اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

خواص قهوه برای کمردرد

کمردرد می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، از جمله فشارهای ناشی از فعالیت های جانبی ، وضعیت نامناسب نشستن و راه رفتن، که در صورت فعالیت مکرر و استفاده از رایانه، احتمال بروز آن بیشتر می شود. و ممکن است به دلیل مشکلات ساختاری، مانند دیسک برآمده، ، ، عفونت کلیه، ، ، سرطان، اختلال خواب و غیره باشد.به طورکلی، مشکلات کمر معمولا خود به خود برطرف می شوند، اما اگر یک مورد و شدید دارید که ممکن است همراه با تب، بی حسی، ضعف کلی یا کاهش وزن باشد؛ باید به پزشک مراجعه کنید. علاوه بر این، می توانید با انواع فعالیت های بدنی، برخی دارو ها و غذاهای سالم کمردرد را بهبود بخشید. در برخی موارد، غذاها تمام چیزی هستند که برای لازم است. در نتیجه، در این مطلب در رابطه با این که چه غذاهایی می توانند کمک کننده برای بهبود کمردرد باشند، صحبت می کنیم.

بدن شما زمانی به بهترین شکل کار می کند. که از غذاهای سالم مصرف کنید. اکثر مردم با رعایت رژیمی متعادل حاوی غلات، میوه های تازه و سبزیجات و غذاهای دارای چربی، نمک و شکر کم احساس بهتری خواهند داشت. داشتن یک رژیم غذایی متعادل و مصرف مایعات کافی می تواند به شما در تامین سطح انرژی بیشتر و حفظ وزنتان کمک کند و به شما حس بهتری ببخشد همچنین ممکن است بسیاری از علائم آزاردهنده شما را بهبود دهد. قبل از تغییر رژیم غذایی، همواره با پزشک خود مشورت کنید. شما ممکن است بی دلیل مصرف مواد غذایی خود را محدود کنید یا محصولات خاصی (مانند مکمل های معدنی) را بیش از حد مصرف کنید که ممکن است هیچ تاثیری بر وضعیت شما نداشته باشد. جهت خرید اینترنتی قهوه لاته دکتر بیز با شماره های شرکت تماس بگیرید.

برخی از مکمل ها همچنین ممکن است با داروهای شما تداخل داشته باشند.

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه خواص ضد التهابی برخی غذاها با کاهش درد ناحیه کمر ارتباط دارند. در صورتی که شما مبتلا به هستید، با اضافه کردن این مواد به غذاهای خود می توانید به بهبود این درد کمک کنید:

  • زنجبیل: ریشه زنجبیل به شکل تفت داده شده تا نان و شیرینی زنجبیلی یا چای زنجبیلی شامل می شود. زنجبیل مملو از ترکیباتی است که التهاب را کاهش می دهد و درد کمر را بهبود می بخشد. مصرف دو تا سه قاشق چایخوری پودر زنجبیل در روز برای کمک به بهبود درد کمر کفایت می کند.
  • زردچوبه: زردچوبه خاصیت التیام بخش دارد. این چاشنی ضدالتهابی به بهبود درد کمک می کند. همچنین تحقیقات اخیر نشان می دهد که زردچوبه سبب غیرفعال شدن و مهار پاسخ التهابی و درد مفاصل می شود.
  • مغزها: همه مغزها خاصیت ضدالتهابی دارند از گردو گرفته تا بادام و سایر مغز ها در کاهش درد های کمری می توانند کمک کننده باشند. مصرف روزانه حدود 30 گرم از مغزها می تواند افراد مبتلا به درد کمر را از خواص ضدالتهابی آنها بهره مند کند. بخاطر داشته باشید مغزها به دلیل کالری بالا، باید به طور متعادل مصرف شود تا منجر به اضافه وزن و چاقی نشود.
  • قهوه: کافئین از اجزای بسیاری از داروهای ضد درد می باشد. مصرف دو فنجان قهوه در روز به بهبود درد کمر کمک می کند. لازم است همراه با هر فنجان قهوه، یک لیوان آب نیز نوشیده شود. قهوه خاصیت ادرار اور داشته و می تواند منجر به کم آبی بدن شود.
  • آویشن: مملو از ترکیباتی است که با درک درد تداخل دارد و بطور طبیعی از بین برنده درد است و با خاصیت ضدالتهابی خود به کاهش درد کمک می کند.
  • روغن زیتون: مصرف آن باعث کاهش بیماری های مفاصل و التهاب ناشی از بیماری ها در مفصل می شود.
  • ماهی سالمون: ماهی ها غنی از اسید های چرب امگا3 هستند. مانند ماهی سالمون، که این ماهی می تواند کمردرد مزمن را التیام بخشد.

 

رابطه بین قهوه و اختلال نعوظ چیست؟

به نظر‌ می‌رسد مصرف متوسط ​​کافئین تأثیر مثبتی بر اکثر افراد دارد و به نظر‌ نمی‌رسد که باعث اختلال نعوظ شود. در واقع، یک مطالعه نشان داد که نوشیدن دو تا سه فنجان قهوه در روز‌ می‌تواند خطر ابتلا به اختلال نعوظ  را کاهش دهد.

بااین‌حال، کافئین بیش از حد‌ می‌تواند عوارض جانبی مانند اضطراب، اختلال خواب، سردرد و تپش قلب ایجاد کند که ممکن است بر سلامت کلی شما تأثیر منفی بگذارد و عملکرد جنسی را مختل کند.

فواید قهوه برای مردان

علاوه بر افزایش انرژی، نوشیدن مقدار متوسطی از قهوه در روز می‌تواند از راه‌های دیگری بر سلامت باروری مردان نیز تأثیر بگذارد.

یک مطالعه نشان داد که مردانی که بین 85 تا 170 میلی گرم کافئین در روز مصرف‌ می‌کنند، 42 درصد کمتر دچار اختلال نعوظ‌ می‌شوند. آنهایی که بین 171 تا 303 میلی گرم کافئین در روز مصرف‌ می‌کردند، 39 درصد کمتر در مقایسه با کسانی که کافئین مصرف‌ نمی‌کردند، ED را گزارش کردند.

۱. باروری

تحقیقات در مورد مصرف کافئین و تأثیر آن بر باروری مردان متفاوت است.

یک مطالعه نشان داد که مصرف کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار و نوشیدنی‌های انرژی‌زا ممکن است باروری مردان را کاهش دهد.6 مطالعات دیگر هیچ ارتباطی بین دریافت کافئین و کیفیت مایع منی پیدا نکرده‌اند.

بررسی دیگری نشان داد که مصرف کافئین ممکن است بر عملکرد باروری مردان تأثیر منفی بگذارد، اما نتیجه گرفت که تحقیقات بیشتری برای تعیین تأثیر کافئین بر باروری مردان مورد نیاز است.

آمپول تقویتی برای کمر درد |بهترین غذا برای دیسک کمر |بهترین میوه برای کمر درد

۲. افزایش تستوسترون

کافئین علاوه بر افزایش سطح انرژی، ممکن است سطح تستوسترون را در مردان نیز افزایش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که به طور منظم قهوه کافئین‌دار مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که آن را مصرف نمی‌کنند، سطح تستوسترون بیشتری دارند.

یک مطالعه نشان داد که مصرف بیش از 4 میلی گرم قهوه قبل از ورزش باعث افزایش سطح تستوسترون در ورزشکاران‌ می‌شود. یک مطالعه قدیمی نشان داد که جویدن آدامس کافئین سطح تستوسترون را تا 14درصد افزایش می‌دهد.

۳. بهبود سلامت قلب

علاوه بر سلامت جنسی، قهوه به بهبود سلامت قلب نیز کمک می‌کند. تحقیقات نشان‌ می‌دهد که نوشیدن قهوه با کاهش خطر نارسایی قلبی مرتبط است

قهوه گانودرما هات چاکلت دکتر بیز  سرشار از آنتی اکسیدان است که‌ می‌تواند از رگ‌های خونی محافظت کند و آسیب‌های ناشی از کلسترول به قلب را کاهش دهد.

به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن که به گردش خون در بدن کمک‌ می‌کند، قهوه جریان خون را در آلت تناسلی بهبود می‌بخشد.

۴. کاهش خطر افسردگی

افراد مبتلا به افسردگی ممکن است با مشکل کمبود میل جنسی و رضایت دست و پنجه نرم کنند.

یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که بین افسردگی، اختلال عملکرد جنسی و باورهای نادرست در مورد رابطه جنسی وجود دارد. اما خبر خوب این است که مطالعات نشان داده است کسانی که قهوه می‌نوشند نسبت به کسانی که قهوه نمی‌نوشند شادتر هستند.

۵. کاهش استرس

شواهد قوی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف کافئین می‌تواند اثرات منفی استرس مزمن را کاهش دهد.

راهکارهای

مضرات قهوه برای مردان

اگرچه قهوه ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشد، اما نوشیدن آن در حد اعتدال مهم است. کافئین بیش از حد‌ می‌تواند عوارض جانبی ناخواسته‌ای ایجاد کند، از جمله:

  • اضطراب
  • پریشانی
  • سردرد
  • بیخوابی
  • افزایش ضربان قلب
  • ناراحتی معده
  • اختلالات خواب

سازمان غذا و دارو توصیه‌ می‌کند برای جلوگیری از عوارض جانبی، بیش از 400 میلی گرم (حدود چهار تا پنج فنجان قهوه) در روز مصرف نکنید.

حساسیت به کافئین

اگر به کافئین حساسیت دارید، حتی مقدار کمی کافئین‌ می‌تواند باعث ایجاد احساس ناخوشایندی در شما شود.

کافئین ممکن است بر یک نفر تاثیری نگذارد، در حالی که فرد دیگر‌ نمی‌تواند ساعت ها پس از مصرف قهوه بخوابد. حساسیت به کافئین با افزایش سن افزایش‌ می‌یابد، بنابراین ممکن است با افزایش سن متوجه شوید که به قهوه کمتری نیاز دارید.

حقایقی در مورد نوشیدنی‌های انرژی‌زا

در حالی که کافئین قهوه فوری ماسالا دکتر بیز برای اکثر افراد ضرری ندارد، کافئین نوشیدنی‌های انرژی‌زا‌ می‌توانند اثرات منفی داشته باشند، و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد نوشیدنی‌های انرژی‌زا‌ می‌تواند به اختلال نعوظ کمک کند.

مصرف طولانی مدت نوشیدنی‌های انرژی‌زا با افزایش خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی، اختلالات خواب، مشکلات دندانی، چاقی و کمبود کلسیم همراه است.

میزان مصرف قهوه برای درمان اختلال نعوظ چقدر است؟

لازم نیست قبل از رابطه جنسی، مقدار زیادی قهوه بنوشید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید. یک یا دو فنجان 45 دقیقه قبل از فعالیت جنسی ممکن است به بهبود اختلالات نعوظ و افزایش تستوسترون کمک کند و انرژی لازم برای یک تجربه جنسی مثبت را به شما بدهد.

راه‌های طبیعی برای درمان اختلال نعوظ

برای درمان اختلالات نعوظ باید سبک زندگی خود را اصلاح کنید، از جمله:

  • خواب راحت و مداوم داشته باشید
  • به طور منظم ورزش کنید
  • رژیم غذایی سالم سرشار از میوه ها، سبزیجات و پروتئین داشته باشید
  • مصرف الکل را محدود کنید
  • سیگار را ترک کنید

 

 

 

 

نمایش بیشتر