اخبار جامعه

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزگاری و استثنایی

آموزش |کودکان |نوجوانان

ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی را منتشر کرد.

به گزارش کردوار نیوز، با توجه به اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۲ و سؤالات متعدد پیرامون بند (۳) قالب مصادیق مؤسسات آموزشی فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع قانونی ذی ربط، موارد زیر به عنوان مصادیق گواهی و اسناد صادره، معرفی شد:

ـ مجموعه‌های فرهنگی- هنری وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأیید ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

ـ‌ کانون‌های مساجد و مجموعه‌های فرهنگی قرآنی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی به تأیید رؤسای ادارات استانی این سازمان

ـ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به تأیید رؤسای آن‌ها

ـ حوزه‌های علمیه به تأیید رؤسای آن‌ها

ـ مجموعه‌های وابسته به وزارت آموزش و پرورش به تأیید رؤسای استانی آن‌ها مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان دانش آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

ـ مجموعه‌های فرهنگی وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه به تایید ادارات استانی

ـ قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) به تأیید دبیران استانی قرارگاه

ـ مجموعه‌های فرهنگی تربیتی وابسته به سازمان بسیج مستضعفین به تأیید فرماندهان نواحی مقاومت بسیج

لازم به ذکر است؛ چناچه داوطلب یا مرجع شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به ارائه مدارک و مستندات به صورت غیرواقعی کند، موضوع پس از استعلام و احراز عدم اعتبار قانونی مدارک و مستندات مطابق موازین قانونی در مراجع قضایی ذی‌صلاح، طرح شکایت خواهد شد و در هر مرحله از آزمون یا بعد از استخدام یا در طول خدمت چنانچه جعلیت و فقدان اصالت آن محرز شود، قبولی و استمرار خدمت داوطلب پس از اثبات موضوع در مرجع قضایی صالح، کان لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.