اخبار جامعه

آغازعملیات نصب عرشه پل«خیالستان زندگی»مجاور بزرگراه امام علی/پیوند پهنه‌های شرقی وغربی بزرگراه

پلیس |پلیس راهور |دسترسی

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از آغاز عملیات نصب تیرهای عرشه پروژه پیوند پهنه‌های مجاور بزرگراه امام علی (ع) موسوم به خیالستان زندگی خبر داد.

به گزارش کردوار نیوز، هادی حق‌بین با اشاره به تکمیل پایه‌های ‌میانی و انجام بخش عمده‌ای از کار احداث کوله‌های غربی و شرقی پل خیالستان زندگی، اظهارکرد: عملیات نصب تیرهای عرشه پل از شب گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای کامل عرشه پل خیالستان زندگی و مسقف‌سازی بزرگراه امام‌علی(ع) در محدوده طرح، تعداد ۱۰۸ تیر بتنی پیش‌بینی شده است، گفت: عملیات نصب تیرها ضمن هماهنگی‌ با پلیس راهور و شهرداری منطقه در خصوص انحراف و انسداد شبانه بزرگراه انجام می‌شود.

حق‌بین با یادآوری اینکه عملیات ساخت و عمل‌آوری تیرهای بتنی در کارگاهی جداگانه و با اعمال تمهیدات فنی و ایمنی مربوطه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: انتقال تیرهای بتنی به کارگاه پروژه متعاقب طی دوره عمل‌آوری و انجام کنترل های فنی و کیفی مربوطه توسط مشاور ذیصلاح صورت می‌پذیرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، همچنین فاز نخست پروژه احداث خیالستان زندگی که شامل بخش سازه‌ای طرح است، محدوده‌ای به طول ۱۳۵ متر و عرض ۵۰ متر ( دسترسی به ۶۵۰۰ متر مربع عرصه عمومی) را در بر می‌گیرد. این پروژه به منظور پیوند پهنه‌های شرقی و غربی بزرگراه امام‌ علی(ع) و با هدف امکان توسعه زیرساخت‌های تفریحی و خدماتی اجرا می‌شود. پیشرفت این فاز از پروژه به مرز ۵۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.