اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

شکم بند لاغری ویبره دار

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ مدل دستگاه مختلف از جمله دستگاه‌های غلطکی، ضربه‌زننده، لرزاننده و… برای کوچک کردن شکم وجود دارد که بر اساس ادعای تولیدکنندگان، کمربندهای شوک‌دهنده با وارد کردن جریان‌های الکتریکی به چربی شکم موجب تجزیه آن‌ها و قوی شدن عضلات شکم می‌شوند!به گزارش خبرنگار “شهر”، این تبلیغات درحالیست که تن‌ها جریان‌هایی با قدرت ایمپالس‌های مغز موجب انقباض عضلات می‌شود و به این ترتیب اگر چنین جریانی با این کمربند وارد شکم شود، موجب یک انقباض دردناک خواهد شد.

کمربند لاغری ویبره حرارتی ویبروشیپ سری جدید Vibroshape

با این حال همچنان شعارهای تبلیغاتی درباره تمام این دستگاه‌ها عنوان می‌کنند با استفاده از این کمربند‌ها می‌توان شکم را کوچک کرد و به سایز مطلوب رساند، اما واقعیت چیز دیگری است و این تصور غلطی است که استفاده از این دستگاه‌ها به تنهایی برای کوچک کردن سایز اندام‌های مختلف بدن کافی است! قیمت گن ساعت شنی ۲۵ فنره  که یکی از بهترین مدل های گن ساعت شنی است در فروشگاه های مختلف متفاوت است.

به این ترتیب می‌توان اذعان کرد که این قبیل وسایل تن‌ها کمک ناچیزی برای رسیدن به هدف مورد نظر یعنی کوچک کردن شکم هستند و برای رسیدن به این هدف باید لایه‌های چربی موجود در اطراف شکم از بین برود و از آنجا که این دستگاه‌های ابتکاری قادر به انجام این کار نیستند، استفاده از آن‌ها به تنهایی کافی نیست.

داشتن اطلاعات اولیه درباره طرز کار عضلات اطراف شکم و این که چگونه بدن چربی را می‌سوزاند، قدم اول برای موفقیت در صاف کردن شکم و باریک کردن سایز دور کمرتان است. دکتر مسعود کیمیاگر، متخصص تغذیه درباره تأثیر کمربندهای لاغری می‌گوید: این ویبراتور‌ها به آن صورت کاری انجام نمی‌دهند، فقط کمی تحرک ایجاد می‌کنند که چربی‌ها را جابجا می‌کند، اما نمی‌سوزانند.

وی افزود: ممکن است چربی‌های شکم در اثر استفاده از کمربند‌ها به ظاهر و بطور موقتی کمی جمع شود، ولی هنوز در بدن هستند؛ در حالی که چربی برای از بین رفتن باید سوزاننده شود.

همچنین دکترسیدضیاء‌الدین مظهری، متخصص تغذیه نیز در این باره به تبلیغات غلط و بسیار اغواکننده عاری از واقعیت رسانه‌ها اشاره کرده و می‌گوید: بر این اساس بیشتر مراجعه‌کنندگان به متخصصان تغذیه هم درخواست لاغری سریع و جادویی دارند و می‌خواهند علاوه بر تهیه و تدوین برنامه کاهش دهنده وزن بطور حتم داروهای لاغری و روش‌های معجزه‌آسا و جادویی را نیز دریافت کنند.

وی اظهار کرد: این درحالیست که این افراد با توجه به سن، جنس و مقدار اضافه وزن و درجات چاقی که دارند، می‌توانند بدون هیچ دارویی با استفاده از روش‌های دیگری فقط با پیروی کردن دقیق از روش‌های اصولی و اقدامات اساسی و رعایت کامل چند دستورالعمل ساده و کاملا قابل اجرا بطور تدریجی چربی‌های اضافه انباشته شده را از خود دور کرده و هر هفته بیشتر از هفته قبل خود را بسوی اندام موزون و احساس سلامت بیشتر نزدیک کنند.

در این میان برخی متخصصان هم بر این باورند که کمربندهای لاغری تن‌ها موجب چروکیده و کوچک شدن سایز سلول‌ها بطور موقت می‌شود و تاثیری در کاهش وزن ندارند! دکتر درستی با اشاره به عملکرد کمربندهای لاغری که با وارد کردن شوک‌های برقی خفیف به شکم فرد، گرمای موضعی را در محل ایجاد کرده و موجب تعریق در ناحیه کمر و شکم می‌شود، اذعان می‌کند: تعریق زیاد موجب چروکیده شدن سلول‌ها شده و بطور موقت سایز شکم کوچک می‌شود.

وی می‌افزاید: این لاغری موضعی و چروکیده شدن سلول‌ها موجب مرگ تعدادی از آن‌ها شده و به بدن فرد صدمه وارد می‌کند، بنا براین برای کاهش وزن واقعی به تغییر در شرایط زندگی، روش و مقدار مصرف غذا نیاز است. برخی فروشندگان این دستگاه‌ها ادعا می‌کنند: این وسیله می‌تواند علاوه بر افزایش قدرت بدنی و بهبود خواب، موجب از بین رفتن دردهای افراد شده و مشکل بی‌اختیاری ادرار آن‌ها را هم حل کند.

در مقابل محققان معتقدند نباید تمام ادعاهای فروشندگان را ب‌راحتی باور کرد، چون اغلب بازارگرمی بوده و الزاماً حقیقت ندارد و از این گذشته لرزش‌های شدید و پرنوسان در درازمدت می‌تواند خطرناک هم باشد، زیرا این لرزش‌ها می‌توانند در سراسر بدن موج‌های شدید ایجاد کنند.

در این رابطه حتی سازندگان این دستگاه هم توصیه می‌کنند که روزانه حداکثر ۳۰ دقیقه از این دستگاه استفاده شود، چون استفاده بیش از حد، برخلاف استاندارد صنعتی تعیین شده درباره ایمنی لرزه‌ها در محل کار است.

همچنین زنان باردار، افراد دچار انفصال شبکیه (جداشدگی لایه‌های داخلی شبکیه از لایه رنگدانه)، لخته‌خون، تومور استخوان و برخی دیگر از مشکلات خرید ویبروشیپ اورجینال, یک شکم بند ویبره ای حرارتی دو موتوره همه کاره است که حالت های مختلف ویبره دارد و همزمان با ویبره, ایجاد حرارت هم می کند و میزان حرارت آن هم مثل حالت های مختلف ویبره و ماساژ قابل تنظیم است.از این شکم بند می توان برای لاغری و چربی سوزی سریع در نواحی شکم و پهلو و باسن و ران و سینه استفاده کرد.

کمربند لاغری ویبره ای اورجینال با کیفیت عالی

کمربند ویبره ای اصل با تخفیف ویژه و کیفیت عالی و تاثیر بسیار فراوان در لاغری و چربی سوزی ناحیه شکم و پهلو و همچنین قابل استفاده برای نقاط مختلف بدن مثل و ران و باسن و سرانه و .. و قابل استفاده به عنوان ماساژور برای تسکین درد عضلات. قیمت گن پادار قزن دار در فروشگاه ما از همه جا مناسب تر است.

مزایای شکم بند ویبروشیپ

از این کمر بند, علاوه بر و پهلو, می توانید برای نواحی مختلف دیگر بدن مثل , ران, دست و بازو, کتف و .. استفاده کنید.طراحی این کمربند بر اساس اصول پزشکی انجام شده است و به صورت کاملا علمی باعث لاغری و فرم دهی به بدن شما می شود.کمربند لاغری ویبره ای حرارتی همچنین به جدا کردن چربی های ایجاد شده توسط سیستم لنفاوی بدن کمک بسیار بالایی می کند.

همچنین یکی دیگر از مزایای کمربند ویبره ای حرارتی در کمک به هضم غذاست. به این صورت با هضم آسان غذا, و به تبع آن با جذب بیشتر مواد مغذی, پوست بدن و مخصوصا پوست صورت شما هم روشن تر و شفاف تر و سالم تر خواهد بود.

همچنین استفاده منظم از این کمربند برای ورزشکاران هم بسیار مفید است چون با هماهنگ کردن عضلات و ماهیجه ها, باعث کاهش آسیب دیدگی در انجام حرکات ورزشی خواهد شد.از ویبروشیپ حرارتی تنها برای لاغری استفاده نمی شود و برای تسکین دردهای نقاط مختلف بدن مخصوصا دوران پیری و زایمان و دوران قاعدگی و … هم می توان استفاده نمود.به جرات می توان گفت که کمربند حرارتی لاغری را به عنوان ماساژور بسیار پیشرفته هم می توان مورد استفاده قرار داد.

کار با کمربند لاغری ویبره ای ویبروشیپ ماساژوری:

با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزیوتراپی راحت تر موضع مورد نظر, به راحتی میتوان بافت های ایجاد شده چربی ها را نیز سوزاند و موضع را به حالت طبیعی خود برگرداند.لرزش های موضعی علاوه بر خون رسانی به بافت های مورد نظر باعث شکستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجب از بین رفتن سلولیت و بافت های چربی زائد می گردد.

لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود باز گردانند.چرا که تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمت هایی از بدن که مشهود نیز هست باعث نا موزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز می گردند.

درباره کمربند اورجینال ماساژوری ویبره ای Vibroshpe:

این کمربند تحت لیسانس آمریکا طراحی و ساخته شده است و کاملا استاندارد و ایمن می باشد و تاثیر آن در لاغری و رفع درد بسیار بالا می باشد.

یک کمربند حرفه ای برای لاغری و ماساژ با کارکرد کاملا علمی و استاندارد

کمربند فیتنس اورجینال با تخفیف ویژه و قیمت بسیار مناسب

اگر به دنبال فیتنس و لاغری و فرم دهی به بدن خود هستید کمربند لاغری ویبره ای حرارتی کار شما را به شدت آسان می کند.

همچنین در نظر داشته باشید که کمربند لاغری ویبروشیپ از نوع فری سایز می باشد و برای همه افراد قابل استفاده است و سایز آن به راحتی تنظیم می شود.

دارای 5 حالت قدرت پایین و 5 حالت قدرت لرزش و حرارت بالا

دارای ریموت برای راحتی کار با کمربند

قابل استفاده هم برای اقایان و هم برای خانم ها

تفاوت ویبروشیپ حرارت دار با مدل بدون حرارت

قبلا مدل های حرارت دار ویبروشیپ هم موجود بود که داخل کمربند المنت کار گذاشته شده بود و با یک دکمه روی ریموت می توانستید المنت را روشن یا خاموش کنید.اما وجود این المنت باعث بروز مشکل در کارکرد کمربند می شد و همچنین دو نقطه خاص از کمربند حرارت خیلی زیاد می شد و باعث سوزش پوست میگردید و نمی توانستید بیشتر از یک دقیقه المن را روشن نگهدارید.با بازخورد منفی از طرف کاربران این ویژگی از کمربند ویبروشیپ حذف شده و فقط مدل ویبره ای بدون حرارت عرضه می شود.

محصولات مشابه

شکم بند ویبره ای سیکس پک ساز

یک وسیله عالی برای آب کردن چربی های شکم و تقویت ماهیچه های شکم به همراه دو عدد بازو بند ویبره ای قابل استفاده برای بازو ها و ران اگر ورزشکار هستید و دنبال این هستین که عضله های سیک پک خودتون رو نمایان کنین و هر چی تمرین میکنین و رژیم می گیرین موفق نمیشین این وسیله خیلی خیلی می تونه به شما کمک کنه ! گن ساعت شنی فنر دار جزو بهترین گن های دنیا محسوب می شود.

 

 

نمایش بیشتر