اخبار فرهنگی

اقدام ساره جوانمردی در ترویج گفتمان خانواده ستودنی است 

خانواده |زنان |ستاد امر به معروف و نهی از منکر

حجت‌الاسلام طاهری آکردی در بخشی از پیام خود نوشت: اقدام شما در تبدیل سکوی نایب قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به صحنه ترویج گفتمان نجابت بخش و انسان ساز خانواده در عرصه بین‌المللی شایسه تقدیر و ستایش است.

به گزارش کردوار نیوز، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی آمده است:

حضور بانون ایرانی با حجاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی تبدیل به نشان و نگین درخشان ملت ایران شده است؛ حضوری که باطل کننده این انگاره غلط است که زنان برای موفقیت و پیشرفت باید از الگوهای غربی تبعیت کنند. موفقیت زنان ایرانی بعد از انقلاب اسلامی اثبات کرد که برهنگی نه تنها شرط پیشرفت زن در جامعه نیست بلکه خود مانع است.

نظام هنجاری غربی در طول دو قرن گذشته همواره تبلیغ کرده که برای پیشرفت، زنان باید پوشش نجابت بخش و شأنیت زنانه خود را کنار بگذارند و در این نگاه خانواده و تعهدات خانوادگی امری مذموم تصویر می‌شود که متاسفانه امواج این فمینیسم کور به کشور ما هم رسیده و امروز برخی مفاهیم، چون خانواده، ازدواج، فرزندآوری و تعهدات اخلاقی را واپسگرایی می‌دانند.

با وجود همه این تخریب‌ها و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی زنان ایرانی امروز در عرصه‌های مختلف نه تنها افتخار آفرین هستند بلکه در برخی از حوزه‌ها از آقایان هم پیشی گرفتند.

اقدام شما در تبدیل سکوی نایب قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به صحنه ترویج گفتمان نجابت بخش و انسان ساز خانواده در عرصه بین‌المللی شایسته تقدیر و ستایش است. ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نوبه خود از این اقدام نمادین شما که به حق باید آن را ترویج موثر یک معروف دانست، قدردانی می‌کند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.