اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

گن لاغری پهلو مردانه

در دنیای امروز تناسب اندام نقش به سزایی در موقعیت اجتمایی و زیبایی افراد دارد. گرچه سبک زندگی و فست و فود و خوراکی های چرب و خوشمزززه باعث شده خیلی افراد دچار اضافه وزن شوند اما نباید فراموش کنیم در حال حاظر در قرنی زندگی میکنم که برای هر دردی درمان و برای هر مشکلی راهکاری وجود دارد. گرچه گاه این راهکار ها اساسی و گاه موقتی هستند اما به هر حال بسیار کارآمد و به اصطلاح بدردبخور هستند.

به طور مثال امروزه اکثر افراد برای اینکه کوتاهی قد خود را از دید دیگران پنهان کنند و چند سانتی قدشان بلندتر شود از استفاده میکنند. این پد ها با قرار گرفتن در کفش منجر به افزایش چندسانتی قد میشوند و تا حد بسیار زیادی باعث زیبایی و بالابردن اعتماد به نفش افراد میشود. حال گن لاغری مردانه نیز همین کار را میکند و علاوه بر زیبایی و تناسب اندامی که به شما میدهد در طولانی مدت منجر به از بین رفتن چربی های بدن میشود و تا حد زیادی خاصیت درمانی دارد. همراه ما باشید تا شما را با بهترین گن های لاغری مردانه موجود در بازار آشنا کنیم.

اولین تصمیمی که قبل از خرید بهترین گن لاغری مردانه باید بگیرید انتخاب نوع گن است. در حال حاضر دو نوع گن وجود دارد: همانطور که از اسم آن مشخص است این گن لاغری مردانه فقط ناحیه شکم و پهلو ها را پوشش میدهد و به نوعی شکم شما را جم و جور تر نشان میدهد و بسیار استایل شما را زیباتر از چیزی که هستید نشان  میدهد. این گن های لاغری امروزه بسیار طرفدار دارند و مردان زیادی علاقه مند به استفاده از این گن های لاغری میباشند.

این گن ها بالا تنه را پوشش میدهند و ناحیه های سینه، بالایی شکم، بالای پهلو را تحت فشار و پوشش قرار میدهد. گرچه استفاده از این گن ها در طولانی مدت میتواند خسته کننده و حتی برای برخی افراد نفسگیر باشد اما بسیار موثر تر از گن لاغری مردانه کمری میباشد زیرا ناحیه بیشتری از بدن را پوشش میدهند و اندام شما را یکدست تر و زیباتر نشان خواهند داد. این مرحله مهم ترین و حساس ترین بخش خرید بهترین گن لاغری مردانه میباشد، پس حتما به این بخش از متن توجه کنید تا در خرید گن ساعت شنی جلیقه ای دچار اشتباه نشوید.

ابتدا باید سایز خود را به خوبی بشناسید پیشهاد میکنیم قبل از اینکه اقدام به خرید گن مردانه کنید یک قلم و کاغذ بردارید و دقیقا سایزتان را اندازه گیری کنید وبنویسید. بعد از این که این کار را انجام دادید حال باید به صفحه محصول و یا فروشنده مراجعه کنید و نوشته های خود و سایزی که به دست آورده اید را با جدول سایز محصول تطابق دهید. نکته ای که بسیار مهم است قبل از خرید گن لاغری مردانه حتما به آن توجه کنید این موضوع است که گن خریداری شده نباید خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد.

اگر گن خریداری شده گشاد باشه !!! اگر گن خریداری شده گشاد باشد عملا هیچ کاربردی برای شما ندارد و کاملا بی استفاده میشود در این صورت چه از گن مردانه استفاده کنید، چه استفاده نکنید تاثیری در اندام شما ندارد و فقط پول خود را بابت خرید محصولی که برای شما هیچگونه نفعی ندارد دور ریخته اید. درست است خاصیت گن لاغری مردانه تنگ بودن آن است اما اگر بیش از حد تنگ باشد موجب حساسیت های پوستی در طولانی مدت میشود.

آنچه همیشه باید به آن توجه کنید حفاظت از سلامتی خود است و نباید سلامتی را فدای آسیب هایی که گاه ممکن است جبران ناپذیر باشد کنید. متاسفانه برخی افراد گمان میکنند گن های خیلی تنگ اثر بخشی بیشتری دارند و به هر قیمتی تن به استفاده از این گن ها میدهند. پیشنهاد میکنیم حتما گنی را خریداری کنید که کاملا با سایز بندی شما مطابقت دارد و حین فعالیت های روزانه شما را محدود نمیکند. در صورتی که بعد از چند وقت روی پوست خود سوزش یا تغییر شکل مشاهده کردید حتما استفاده از گن را متوقف کنید و سایزی متناسب تر انتخاب کنید.

گن ساعت شنی سوتین دار معمولا از پارچه ای ساخته میشود که قابلیت کشسانی مطلبوبی دارد و همچنین ضد تعریق میباشد. انواع جنس هایی که برای ساخت انواع گن لاغری مردانه استفاده میشود. شامل پلی آمید، پلی استر، الاستین میباشد. برخی تولید کنندگان از چند ترکیب مختلف برای ساخت گن استفاده میکنند. به طور مثال جنس برخی گن ها  از ۸۲  درصد پلی آمید و ۱۸ درصد الاستین ساخته میشود که در نتیجه قابلیت کشسانی و همچنین ضد تعریقی دارند. بهترین جنس برای گن لاغری مردانه پلی آمید و پلی استر میباشد و امروزه اکثر تولید کنندگان از این دو جنس برای ساخت انواع گن مردانه استفاده میکنند.

قیمت گن لاغری مردانه

قیمت گن ساعت شنی ۶ قزنه به عوامل مختلفی چون برند، جنس و کشور سازنده ی محصول ارتباط دارد. آنچه ما به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم خرید گن لاغری است که از جنس مناسبی برخوردار باشد و همچنین از برند شناخته شده ای ساخته شده باشد. امروزه تا دلتان بخواهد برندهای متفرقه ای اقدام به تولید انواع گن لاغری مردانه کرده اند که میتواند موجب حساسیت های پوستی حین استفاده در افراد شود. اگر میخواهید گن لاغری مناسبی خریداری کنید به هیچ وجه سراغ گن های خیلی ارزان نروید و مطمئن باشید هرچه گن خریداری شده گران تر باشد قابلیت های بیشتری دارد و در نتیجه در استفاده طولانی مدت موثر تر و راحت تر است.

بهترین گن لاغری مردانه باید تمامی فاکتورهای لازم برای استفاده ی طولانی مدت را داشته باشد. از آنجایی که ممکن است ساعت ها گن بپوشید باید به این نکته توجه کنید که گن خریداری شده تمامی استاندارد های لازم از قبیل شیارها، قابلیت کشسانی، راحت بسته شدن دکمه  یا زیپ، ضد حساسیت بودن و سایر موارد را داشته باشد. در صورتی که موارد سهولت استفاده در گن به طور کامل رعایت نشده باشد موجب میشود شما کمتر از گن استفاده کنید و در نتیجه در طولانی مدت تغییری در اندام خود مشاهده نکنید و کاملا از پوشیدن گن نا امید شوید. لذا حتما به میزان راحتی گن خریداری شده توجه کنید تا در استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

رنگ گن لاغری مردانه اغلب سفید و مشکی میباشد. از آنجایی که این گن ها معمولا زیر لباس استفاده میشوند زیاد تفاوتی ندارد از چه رنگی استفاده کنید و کاملا سلیقه ای است اما به هر حال رنگ سفید لکه ها را بیشتر نشان میدهد و نگهداری آن کمی نیاز به رسیدگی بیشتری دارد. ار لحاظ ظاهری اغلب گن ها معمولا یک شکل هستند و زیبایی چندانی ندارند آنچه در ظاهر گن ها به کار برده میشود برای بهبود راحتی میباشد و در برخی گن های لاغری مردانه که برسی کردیم شاهد وجود شیارها و تور هایی در حاشیه های گن بودیم تا قابلیت تنفس پذیری مناسبی داشته باشد و در استفاده ی طولانی مدت موجبات عرق شدید نشود.

هر محصولی که با بدن انسان در تماس است نیاز به نظافت و شستشو دارد از لباس های عادی روزانه گرفته تا گن لاغری مردانه. از آنجایی که استفاده طولانی مدت از گن موجب تعریق و در نهایت بوی نامطلوبی میشود باید به قابلیت شستشوی گن خریداری شده حتما توجه کنید. طریقه ی شستشو ی گن  توسط برچسبی که در گن وجود دارد به طور کامل مشخص شده است و بسته به نوع و جنس محصول میتوانید آن را در ماشین یا به صورت دستی با آب سرد یا گرم بشورید. پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه اقدام به شستشوی گن خریداری شده کنید حتما طریقه ی شستشو را مشاهده کنید تا گن دچار آسیب نشود زیرا در صورت هرگونه آسیب عملا استفاده از گن نامقدور میشود. امروزه اکثر گن های لاغری مردانه قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند و شما به راحتی میتوانید اقدام به شستشو گن کنید.

گن بخریم یا نخریم؟

دیدگاه های مختلفی در این باره وجود دارد عده ای میگویند تنها راه لاغری و تناسب اندام رژیم و ورزش است و استفاده از گن لاغری مردانه نمیتواند تاثیر زیادی در لاغری داشته باشد و حتی استفاده ی موقتی از آن نیز آزار دهنده میباشد. اما عده ای دیگر که هم زمان با ورزش و رژیم مناسب اقدام به پوشیدن گن کرده اند تنها در کمتر از چند ماه نتیجه ی مناسبی گرفته اند و کاملا از این شیوه ی لاغری راضی هستند. آنچه ما پیشنهاده میکنیم استفاده ی مرتب از بهترین گن لاغری مردانه به همراه تغذیه مناسب است. از آنجایی که به دلیل مشغله های امروزی ورزش کردن مستمر برای افراد کمی دشوار شده است استفاده مدام و مرتب از گن لاغری هنگام کارهای روزمره میتواند موجب از بین رفتن بافت چربی شود و تا حد بسیار زیادی باعث زیبایی اندام شما شود.

جمع بندی

در این مطلب تمامی نکاتی که قبل از خرید بهترین گن مردانه لازم بود را به شما عزیزان گفتیم. آنچه در این مطلب به آن تاکید شد. انتخاب سایز و جنس مناسب گن بود. در این مطلب بیان کردیم که گن خریداری شده باید کاملا اندازه باشد و در صورتی که بیش از حد تنگ باشد موجب حساسیت هایی در پوست میشود. همچنین انواع جنس هایی که در ساخت گن ها استفاده میشوند بسیار حائز اهمیت می باشند و باید از پارچه ای در گن استفاده شود که قابلیت تنفس پذیری و همچنین قابلیت ارتجاعی مناسبی دارد. در ادامه ی مطلب تاکید کردیم که استفاده از گن در صورتی نتیجه دارد که همزمان با تحرک و ورزش باشد و صرفا استفاده از گن لاغری مردانه نمیتویکی از معضلات بشر در تمامی تاریخ که در دهه های اخیر توجه بیشتری به آن شده است، چاقی و اضافه وزن بیش از اندازه بوده است. ممکن است شما نیز دچار این مشکل شده باشید و یا افرادی را با این مشکل بشناسید.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.