اخبار جامعه

حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق ۴ کشته برجای گذاشت

سوریه |شورای امنیت سازمان ملل |علم

منابع رسمی سوریه بامداد دوشنبه گزارش دادند که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق تاکنون چهار کشته برجای گذاشته است.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سانا، منابع نظامی سوری می‌گویند حوالی ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه به وقت محلی، دشمن صهیونیست با چند فروند موشک از سوی جولان اشغالی به برخی از مراکز حومه دمشق حمله کرد که واکنش پدافندی ارتش سوریه را در پی داشت و به انهدام برخی از موشک‌های مهاجم منجر شد.

این حمله موجب کشته شدن چهار نظامی سوری و زخمی شدن چهار تن دیگر شد و خسارت‌های مادی نیز داشته است.

خبرگزاری سانا پیش از این هم اعلام کرده بود که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های صهیونیستی در اطراف دمشق مقابله و بیشتر آن‌ها را منهدم کرده است.

این خبرگزاری همچنین از شنیده شدن چندین انفجار در اطراف دمشق خبر داده بود.

تجاوز‌های هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بار‌ها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن‌ها شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بار‌ها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.