اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

لاغری و کبد چرب

چاقی مفرط از عوامل ایجاد  می باشد. بکارگیری رژیم غذایی و تغذیه مناسب، موجب تناسب اندام و لاغری نیز می‌شود. برای درمان کبد چرب، تغییر در رژیم غذایی و تغذیه روزانه ضروری است. برای درمان کبد چرب چی بخوریم و چی نخوریم؟  برنامه غذایی مناسب در رژیم کبد چرب شامل مصرف زیاد میوه ها و سبزیجات، غلات کامل، قهوه، روغن زیتون، سویا، آجیل و دانه های کتان و چیا و … است. برای درمان کبد چرب چی نخوریم؟ بهترین رژیم لاغری و تغذیه ممنوعه برای سلامت و تناسب اندام مبتلایان به این بیماری شامل نوشابه ، الکل، غذاهای شور، چربی های اشباع، غذای سرخ شده، بیکن، سوسیس، گوشت های پخته شده و گوشت های چرب میباشد.

خطرات بیماری کبد چرب

بیماری کبد چرب به دلیل تجمع سلول‌های چربی در کبد ایجاد می‌شود و به‌صورت عادی در افراد سالم نیز وجود دارد؛ اما با افزایش آن سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد. کبد یکی از اعضای مهم بدن است که نه‌تنها در تولید بسیاری از متابولیت‌ها نقش دارد، بلکه به پاکسازی سموم از خون و بدن نیز کمک می‌نماید، در نتیجه چنانچه کبد چرب به وضعیت خطرناکی برسد ممکن است به نارسایی و التهاب کبد منجر شده و فرد مجبور شود از پیوند کبد و دیالیز استفاده کند. بهترین غذاهایی که برای درمان این بیماری می توانید مصرف کنید عبارتند از:

انواع این بیماری

کبد چرب شامل دو نوع الکلی و غیرالکلی است که نام آن‌ها به دلیل منبع ایجاد بیماری به این صورت گذاشته شده است. کبد چرب را در ۴ گرید تقسیم‌بندی می‌کنند که در گرید ۳ آن فیبروز کبدی رخ می‌دهد و گرید ۴ سیروز کبدی است که در این مرحله کبد وضعیت عملکردی نرمالی نداشته و تولید هورمون و پردازش مواد مغذی و سم زدایی از بدن به‌صورت طبیعی انجام نمی‌شود و به همین دلیل بیماران نیازمند دریافت پیوند هستند.از خطرات کبد چرب در گرید ۳ می‌توان به ضعف، از دست دادن اشتها،، خارش پوست، احساس گیجی، تورم پاها، زرد شدن چشم‌ها و پوست بدن، درد و تورم شکم، بزرگ شدن پستان‌ها در مردان و… اشاره نمود.

گن‌ها حداقل برای پانصد سال است که توسط بانوان استفاده می‌شوند و امروزه نیز مورد استقبال افراد بسیاری است؛ مخصوصا که طراحان پوشاک به صورت مداوم در حال طراحی سبک‌ها و مدل‌های جدیدی هستند. گن‌ها یک نوع لباس زیر هستند که از پارچه‌ای ضخیم و چند میله آهنی انعطاف پذیر ساخته شده‌اند؛ جنس گن‌ها معمولا لاتکس و دلیل وجود میله‌ها، استحکام آن است.

گن‌ها معمولا برای کمر طراحی شده‌اند و معمولا توسط بند یا چند قزن بسته می‌شوند. گن‌ها تنگ و محکم هستند و وظیفه اصلی آن‌ها این است که حجم بدن شما را از زیر سینه تا باسن فشرده کرده و فرمی همچون ساعت شنی به بدن شما بدهد؛ در نتیجه سینه و باسن ظاهر برجسته‌تری به خود می‌گیرد. گن ساعت شنی اصل کلمبیا ۲۵ فنره یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار بوده که به شما کمک می‌کند به فرم اندم دلخواه خود برسید.البته یکی از گن های خیلی معروف تاپ ساعت شنی 27 فنره،6 قزنه لیدی کلمبیا میباشد که باعث میشود بدن خوش فرم تری داشته باشید.

گن ساعت شنی ٦ ردیف قزن و ٢٥ ردیف فنره برند آنچری ساخت کلمبیا است و به محض پوشیدن سایز شما را ١٠ تا ٢٠ سانتیمتر کاهش خواهد داد. این گن با توجه به جنس لاتکس آن باعث افزایش گرما و ایجاد تعریق در نواحی تحت پوشش می شود، از طرفی لایه ی داخلی گن از جنس کتان بوده و کاملا ضد حساسیت است. با توجه به وجود فنرهای متعدد در ساختار این محصول این گن هرگز لول نشده و کمک می کند که بدن شما به فرم ساعت شنی و ایده آل درآید و احساس خوبی به شما منتقل شود,٢٥ ردیف فنر موجود در گن آنچری برای فرم دهی به بدن کسانی که گودی کمر دارند و یا عمل جراحی پیکر تراشی انجام داده اند یک انتخاب فوق العاده خواهد بود.

Slimming and fatty liver

با توجه به وجود ٦ ردیف قزن شما همواره می توانید میزان جمع کنندگی گن را تنظیم نمایید و در صورت کاهش سایز می توانید از ردیف داخلی تر قزن ها استفاده نمایید. بندهای این گن قابل تنظیم بوده و شما همواره می توانید نواحی پوشش دهی زیر شکم و میزان لیفتینگ گن را متناسب با آناتومی بدنتان تنظیم کنید. این گن برای فعالیت های روزانه کاملا مناسب است و حین پیاده روی و ورزش های سبک مزاحمت چندانی ایجاد نمی کند.

با توجه به قابلیت تعویض بندهای این گن شما همواره می توانید بندهای این گن را با نمونه نامرئی یا رنگ دلخواه متناسب با لباس یا پوششتان تعویض نمایید. در نهایت از قابلیتهای این گن می توان به مفید بودن استفاده جهت کمک به افرادی که دچار دیسک یا ناهنجاری های کمر هستند اشاره کرد.جهت خرید گن ساعت شنی آنچری این محصول پر کاربرد میتوانید وارد سایت ما شوید.

گن حجم دهنده ران و باسن یک شورت بغل پروتزدار است که برای پر کردن گودی بغل ران و همچنین حجم دهی به باسن بسیار عالی کاربرد دارد و شما با پوشیدن این گن فرم دهنده فوق العاده می توانید فرم ناحیه باسن خود را (هم از پشت و هم بغل) به شکل بسیار طبیعی بزرگتر و برجسته تر نشان دهید.

طرز کار گن حجم دهنده ران و باسن اصل:

شرت پروتز دار حجم دهنده ران دارای پروتز های بسیار با کیفیت در ناحیه پشت باسن و بغل ران می باشد که به صورت متحرک هستند و قسمت بالای پروتز آزاد است و دوخت ندارد.بنابراین به راحتی می توانید پروتز ها را جابجا کنید تا در نقطه دلخواه شما قرار بگیرند و همچنین می توانید موقع شستن گن پروتز ها را کلا در بیاورید که مشکلی برای آنها پیش نیاید.یک مزیت دیگر که متحرک بودن پروتز ها دارد این است که پروتز های پشت را کلا می توانید در بیاورید و فقط از پروتز های بغل ران استفاده کنید یا برعکس.

پروتز باسن و بغل پا مدل کوتاه آنچری:

گن حجم دهنده بغل ران و بزرگ کننده باسن یک گن عالی و فوق العاده برای پر کردن گودی بغل ران است و از بهترین و پرطرفدارترین مدل های گن فرم دهی باسن می باشد.افرادی که از فرم ناحیه باسن خود ناراضی هستند و می خواهند قسمت باسنشان بزرگ تر و حجیم تر و خوش فرم تر دیده شود می توانند از این محصول بی نظیر برای فرم دهی باسن استفاده کنند.

از شورت بغل پروتز دار می توان در مجالس و مهمانی ها و از زیر انواع لباس مجلسی و .. استفاده کرد.اگر می خواهید در میهمانی ها و مجالس خوش اندام تر از آنچه که هستید دیده شوید استفاده از شرت پروتز گودی بغل ران به شدت توصیه می شود.گن پروتز ران در دو رنگ مشکی و کرم موجود می باشد و شما می توانید موقع ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نمایش بیشتر