اخبار جامعه

تشکیل کارگروه ویژه حقوقی و قضایی پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ستاد حقوق بشر |غزه |فلسطین

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در تجمع اعتراضی وکلا و حقوقدانان که در پی حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان غزه، در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: آنچه امروز در غزه شاهدیم، نتیجه چند دهه اقدامات وحشیانه، تجاوز و اشغال از سوی رژیم اسراییل غاصب است که در اثر آن بیش از صدها هزار فلسطینی شهید و مجروح شدند و میلیون‌ها نفر نیز آواره شدند.

غریب‌آبادی افزود: حضور وکلا در این تجمع حاکی از عزم جدی جامعه حقوقی برای پیگیری جنایات رژیم کودک کش و آپارتاید اسراییل است همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند رژیم صهیونیستی باید محاکمه شود.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در ادامه از تشکیل کارگروه ویژه حقوقی قضایی پیگیری جنایات رژیم اسراییل خبر داد و گفت: حقوقدانان طرفدار مظلومان؛ از مسلمان و غیرمسلمان، علیه رژیم صهیونیستی طرح دعوا کنند.

وی در پایان گفت: امروز آمریکا و غرب تمام قد در حمایت از رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، امیدواریم کشورهای اسلامی نیز که تاکنون مواضع خوبی اتخاذ کرده‌اند، تنها به صدور بیانیه اکتفا نکنند، چرا که آنچه مردم فلسطین امروز نیاز دارند اقدام عملی برای توقف جنگ، ارسال کمک‌های بشردوستانه و محاکمه جنایتکاران است.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.