیت خودرو را ضمن بازدید کامل خودرو تکمیل نمایید.

7- جهت تمدید حداقل 24 ساعت قبل از اتمام قرارداد حتما با دفتر هماهنگی لازم بعمل آید.

8- در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن هماهنگی با دفتر، اخذ گزارش نیروی انتظامی (پلیس 110) و کروکی پلیس راهنمایی و رانندگی الزامی می باشد.

9- در صورت استفاده از بیمه نامه 50% مبلغ بیمه نامه (بدنه، ثالث) دریافت می گردد.

10- خسارت بدنه کمتر از 1000،000 تومان از بیمه نامه استفاده نمی گردد.

11- جهت جلوگیری از اتلاف وقت خود حتما دو ساعت قبل از برگشت خودرو با دفتر هماهنگ کنید.

12- خودرو امانتی است نزد شما، لذا ضمن استفاده صحیح در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. بدیهی است هزینه هرگونه خساراتی (بدنه، موتور)، افت قیمت و مدت بیکاری از طرف قرارداد اخذ می گردد.

13- در صورت تحویل و یا اطلاع ندادن قبوض تسلیمی راهنمایی و رانندگی، ضمانت خلافی به مدت 60 روز و در غیر اینصورت 30 روز نزد دفتر می باشد.

14- جهت رزرو خودرو مبلغ 50% کرایه خودرو بعنوان بیعانه اخذ می گردد و در صورت کنسل شدن از طرف مشتری به هبچ عنوان مسترد نمی گردد.

مدارک و شرایط ضمانتی و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین در مشهد

مدارک مورد قبول مراکز و موسسات و شرکت های رنت کار و اجاره ماشین در مشهد

شرایط و موارد مورد نیاز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل در مشهد

مدارک و شرایط ضمانتی و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین در تبریز

مدارک مورد قبول مراکز و موسسات و شرکت های رنت کار و اجاره ماشین در تبریز

شرایط و موارد مورد نیاز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل در تبریز

مدارک و شرایط ضمانتی و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین در کرج

مدارک مورد قبول مراکز و موسسات و شرکت های رنت کار و اجاره ماشین در کرج

شرایط و موارد مورد نیاز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل در کرج

مدارک و شرایط ضمانتی و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین در جزیره های قشم و کیش

مدارک مورد قبول مراکز و موسسات و شرکت های رنت کار و اجاره ماشین در جزیره های قشم و کیش

شرایط و موارد مورد نیاز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل در جزیره های قشم و کیش

قوانین اجاره ماشین بدون راننده در کیش

مسافران عزیز جزیره کیش در صورت تمایل می توانند با داشتن مدارک مورد نیاز اجاره ماشین اقدام به اجاره ماشین در کیش بنمایند. دقت داشته باشید رعایت سرعت مجاز در جزیره کیش الزامی است. شما باید در حفظ تمیزی ماشین خود بکوشید. در صورت کثیفی خودرو و برخورد با پلیس جریمه خواهید شد. از آنجا که جزیره کیش به دور از هرگونه آلودگی است جای نگرانی برای شما وجود ندارد. تحویل ماشین معمولا در فرودگاه یا محل اقامت شما می باشد.

مرجع : youtube.com

مدارک لازم جهت اجاره ماشین در کیش بدون راننده :

۱- اصل گواهینامه معتبر

۲- کارت ملی

۳- به امانت گذاشتن یک فقره چک یا وجه نقد به عنوان ضمانت در اختیار شرکت اجاره دهنده ماشین ، (وجه نقد به جای چک ، مبغلی بین یک میلیون تا پنج میلیون تومان نسبت به نوع خودرو متفاوت است) .

۴- مبلغ ۳۰۰ هزارتومان بابت جرائم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت حداقل 20 روز و حداکثر 30 روز نزد اجاره دهنده ماشین باقی خواهند ماند و پس از مشخص شدن وضعیت خلافی خودرو به شما عودت داده خواهد شد.

پس از ارائه مدارک ، قراردادی بین شركت كرايه اتومبيل بدون راننده (که بایستی مجاز و جزء مجمع رنتکاران کيش باشد) و اجاره گیرنده اتومبیل تنظیم خواهد شد.

توجه داشته باشید :

– بستن کمربند ایمنی الزامی می باشد.

– بوق زدن در کلیه معابر ممنوع می باشد.

– آلودگی صوتی به هر نحو در جزیره کیش ممنوع می باشد.

– ریختن زباله از داخل خودرو در جزیره کیش ممنوع می باشد.

– جریمه ها در جزیره کيش دو برابر سرزمین اصلی می باشد.

– حداکثر سرعت در جزیره کیش در معابر اصلی برابر تابلوهای نصب شده می باشد.

– در خيابان هاي كيش دوربين هاي كنترل سرعت نصب شده و بازرسان و عوامل نامحسوس سرعت خودروها را تحت نظر دارند.

مدارک لازم جهت اجاره اتومبیل بدون راننده در قشم

1-همراه داشتن کارت ملی

2-همراه داشتن گواهینامه معتبر (الزامی)

3-یک برگ چک بنام شخص مستاجر ویا یکی از همراهان که جهت امضاء قرارداد حضور داشته باشند که چک نیز به ارزش تقریبی اتومبیل در وجه شرکت نیکان رهرو قشم تنظیم خواهد شد

4-در صورت نداشتن چک مبلغ یک الی هفت میلیون تومان پول نقد که با توجه به نوع اتومبیل تفاوت خواهد داشت

5-مبلغ یک میلیون تومان ودیعه نقدی که مبلغ دویست هزار تومان ار آن بابت خلافی احتمالی که پانزده روز نزد شرکت خواهد ماند

جهت رزرو اتومبیل: بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره قشم ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیلها خودرو مورد نظرتان را انتخاب و جهت رزرو با شمارههای ذیل تماس حاصل نمایید تا هماهنگی لازم انجام سپس مبلغ یکصد هزار تومان به حساب شرکت واریز نموده شماره پیگیری انرا اعلام تا در بدو ورودتان به جزیره قشم در محل(فرودگاه-محل اقامت یا شرکت) اتومبیل تحویلتان گردد

مدارک و شرایط ضمانتی و قوانین اجاره خودرو و کرایه ماشین در مناطق آزاد ارس ، اروند و بندر انزلی

مدارک مورد قبول مراکز و موسسات و شرکت های رنت کار و اجاره ماشین در مناطق آزاد ارس ، اروند و بندر انزلی

شرایط و موارد مورد نیاز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل در مناطق آزاد ارس ، اروند و بندر انزلی

ان لغو می نماید .

داشتن شرایط آسان و منعطف برای اجاره خودرو، یکی از مزیت‌های مهم سوییچ می باشد. شما می توانید در هنگام تماس با مرکز تماس مشتریان سوییچ ، شرایط خود را اعلام کنید تا همکاران بخش فروش با توجه به شرایط شما مدارک لازم برای اجاره خودرو را از شما دریافت کنند .

  • سائی
  • اثبات آدرس
  • کارت بانکی
  • مشخصات مسافران

 

نمایش بیشتر