اخبار حوادث

پرداخت دیه؛ مجازات ترساندن مرگبار دختر همسایه

خودکشی |دادگاه |دیه

آفتاب‌‌نیوز :

پدر و پسری که با ترساندن دختر همسایه باعث مرگ او شده بودند به پرداخت دیه محکوم شدند.

این پدر و پسر با داماد خانواده درگیر شده بودند و شوک ناشی از این درگیری باعث ایست قلبی دختر همسایه به نام لادن شد و جان او را گرفت.

پدر لادن بعد از مرگ دخترش به پلیس شکایت کرد و گفت: در همسایگی ما عروس و دامادی زندگی می‌کردند که با هم اختلاف داشتند. چند روز قبل از اینکه حال دخترم بد شود، عروسی که در همسایگی ما بود از پنجره خانه‌اش سقوط کرد و فوت شد. داماد مدعی بود همسرش خودکشی کرده اما پدر و برادر عروس ادعا می‌کردند او به قتل رسیده است به همین دلیل هم شبانه به خانه داماد حمله کردند و با شکستن در و پنجره باعث شوک دختر من شدند. دختر من بیماری قلبی داشت اما شوک ناشی از این درگیری حال او را خراب کرد و در بیمارستان جان داد.

بعد از گفته‌های مرد شاکی، جسد دختر او به پزشکی قانونی ارسال شد و متخصصان علت فوت را آریتمی ‌قلبی تشخیص دادند و گفتند 30 درصد علت فوت ناشی از شوک بوده که منجر به آریتمی ‌شده است.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری استان تهران، متهمان که پدر و پسر و داماد خانواده بودند در دادگاه حاضر شدند.

پدر و پسر مدعی شدند فقط برای گفت‌وگو به آنجا رفته بودند و درگیری ایجاد نکردند. همچنین داماد خانواده نیز گفت زمان حادثه در بازداشت بوده و نمی‌داند چرا نامش در کیفرخواست آمده است.

در پایان وکیل اولیای دم گفت: مستندات پرونده نشان می‌دهد این پدر و پسر وارد خانه داماد شده و با شکستن شیشه‌های پنجره و در، صدای مهیب تولید کرده و با فحاشی و درگیری باعث ترس شدید لادن شده‌اند و پزشکی قانونی نیز این موضوع را تایید کرده است.

در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهمان را به پرداخت دیه محکوم کردند.

نمایش بیشتر

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.