اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

قهوه گانودرما برای فشار خون

آیا قهوه گانودرما واقعاً بدن را تقویت می کند؟

قهوه گانودرما یک پودر قهوه است که معمولاً از قهوه فوری به اضافه عصاره پودر شده ی قارچ گانودرما لوسیدوم که یک نوع قارچ دارویی است و به آن “رِیشی” یا “لینگژی” هم می گویند درست شده است. دیگر مواد تشکیل دهنده مانند شکر، خامه غیر لبنی و گیاهان دارویی نیز می تواند به آن اضافه شود.

قهوه گانودرما علاوه بر انرژی که به شما می دهد دارای مزایای دیگری برای سلامتی نیز هست و گاهی اوقات افرادی که می خواهند مصرف قهوه خود را کم کنند و هنوز هم انرژی شان بالا باشد از آن استفاده می کنند.

با اینکه شواهد علمی برای فواید قارچ گانودرما لوسیدوم وجود دارد، هنوز درباره فواید قهوه گانودرما مطالعات زیادی صورت نگرفته است.

قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز

قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز با توجه به نوع قهوه و بسته بندی و تعداد موردنظر شما متفاوت است. قیمت این محصول شگفت انگیز با توجه به خواص بینظیری که دارد، بسیار مناسب بوده و ارزش هزینه کردن را دارد. شما میتوانید با یکبار خرید قهوه گانودرما بیز و امتحان کردن آن به طعم خوب و خواص فوق العاده این محصول پی ببرید. قیمت قهوه دکتر بیز در انواع مختلف، در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بسیار مناسب بوده و کیفیت قهوه گانودرما بیز نیز بسیار مرغوب می باشد.

نوشیدن قهوه گانودرما فواید بسیار زیادی دارد برای مثال یکی از تاثیرات شگفت انگیز نوشیدن این قهوه این است که از بروز اختلال در عملکرد مغز پیشگیری کرده بنابراین مانع از بروز زوال عقل زودرس نیز می شود. یکی از بیماری های بسیار ناگواری که امروزه در بین افراد سالخورده بسیار شایع است، آلزایمر می باشد. نوشیدن روزی یک فنجان از این قهوه احتمال ابتلا به آلزایمر را تا حد زیادی کاهش می دهد. تناسب میان قهوه و پودر قارچ گانودرما بر طعم آن اثر می گذارد هرچه میزان قهوه موجود بیشتر باشد طعم آن تلخ تر است و اثرات قهوه بیشتر مشاهده می شود. شرکت بیز با ارائه انواع چای و انواع قهوه مسیری نو در جاده ی سلامتی را به شما هدیه می دهد.

قهوه گانودرما بیز در چهار طعم مختلف و با بسته بندی متفاوت در دسترس عموم قرار دارد و ترکیب اصلی آنها قهوه با میزان مشخصی پودر قارچ گانودرما میباشد. بطور کلی کیفیت نیز اثر مستقیمی بر تعیین قیمت محصول خواهد داشت. با این حال امکان دارد بتوانید قهوه گانودرما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید. مراجعه به فروشگاه اینترنتی کالااکسیر و خرید محصولات با تخفیف های ویژه یکی از راه های خرید قهوه گانودرما اصل با قیمت مناسب و به صرفه است.

مزایای قهوه گانودرما

هنوز تاییدات علمی برای اثرات گانودرما وجود ندارد. اما تحقیقات اولیه نشان داده که گانودرما به تنهایی ترکیبی است که مزایای زیادی برای سلامتی دارد. به عنوان مثال یک بررسی در سال ۲۰۱۶ که از ۵ پژوهش قبلی در این باره صورت گرفته بود به این نتیجه رسید که گانودرما با توجه به پتانسیل افزایش پاسخ به تومور و تقویت سیستم ایمنی می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای درمان‌های معمولی استفاده شود.

علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن قهوه به طور عموم می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد. به عنوان مثال در سال ۲۰۰۶ یک پژوهش منتقدانه‌ای در مورد غذا و علم تغذیه منتشر شد مبنی بر اینکه مصرف قهوه ممکن است به جلوگیری از چندین بیماری مزمن از جمله دیابت و پارکینسون کمک کند. با این وجود به این موضوع نیز اشاره شد که مصرف قهوه با افزایش فشارخون، ریسک بیماری‌های قلبی را بالا می‌برد. گاهی گفته می‌شود که گانودرما به افرادی با فشارخون بالا و بیماریهای قلبی کمک می‌کند، اما گزارشی که در بانک اطلاعاتی کاکرین در سال ۲۰۱۵ منتشر شد هیچ شواهدی مبنی بر استفاده از گانودرما برای درمان عوامل خطرناک بیماری قلبی عروقی در افراد مبتلا به دیابت نوع دوم ارائه نشد.

بیشتر بخوانید: قیمت قهوه گانودرما جینسینگ

عوارض احتمالی قهوه گانودرما

همانطور که میدانید تمامی مواد غذایی که مصرف می‌کنیم علاوه بر فواید بالایی که دارند ممکن است عوارضی هم به دنبال داشته باشند. البته تمام این موارد بستگی به وضعیت بدنی هرفرد دارد و در افراد مختلف متفاوت است. از این رو مصرف قهوه گانودرما هم ممکن است برای برخی از افراد عوارض جانبی داشته باشد. از جمله این عوارض به خشکی گلو، خشکی بینی، سرفه و حالت تهوع اشاره شده است.

علاوه بر این توصیه می‌شود افرادی که داروهای فشارخون یا دیابت، ضد انعقاد و ضد پلاکت استفاده می‌کنند؛ همچنین بیماران قلبی و بیماران تحت درمان سرطان، قبل از مصرف این نوع قهوه باید با پزشک خود مشورت کنند. از دیگر عوارضی که برای قهوه گانودرما گزارش شده می‌توان به بالابردن تپش قلب، اختلال در خواب، اختلال در سیستم گوارش و ایجاد برخی مشکلات سلامت روان مانند اضطراب و استرس اشاره کرد.

حتی گزارش شده افرادی پس از استفاده از محصولات گانودرما به هپاتیت مبتلا شده‌اند. پس بهتر است این نوشیدنی با احتیاط مصرف شود. همچنین لازم به ذکر است که مکمل‌های گیاهی و رژیم‌های غذایی توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده تأیید نشده‌اند. جالبت است بدانید که در برخی محصولات فروخته شده به مصرف‌کنندگان موادی به کار رفته که روی برچسب آنها عنوان نشده و همین موضوع میتواند اثرات مضری به همراه داشته باشد.

قهوه گانودرما یک پودر قهوه است که معمولاً از قهوه فوری به اضافه عصاره پودر شده ی قارچ گانودرما لوسیدوم که یک نوع قارچ دارویی است و به آن “رِیشی” یا “لینگژی” هم می گویند درست شده است

قهوه فوری سوپریم گانودرما مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

فروشگاه محصولات دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است جهت قیمت قهوه گانودرما شرکت بیز کلیک کنید

نمایش بیشتر