اخبار جامعه

تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک دنیا!/عکس

امیرمسعود عابدین: پس از یک تصادف جزئی در اواخر سال ۲۰۱۵ در موناکو، ۷۶۰ LH اکنون درگیر تصادف شدیدتری شده است.

تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک دنیا!/عکس

آنچه بیش از همه مهم است، این است که راننده بدون آسیب جدی از خودرو خارج شده است. زوندا احتمالا پس از تعمیر اکسل عقب شکسته، ترک خوردگی شیشه جلو، شکسته شدن چراغ‌های جلو و پانل‌های آسیب دیده بدنه، به جاده باز می‌گردد. شایعات حاکی از آن است که راننده بسیار مشتاق به سرعت و گاز دادن در تونل بوده و کنترل ۷۶۰ اسب‌بخار گرانبهای خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک دنیا!/عکس

در مصاحبه با ساندی تایمز در اواسط سال ۲۰۱۸، لوئیس همیلتون در مورد ۷۶۰ خود به طرز صادقانه‌ای گفت: “رانندگی با این خودرو وحشتناک است” و اضافه کرد که “از نظر هندلینگ، این بدترین خودروی ممکن است.” او این خودرو را با گیربکس دستی سفارش داد زیرا از نوع اتوماتیک آن خوشش نمی‌آمد.

به جرات می توان گفت که شخصی که توانایی خرید پاگانی را دارد، ابزاری برای تعمیر آن هم دارد، به خصوص که این زوندا در بدترین شکل ممکن نیست. با دیدن نیمه پر لیوان، باید مالک را تحسین کرد که واقعاً ماشین را به جای نگه داشتن آن در گاراژ، با آن رانندگی می‌کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در کردوار نیوز مراجعه کنید.

227227

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.