اخبار جامعه

تامین داروهای بیماران شیمی درمانی در داروخانه‌های هلال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بیمه |پوشش |دارو

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از جمعیت هلال احمر؛ داروخانه‌های هلال احمر به دلیل ویژگی‌هایی از جمله کنترل و نظارت دقیق و همچنین توزیع به موقع و مطمئن داروهای مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع داروهای خاص و داروهای پرونده‌ای از اهمیت بسزایی نزد شهروندان برخوردار بوده و اکثر داروهایی که در این داروخانه‌ها عرضه می‌شود، تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور هستند.

بر همین اساس در تیرماه جاری نزدیک به ۲۰ هزار نسخه شامل بیمه‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح، بیمه آتیه سازان حافظ، بیمه دی، بانک‌ها و بیمه‌های تکمیلی پذیرش و خدمات مربوط به آن ارائه شده است.

داروخانه تهرانپارس نیز به دلیل تأمین و توزیع داروهای کمیاب و داروهای پرونده‌ای از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز، سرطانی، ام اس، داروهای عادی مورد نیاز مردم، داروهای سفارشی و داروهای تک نسخه‌ای، اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو دارد تا جایی که بیشترین داروهای پذیرش شده در این داروخانه شامل داروهای بیماران شیمی درمانی، دیابتی، ام اس و انسولین بوده است.

لازم به ذکر است در تیرماه سال جاری، این دو داروخانه جمعیت هلال احمر نیاز دارویی بیماران شیمی درمانی را تأمین و ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را پذیرش کردند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.