اخبار فرهنگی

پخش برنامه «از سرگذشت» در ایام محرم، برای نسل جوان جذابیت بسیاری داشت

نصیرایی: پخش برنامه «از سرگذشت» در ایام محرم، برای نسل جوان جذابیت بسیاری داشت

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پخش برنامه‌هایی مانند برنامه «از سرگذشت» از شبکه نسیم، که بیانگر قدرت اختیار انسان در انتخاب راه درست زندگی است، برای نسل نوجوان و جوان ما، جذابیت بسیاری داشت و باید از این نوع برنامه‌ها حمایت ویژه‌ای شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر کردوار نیوز؛ «حجت‌‌الاسلام مجید نصیرایی» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان گفت که عملکرد صدا و سیما در ایام محرم و صفر قابل تحسین است.

وی بیان کرد: پخش برنامه‌هایی مانند برنامه ازسرگذشت از شبکه نسیم، که بیانگر قدرت اختیار انسان در انتخاب راه درست زندگی است، برای نسل نوجوان و جوان ما، جذابیت بسیاری داشت و باید از این نوع برنامه ها حمایت ویژه ای شود.

این نماینده از مجلس در ادامه بیان کرد: برنامه ازسرگذشت که یادآور داستان زندگی جناب حر بن یزید ریاحی بود، به نسل نوجوان و جوان ما یادآور شد که در هر قسمت از مسیر زندگی می توان راه درست را انتخاب کرد و نباید از رحمت خداوند ناامید شد.

وی افزود: پخش اینگونه برنامه‌های امیددهنده و تاثیرگذار، ارزش بسیار زیادی دارد زیرا اینگونه برنامه ها، امید و انگیزه را در میان نسل جوان ترویج می دهند و به آنها یاداور میشوند که در هیچ کجا از زندگی نباید ناامید شد زیرا در هر جایی از زندگی می توان از راه غلط  جدا شد و راه درست را انتخاب کرد.

نصیرایی در پایان بیان کرد: بنده در کل، عملکرد صدا و سیما را در ایام محرم و صفر خوب می دانم و از نظر بنده باید از این نوع برنامه های مذهبی بیشترین حمایت را به عمل آورد.

منبع: نمایندگان 

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.