اخبار استانیکسب و کار ایرانی

بهترین راهکار جذب مشتری در دفتر املاک و فضای اداری

این روزها بیشتر مردم به دنبال کیفیت بالایی برای طراحی داخلی دفتر کار خود هستند. من همیشه برای اطمینان خاطر خودم و دیزاین استاندارد، طراحی فضای اداری را به متخصصین در این امر می سپارم. زیرا طراحی فضای اداری به شکل اصولی، هم زیباتر شدن محیط را در پی دارد، هم باعث جذب بیشتر مشتری و اعتمادش به مجموعه خواهد شد. البته اجرای این نوع طراحی مهم، بستگی به انتخاب شرکت طراحی داخلی که در کارش خبره باشد هم دارد. به همین دلیل بر طبق تجربه شخصی خودم، تمامی نکات مهم در طراحی داخلی دفتر کار را به جهت مدیریت کردن هزینه ها و انتخاب مناسب برای شما عزیزان توضیح دادم. این نکات برای تمامی افراد، چه مبتدی و چه حرفه ای قابل اجراست.

آرین پاراکس |آسان |استاندارد فضای اداری برای هر نفر

طراحی دکوراسیون فضای اداری

حتما شما هم مثل من این را شنیده اید که می گویند محل کار افراد حکم خانه ی دوم را برای آنها دارد، زیرا انسان زمان مفید خود را در این محیط می گذراند. در دفتر کار شما تنها زیبایی محیطی معیار و ملاک نمی باشد. در این محیط باید با در نظر داشتن و توجه به نوع کاربرد فضاها، کلیه لوازم مورد نیاز در دسترس کارکنان باشد. نظم و ترتیب باید به صورت کامل رعایت گردد تا راندمان کار در محیط فضای اداری بالاتر برود.
در طراحی داخلی دفتر کار باید محیط فضای اداری را زیبا و کاملا آرامش بخش قرار داد، تا مغز انسان ها بهترین بازدهی را در حین انجام کارها داشته باشد. بنابراین از اجرای دکوراسیون های بسیار پیچیده و تزئینات نامتعارف با رنگ های تند عجیب پرهیز کنید. دکوراسیون داخلی مناسب، حرفه ای بودن شما را به مخاطبان و مشتریانتان نشان می دهد.

ابعاد مختلف طراحی فضای اداری

در طراحی فضای اداری باید یکسری از اصول و قوانین و المان های خاص حتما رعایت شوند، که درنهایت چیدمانی شیک و کاربردی را شاهد باشیم. انتخاب درست هر المان، در ابتدای امر روی کارمندان تأثیر خود را خواهد گذاشت، سپس این طراحی و چیدمان و انتخاب دقیق رنگ، در جلب توجه و اعتماد هر چه بیشتر مراجعین به دفاتر اداری بسیار مؤثر است. به این ترتیب سعی کنید از المان هایی که نشان دهنده خلاقیت و میزان تبحرتان در کار است استفاده کنید.

به شما عزیزان توصیه می کنم که با توجه به نوع مخاطبان و ارباب رجوع ها طراحی فضای اداری و چیدمانتان را انجام دهید. براساس این موارد باید رنگ دیوار، نوع کاغذ دیواری و وسایل دفترتان را انتخاب کنید. البته نکته مهم اینجاست که حتما برای دیزاین فضای اداری از متریال عالی و درجه یک استفاده کنید تا به نتایج عالی برسید. چیدمان میزکار و صندلی ها و سایر موارد، همگی بر اساس نوع مخاطبان، رده سنی و جنسیت و نوع کار شما تعیین می شوند. در انواع تابلوها و وسایل دکوری و تزئینی که به کار می برید، حتما باید این شرایط را در نظر داشته باشید.
وسایل را متناسب با ابعاد و فضایی که در اختیار دارید، بخرید. به عنوان مثال از کمدها یا فایل هایی استفاده کنید تا عمق و ابعاد کافی را برای نگهداری از اسناد و مدارک برای شما فراهم آورند. در طراحی داخلی دفتر کار باید به نوع نورپردازی توجه داشته باشید. نورپردازی کافی بهتر است به گونه ای باشد که جهت انجام کارها و تایپ کردن و مطالعه نمودن از نور دقیق و مناسب برخوردار باشید. همین کار از آسیب زدن به چشمانتان پیشگیری می کند. یافتن نقاط قوت و ضعف و داشتن آگاهی هر چه بیشتر از مشتریان هم در طراحی فضا به شما اطمینان خاطر می دهد و هم مشتریان بیشتری به سمت شما جذب خواهند شد.

آرین پاراکس |آسان |استاندارد فضای اداری برای هر نفر

طراحی تخصصی دفتر کار

به نظر من شما به عنوان برندی تازه کار یا حتی معتبر و باسابقه، حتما باید برای طراحی داخلی دفتر کار خودتان از افراد متخصص استفاده کنید. طراحان حرفه ای و متخصص از لوگوی برند شما در بخش های مختلف فضا نهایت استفاده را می کنند. آنها نمادی از خدمات شما یا محصولات شرکتتان و در آخر برندتان را به مشتریانتان به خوبی معرفی می نمایند. این نکته را حتما مد نظر قرار دهید که فقط طراحان حرفه ای هستند که به این نکات مهم توجه کامل را دارند.

طراحی فضای اداری

نکته مهم دیگری که در طراحی فضای اداری وجود دارد، تقسیم بندی درست فضاها در محیط کار است. این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای این تقسیم بندی می توانید از انواع مختلف پارتیشن های اداری بهره ببرید. شیوه های جدید پارتیشن ها مثل انواع پارتیشن سبز نیز منظره ای جذاب را ایجاد می کند و طبیعت را به محل کار می آورد. برای اینکه بهترین طراحی داخلی دفتر کار را داشته باشید، بهتر است از شرکت هایی که در این حوزه فعالیت دارند مانند آرین پاراکس کمک بگیرید. کادر حرفه ای این شرکت با دانش و مهارت و تجربه بسیار زیادی که در زمینه انواع طراحی فضای اداری دارند، کار طراحی داخلی دفتر کار شما عزیزان را بر طبق اصول و به نحو احسن انجام می دهند.

اجرای تخصصی و طراحی دکور املاک

طراحی دکور املاک باید به نحوی انتخاب شود که باعث ایجاد امنیت، حس اعتماد مراجعان و جلب رضایت مشتریان شود. برای این نوع فضا و در طراحی دکور املاک بهتر است طراحان از عناصر دعوت کننده استفاده کنند. به خاطر رابطه ای که املاک با صنعت معماری و ساخت و ساز دارد، باید طراحی دکور املاک بسیار تخصصی باشد. خوشبختانه این روزها من در اطرافم املاکی هایی را می بینم که در زمینه طراحی داخلی بسیار به روز اند. در طراحی دکور املاک، استفاده از فن آوری های جدید و نو، توسط متخصصان این امر مهم است. به کارگیری این طراحی های بهینه به خلق محیط کار ایده آل می انجامد، که کلیه استانداردهای روز دنیا را شامل شده و به تمام خواسته های کارفرما پاسخ می دهد.
به صورت کلی بهترین راهکار جذب مشتری در املاک، دفتر کار و فضای اداری این است که بتوانید ارتباط پایداری با مشتریانتان برقرار کنید. وقتی این تعاملات به درستی برقرار شوند و تبدیل به بستن قرارداد با مشتری شود، اینجاست که شما با زیرکی و آگاهی تان باید این رابطه را ادامه دهید. ارتباطتان با مشتری را حفظ کنید و طوری برخورد کنید تا برای انجام کارهای بعدی هم باز به شما مراجعه کند. برگ برنده هر کسب و کاری این است که در ذهن مشتریان خود قابل اعتماد و ماندگار باشد. به این ترتیب مشتری ترغیب می شود تا شما را به آشنایان و اطرافیانش نیز معرفی کند.

آرین پاراکس |آسان |استاندارد فضای اداری برای هر نفر

اجرای جدیدترین متدهای طراحی داخلی دفتر کار

بر طبق تجربه شخصی که من از شرکت نقشه کشی ، طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی آرین پاراکس داشتم، متخصصان خبره این شرکت جدیدترین متدهای طراحی داخلی دفتر کار را اجرا می کنند. آنها با به کارگیری بهترین شیوه ها و طرح ها در دکوراسیون داخلی با توجه به نیازهای کارفرما، به خلق فضاهایی گرم و در نهایت شیک می پردازند. کلیه فضاهای داخلی را به گونه ای با کیفیت طراحی می کنند تا مشتری شما بتواند به تمام فضاها دسترسی خوبی داشته باشد. به این ترتیب از دیدن کلیه قسمت هایی که در طراحی فضای اداری به کارگرفته شده است، نهایت لذت حاصل می شود. لابی با محیط نرم و خاص و پوشش های لوکس و بی نظیر که متناسب با فضای کاری شما باشد طراحی می شود.
اگر شما هم مثل من خواهان طراحی داخلی جذاب و اجرای لوکس و بی نظیر هستید، پیشنهاد من برایتان شرکت آرین پاراکس است. من از انتخاب این شرکت بسیار راضی ام و به شخصه تجربه خوشایندی از طراحی فضای اداری توسط این مجموعه برای محیط کار خودم داشتم. به دلیل اینکه ارائه دهنده تمامی خدمات طراحی داخلی و اجرای انواع دکوراسیون، به  بهترین شیوه و با قیمت های مناسب به شما عزیزان هستند. ارتباط گرفتن با مشاورانشان هم خیلی آسان است. برای این کار فقط کافی است که با کارشناسان خبره و متخصصشان در این زمینه تماس بگیرید. با گرفتن بهترین مشاوره از آنها می توانید به نتایجی عالی برای طراحی داخلی دفتر کار زیبا و جذاب جهت کسب و کارتان دست پیدا کنید.

نمایش بیشتر