اخبار سلامتاقتصادیکسب و کار ایرانی

قهوه گانودرما چقدر کالری دارد

خواص قهوه لاته گانودرما چیست؟

سفارش محصولات دکتر بیز: همانطور که گفتیم قهوه لاته خواص بسیار زیادی برای بیماری های گوارشی دارد و اکثر پزشک ها برای این دسته از افراد قهوه لاته گانودرما تجویز میکنند.

خواص قهوه لاته دکتر بیز برای بدن:

  • درمان آکنه و جوش صورت
  • درمان ریزش مو
  • سم زدایی و پاک سازی بدن
  • درمان سردردهای شدید میگرنی
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های کبد مانند هپاتیت B، کبد چرب و سیروز کبدی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • جوان سازی پوست
  • تقویت و افزایش رشد مو و ناخن
  • کنترل دیابت و قند خون
  • افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کمک به لاغری و کاهش وزن
  • ضد پیسی یابرص پوست
  • بهبود عملکرد غده ی تیروئید
  • خاصیت ضد ویروسی جهت پیشگیری و درمان بیماری ایدز
  • افزایش تعداد گلبول های سفید خون برای پیشگیری و درمان انواع سرطان
  • ضد استرس، اضطراب و افسردگی
  • کاهش کلسترول خون و نرمال کننده فشار خون

انواع محصولات گانودرما دکتر بیز: تمامی این خواص از یک قهوه فقط؟ بله ترکیبات این قهوه گانودرما به اندازه ای مقوی است که اگر بیماری های گوارشی داشته باشید میتوانید با مصرف این قهوه گانودرما پیشگیری کنید و یا درمان کنید.

پس جالب شد بدانیم ترکیبات این قهوه لاته گانودرما دقیقاچیست که این همه خواص دارد؟!

ترکیبات قهوه لاته گانودرما دکتر بیز چیست؟

شامل:

  • قهوه عربیکا
  • شکر
  • خامه غیر لبنی
  • و پودر گانودرما لوسیدوم می باشد

و همانطور که میدانیم قارچ گانودرما لوسیدوم سرشار از خواص است که ترکیب اصلی قهوه لاته هم قارچ گانودرما است!

حالا برسیم به سوال اصلی که قهوه لاته دکتر بیز چقدر کالری دارد؟

کالری قهوه لاته دکتر بیز چقدر است؟

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز حاوی 12 کیلو کالری انرژی است و 2 گرم قند است.

حالا که صحبت کالری قهوه لاته شد بهتر است یک سوال دیگر هم پاسخ بدهیم که ایا مفید است؟

قهوه لاته گانودرما حاوی پودر قارچ گانودرما و قهوه عربیکا است که مقداری کافئین دارد، ولی برای لاغری بهتر است از قهوه سوپریم گانودرما استفاده کنید.

قهوه سوپریم برای لاغری خوبه یا لاته؟

پاسخ معلوم است، برای لاغری باید و مصرف کنید.

بسیار خواص زیادی دارد، حاوی قارچ گانودرما، جنسینگ، خرنوب است که به سوخت وساز بدن بسیار کمک میکند و به همین دلیل برای لاغری فقط قهوه سوپریم دکتر بیز را پیشنهاد میکنیم!

در کنار قهوه لاته میتونیم سبوس برنج هم مصرف کنیم؟

بله، ترکیبات بسیار بسیار زیاد برای بدن مفید است و شما میتوانید در کنار قهوه لاته گانودرما سبوس برنج دکتر بیز هم مصرف کنید.

مصرف این دو محصول برای چی خوبه؟ با مصرف همزمان این دو محصول میتوانید برای ، کبد چرب و سنگ کلیه خود کمک کنید.

مصرف همزمان قهوه لاته و سوپریم گانودرما عوارض دارد؟

قهوه های گانودرما به طور کلی درمانی است و به سیستم ایمنی بدن شما کمک بسیار زیادی میکند به این دلیل وقتی یک نوع قهوه گانودرما را انتخاب میکنید به این منظور است که برای پیشگیری و یا درمان یک بیماری خاص آن قهوه را مصرف میکنید.

ولی بعضی از افراد گاهی اوقات میخواهند همزمان قهوه سوپریم و لاته مصرف کنند.

بهتر است به طور کلی یک نوع قهوه گانودرما مصرف کنید ولی میتوانید یک ساشه سوپریم هر روز صبح ناشتا مصرف کنید و یک ساشه دیگر تایم عصر قهوه لاته گانودرما مصرف کنید و نگران هیچ عوارضی نباشید

وقتی نگاهی مختصر به تاریخچه ی قهوه می کنیم می بینیم که یکی از نوشیدنی های مورد توجه مردم و به خصوص اطبا در گذشته قهوه بوده است. بدون توجه به ریشه یابی اسم این گیاه، جالب است بدانید که در نوشته های بوعلی سینا از این گیاه برای درمان و بهبود افراد افسرده یاد شده است و بر کسی پوشیده نیست که برای افزایش شادابی و کاهش اضطراب بسیار کارآمد می باشد.

اما باید دانست که استفاده از قهوه سوپریم  به دلیل کافئین موجود در آن برای شروع روز یا حدودا بین ساعات 10-12 ظهر بیشتر توصیه می شود و بهتر آن است برای برهم نخوردن تعادل ساعت زیستی محیطی بدن استفاده از قهوه به خصوص قهوه سوپریم در ساعات پایانی روز، به خصوص 3 ساعت قبل از خواب دوری کنید.

محصول پیش روی شما یعنی قهوه سوپریم گانودرما علاوه بر خواص مختص به دانه های قهوه با ترکیب گانودرما توانسته بیش از پیش جنبه ی درمانی به خود بگیرد و نوشیدنی مقوی تری را برای شما آماده کند.

قهوه سوپریم گانودرما یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ است. گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه، یک قهوه سبک و ملایم با طعم فوق العاده ی خامه ای و شیرین است.

این قهوه بعنوان نوشیدنی برای صبح زود یا سرحال شدن در اواسط روز فوق العاده میباشد. اگر قصد خرید قهوه گانودرما دارید باید بدانید قهوه سوپریم دکتر بیز پر فروشترین و محبوبترین قهوه موجود است گرچه قهوه های نیز وجود دارند ولی هیچ کدام تاییده سایزمان دارو را نداشته و در محیط آزمایشگاهی ترکیب نمی شوند.

–   جینسینگ
–  گانودرما لوسیدوم ارگانیک

قهوه در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا به حساب می آید و آماده کردن  قهوه گانودرمای طعم دار و لذیذ شرکت بیز بسیار ساده است. شما می توانید قهوه سوپریم گانودرما را با بسته بندی عالی همیشه همراه داشته باشید و هر زمان که تمایل داشتید میل نمایید. در مورد ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما باید بدانید سوپریم قهوه ای با ترکیب گانودرما و فیبر طبیعی است و هر بسته از آن حاوی 2gr فیبر است و همچنین علاوه بر فیبر مقداری گانودرما لوسیدیوم که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، در این قهوه ترکیب شده است که  طعم ملایم آن طعم خود قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت در طی سالیان دراز اثبات شده است.قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند.

گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

گیاه دیگری که در فرآیند تولید قهوه سوپریم بکار رفته است را با نام جینسینگ می شناسند، این گیاه طعمی تُند و طبیعی به نوشیدنی داده و بصورت طبیعی حاوی فیتوکمیکال ها می باشد. جالب است بدانید جینسینگ پاناکس بیش از 5000 سال پیش در کوه های مانچوری چین بخاطر قدرت جوان سازی مورد استفاده قرار می گرفت.

و در آخر اضافه کردن مقدار خیلی کمی خامه به این پکیج سلامتی برای افزایش لذت مصرف کننده هنگام نوشیدن می باشد، با افزودن خامه به ترکیبات گیاهی مذکور، قهوه سوپریم گانودرما طعم شیرین و خامه ای به خود می گیرد که می تواند رضایت هر مذاقی را جلب نماید.

نحوه مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز
یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود. در این حالت اصطلاحا شما یک آیس کافی فوق العاده خواهید داشت.

مصرف قهوه گانودرما سطح انرژی را بالا می‌برد و به افزایش ایمنی بدن، رفع خستگی و تقویت حافظه کمک می‌کند. گانودرما ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی دارد. این قارچ جلوی فرآیند پیر شدن را می‌گیرد و گردش خون را بهبود می‌بخشد.
گانودرما را به صورت ترکیبی با قهوه مصرف می‌کنند و طعم‌های مختلفی دارد. مقدار شکر موجود در قهوه گانودرما استاندارد است و برای مبتلایان به دیابت مشکلی ایجاد نمی‌کند.البته شایان ذکر است بیشتر مواد قندی موجود در قهوه از خرنوب تامین میشود که هیچ مشکلی برای بیماران دیباتی ندارد.

 

استاندارد |اضطراب |انرژی

خواص معجزهآسای قهوه گانودرما

تحقیقات زیادی در مورد قهوه گانودرما دکتر بیز انجام شده است که نشان می‌دهد این قارچ خواص زیادی دارد و می‌تواند در طب سنتی به کار گرفته شود. از جمله خواص آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

قهوه گانودرما با داشتن موادی چون ترپنوئید و پلی ساکارید خاصیت ضد سرطانی دارد. این قهوه با داشتن اسید آمینه و آنتی اکسیدان از سرطان جلوگیری می‌کند.

قهوه گانودرما قند خون بدن را کنترل می‌کند و از بدن در برابر دیابت محافظت می‌کند. تجربه های زیاد و نمونه های موردی خیلی خاص و عجیبی در بهبود شرایط بیماری دیابت با مصرف قهوه فوری سوپریم حاصل شده است که در مقاله خواص قهوه های گانودرما در بلاگ خاص باکس می توانید نتایج قبل و بعد از مصرف را مشاهده کنید.

گانودرما در درمان ویروس‌ها و عفونت‌ها مفید است و اختلالات ریوی را درمان می‌کند. همچنین در تقویت سیستم ایمنی موثر است. قهوه گانودرما دکتر بیز با داشتن ویتامین C برای درمان بیماری‌های ویروسی نیز مفید است. مصرف این قارچ سیستم ایمنی را متعادل می‌کند و التهابات را از بین می‌برد.

گانودرما دارویی سنتی است، التهابات عصبی را کاهش می‌دهد و از پارکینسون جلوگیری می‌کند. طبق تحقیقات دلیل اصلی این بیماری التهابات عصبی هستند که با مصرف قهوه گانودرما سوپریم کم کم از بین میرود.

با مصرف گانودرما به جنگ پیری بروید. قهوه گانودرما حاوی مواد ضد پیری است و مصرف طولانی مدت آن از ریزش مو و نیز سفید شدن آن جلوگیری می‌کند. حالا بیشتر می فهمیم که چرا خرید قهوه گانودرما به حد از محبوبیت رسیده است.

اگر کبد چرب دارید، مصرف روزانه قهوه گانودرما دکتر بیز را فراموش نکنید. این قارچ خواص سم زدایی دارد و کبد را پاکسازی می‌کند.

برخی افراد در سن پیری به علت از دست دادن رنگدانه‌های پوست دچار پیسی و برص می‌شوند. این افراد باید قهوه گانودرما دکتربیز مصرف کنند.
نحوه مصرف گانودرما برای پیسی پوست به این شکل است که دو قاشق چایخوری از پودر قهوه گانودرما را در ظرفی می‌ریزید وکمی آب جوشیده به آن اضافه می‌کنید تا یک ماده‌ خمیری شکل به وجود آید. این ترکیب را برای درمان پیسی به صورت ماسک 5 ساعت روی صورت بزنید. البته مصرف قهوه به صورت خوراکی نیز مکمل درمان است و نتایج شگف انگیزی برای درمان بیماری های پوستی دارد.

سردردهایی که ریشه عصبی دارند، با مصرف قهوه گانودرما بهتر می‌شوند. گانودرما موادی مانند آدنوزین، تری ترپن و مونو فسفات دارد که چربی، کلسترول و لخته‌های خون را در مغز از بین می‌برند. گانودرما همچنین برای درمان سردردهای میگرنی موثر است. قهوه گانودرما دکتر بیز با داشتن مقادیر زیادی منیزیم این سردردها را رفع می‌کند.

این قهوه گیاهی به عنوان مکمل نیز استفاده می‌شود. گانودرما یکی از مکمل‌های عالی برای تقویت، ایجاد انرژی و عضله‌سازی است. مصرف قهوه فوری گانودرما باعث پاکسازی کبد ورزشکاران می‌شود.

مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم گانودرما :
شکر، خامه غیرلبنی [شربت گلوکز جامد، چربی گیاهی ، سدیم کازئینات (یکی از مشتقات شیر)، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تری فسفات، دی اکسید سیلیکون، مونو و دی گلیسیریدها و ریبوفلاوین]، قهوه فوری، پودر جینسینگ، پودر گانودرما لوسیدوم.

در بعضی منابع برای خواص قهوه فوری سوپریم دکتر بیز فواید خاصی ذکر شده است از جمله آن ها میتوان به درمان ناباروری با گانودرما و لاغری با قهوه سوپریم نیز اشاره کرد گرچه خود قهوه نیز خاصیت چربی سوزی دارد.

قهوه گانودرما در طعم های مختلفی تولید و عرضه شده است و برای کسانی که از بیماری قند (دیابت) رنج میبرند اکیدا توصیه میگردد . دقت کنید نیمه عمر مصرف هر ساشه حدود 24 ساعت است و این یعنی شما باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید . مصرف چند ساشه از قهوه گانودرما آن هم به صورت پراکنده مطمئنا خواص درمانی آن را برای شما مشهود نمی سازد. برای اینکه نتیجه فوق العاده آن را در کاهشِ قندِ مضرِ بدن یا کاهش اثرات مخرب بیماری های همچون صرع و سرطان و فشار خون و مشکلات پوستی و … ببینید باید حداقل دو دوره و به صورت منظم از این قهوه استفاده کنید.

مصرف قهوه سوپریم گانودرما و هم خانواده های آن به هیچ وجه با بیماری قند و یا حتی بیماری هایی همچون گرفتگی قلب و عروق منافات نداشته و بسیار مفید است. شما همچنین میتوانید اطلاعات بسیار کامل تر و حتی تصاویر قبل و بعد از مصرفِ قهوه گانودرما که بیماران و مشتریان برای ما ارسال کردند

 

نمایش بیشتر