بهترین روغن برای ماشین جک

روغن خودرو جک J5 و سایر خودروها با توجه به ویژگی های آناتومیکی موتور خودرو تعیین می شود. با شناخت موتور خودرو خود و اطلاع از قیمت روغن موتور می توانید به راحتی روغن مناسب خودرو جک J5 خود را در مقایسه با روغن موتور و روغن های بی کیفیت موجود در بازار انتخاب و استفاده کنید. استفاده به موقع و تعویض روغن بی شک برای خودرو خوب است. این خودروها چون خارجی هستند امکان پیدا کردن لوازم یدکی جک شاید کمی دشوار باشد ولی شرکت هایی با عنوان فروش لوازم یدکی خودرو های چینی می توانند به شما کمک کنند. با ما همراه باشید تا بهترین و مناسب ترین محصولات موجود در بازار را برای وسیله نقلیه خود بررسی کنیم. قیمت روغن فنر را دریابید.

محبوب ترین روغن موتور جک J5

سازنده این خودرو در زمان عرضه به بازار لیستی ارائه کرده است که با کمک آن می توانید استانداردهای مربوط به سوخت خودرو جک J5 را نیز درک کنید. این استاندارد برای انواع خودروهای جک J5 با تجهیزات، اتوماتیک و سایزهای مختلف کاربرد دارد. از نظر نوع روغن موتور با شاخصی به نام API روبرو هستیم. این مقدار روغن موتور جک j5 همان API SM و API SN می باشد. در ادامه به معرفی روغن های محبوب مناسب برای خودروهای جک J5 از جمله روغن های هیدرولیک می پردازیم.

برند روغن خودرو جک J5

روغن موتور آرتور تاپ مدل SAE 10W-40SN یکی از روغن موتورهای مناسب برای خودروهای جک جی 5 می باشد که در سطح کیفی API SN به فروش می رسد.روش تولید روغن خودرو جک J5 می تواند مصنوعی یا نیمه مصنوعی باشد. روغن موتور Licomoli Super Leichtlauf 5w-30 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای روغن موتور است که در انواع جک آپ تراک استفاده می شود. از قیمت روغن بهران مطلع شوید.

روغن موتورهای کاسترول از انواع Magnatec Fuel Saver و Magnatec شامل روغن موتور جک G5 با ترازهای 30 و 40 در بازار عرضه می شود، همچنین می توانید برای بررسی کیفیت روغن خودرو جک J5 از نمایه درج شده در مقاله زیر استفاده کنید. خرید روغن گیربکس نحوه انتخاب روغن موتور مربوطه.

جک J5 با کیفیت بالا

سطح API یکی از مهمترین استانداردها برای تعیین کیفیت روغن موتور است که توسط موسسه نفت آمریکا تهیه شده است. حرف S جلوی این نشانگر کلمه Service را نشان می دهد. حرف اول نشان دهنده نوع و عملکرد خودرو است که در مورد روغن موتور خودرو جک J5 استفاده می شود که لزوماً برای مصارف تجاری و کشاورزی استفاده نمی شود. روغن موتور نسل جدید که بهترین اثر مصرف سوخت را دارد با حرف F مشخص می شود.

اما در مقابل این استاندارد همیشه دو حرف الفبا قرار می گیرد. حرف دوم نشان دهنده کیفیت روغن موتور است و چندین حرف مختلف وجود دارد. در سیستم الفبای انگلیسی هر چه حرف انتخاب شده به حرف اول الفبا نزدیکتر باشد به این معنی است که روغن موتور از کیفیت پایین تری برخوردار است. اما هر چه این شاخص به حروف کوچک نزدیکتر باشد، کیفیت بالاتری دارد. این شاخص با رسیدن به حرف k به پایان می رسد. علاوه بر حروف ذکر شده، اعداد نیز می توانند ایده های خاصی را نشان دهند. برای مثال عدد 4 جلوی این مشخصات موتور 4 زمانه را نشان می دهد.

بهترین روغن برای ماشین جک

تاثیر استفاده از روغن موتور صحیح بر روی خودروی جک

در روغن خودرو جک J5 با حروف M و N روبرو هستیم. این حروف مخصوص خودروهای بنزینی طراحی شده است. حرف N یکی از مشخصه های رایج است و بسیاری از خودروهای موجود در بازار با این مقدار مطابقت دارند. تمام خودروهای تولید شده از سال 2010 که با بنزین کار می کنند می توانند از روغن موتور با این مشخصات استفاده کنند، از جمله روغن موتور JAC J5. کیفیت این نوع روغن جک J5 بسیار بالا بوده و در مقابل اثرات قطعات خودرو مقاومت می کند.  همچنین اگر از خودرو در دمای پایین استفاده می کنید، با استفاده از این نوع روغن موتور می توانید انتظار عملکرد فوق العاده ای از خودرو داشته باشید.
استفاده از روغن مناسب نیز می تواند در مصرف سوخت خودرو شما صرفه جویی کند. حرف M نیز همان کیفیت حرف N را نشان می دهد و تمامی خودروهای تولید شده از سال 2010 می توانند از این روغن موتور استفاده کنند.

روغن موتور توتال مناسب برای خودروهای جک

به گفته سازنده، روغن موتور JAC J5 در مشخصات مختلفی قابل عرضه است. صرف نظر از مشخصات درج شده روی محصول، توجه داشته باشید که روغن موتور کدر یا روغن موتور که صدای اضافی ایجاد می کند و پس از استفاده درست نیست، می تواند خطرناک باشد. این علائم به این معنی است که روغن تقلبی است و خیلی تمیز نیست.

یک روغن خودرو خوب نیز در نظر گرفته می شود که بوی کمی داشته باشد یا بدون بو باشد. بنابراین اگر احساس می کنید که روغن موتور شما بوی نامطبوعی دارد. این مشکل ممکن است نشان دهنده خرابی و آلودگی موتور باشد. همچنین با بررسی عملکرد موتور جک J5 در یک بازه زمانی می توان در مورد کیفیت روغن موتور صحبت کرد.به طور کلی راندمان روغن موتور در سه ماه مشخص می شود و شما می توانید پس از پیمودن 5000000 کیلومتر روغن موتور خودروی جک خود را تعویض کنید.

محبوب ترین روغن موتور مناسب جک J5

بسیاری از مردم هنگام خرید روغن موتور جک G5 به دنبال قیمت سوخت بسیار پایین هستند. در برخی موارد، این معادل خرید روغن موتور بی کیفیت است که می تواند بعداً مشکلاتی ایجاد کند. اما امروزه می توان روغن موتور لیکومولی را یکی از پرطرفدارترین روغن های قابل استفاده در خودروهای جک J5 دانست.

نتیجه
در این مقاله به طور خلاصه با بهترین روغن خودرو J5 و نحوه انتخاب بهترین روغن موتور آشنا شدیم. می توانید در فصول مختلف از انواع روغن موتور مناسب خودروهای جک جی 5 استفاده کنید و از کیفیت هر کدام اطلاعات کافی کسب کنید. روغن موتور تاثیر زیادی بر عملکرد و جلوگیری از خرابی دارد و شما می توانید در مورد نحوه تشخیص صحیح روغن موتور و نحوه استفاده از آن در خودروی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نمایش بیشتر