تفاوت هزینه های دوره تعمیرات آیفون و موبایل چگونه است؟

عدم واردات گوشی های آیفون در کنار گران شدن ناگهانی تمامی گوشی ها سبب شده بسیاری از افراد در صورت بروز خللی، نسبت به تعمیرات گوشی خود اقدام کرده و از تعویض آن سر باز بزنند. ولی سوالی که برای بسیاری از افراد در این زمینه پیش می آید این است که تعمیرات اندروید و ایفون تا چه حد با یکدیگر تفاوت دارند؟ پاسخ به این سوال می تواند تا حد زیادی حوزه فعالیت شما را مشخص کرده و کمک کند بهترین تصمیمات را نسبت به دوره تعمیرات موبایلی که قصد دارید سپری کنید، اتخاذ کنید.

تفاوت های نرم افزاری گوشی های اندروید و آیفون

اولین اختلافی که کاربران در میان گوشی های آیفون و اندروید مشاهده می کنند، تفاوت در سیستم عامل دو سازنده می باشد. در حالی که گوشی های اندروید، متکی بر جیمیل های شما هستند ، در آیفون، باید از هویت خود در شرکت یعنی اپل آی دی استفاده کنید. سیستم عامل اندروید یک فضای باز را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از شرکت های شخص ثالث نیز برای نصب برنامه استفاده کنید. این در حالی است که در اپل، شما این امکان را ندارید و باید از طریق اپ استور نسبت به نصب برنامه ها اقدام کنید. به دلیل همین بسته بودن فضای آیفون است که در بسیاری از شرایط، تعمیرات نرم افزاری این گوشی می تواند برای بسیاری از افراد چالش برانگیز تر از اندروید باشد.

تفاوت های سخت افزاری گوشی های اندروید و آیفون

یکی دیگر از تفاوت های تعمیرات اندروید و آیفون، به بحث سخت افزار این دو باز می گردد. در این بخش از آنجایی که اپل تمامی محصولات خود را با معیارهای خود تولید می کند، سازگازی سخت افزار و نرم افزار الویت اصلی این شرکت به حساب می آید. از این رو متخصصینی که قصد دارند این گوشی ها را تعمیر کنند باید اطلاعات دقیقی از اصل بودن قطعات و نحوه سازگاری آن ها داشته باشند. حساسیت این مورد گوشی های اندروید بسیار کمتر است. شما می توانید به عنوان مثال در این گوشی ها از نسخه های کپی استفاده کرده و با کمترین خلل، گوشی هوشمند به فعالیت خود ادامه دهد.

تفاوت هزینه تعمیرات اندروید و آیفون

تحت تاثیر حساسیت های بیش از اندازه گوشی های آیفون است که قطعات آن ها نسبت به اندروید گرانتر بوده و همین مسئله نیز دستمزد تعمیرکار را به شدت افزایش می دهد. به همین دلیل، بسیاری از کسانی که در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت می کنند، ترجیح می دهند بر روی آیفون کار کنند تا اندروید. این مسئله به آن ها این فرصت را می دهد تا درآمد خوبی داشته باشند. ولی این مسئله همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم، نیاز به کسب تجربه و حضور در دوره های آموزشی بسیار پیشرفته دارد.

دوره تعمیرات آیفون

هنگامی که شما مدل موبایل مد نظر خود را انتخاب کردید، زمان آن رسیده که بر اساس معیارهای مختلف نسبت به انتخاب دوره تعمیرات آیفون اقدام کنید. شرکت رایان کمپانی یکی از برگزار کنندگان اصلی دوره تعمیرات آیفون به حساب می آید که در طی چندین سال فعالیت درخشانش، توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. این شرکت برای شما نه تنها دوره آموزشی برگزار می کند، بلکه امکان کارآموزی را نیز هموار کرده که در بخش آمادگی شما برای ورود به بازار کار، بسیار تاثیرگذار می باشد.

نمایش بیشتر