اخبار حوادث

استفاده پلیس از تجهیزات روز/ تحویل متهمان با کمترین صدمه به مراجع قضایی

جمهوری اسلامی ایران |جوانان |حوزه

جانشین فرمانده فراجا گفت که پلیس با استفاده از تجهیزات روز تلاش دارد تا متهمان را در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر کرده و با کمترین صدمه تحویل مراجع قضایی بدهد.

به گزارش کردوار نیوز، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم آغاز به کار بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس که پیش از ظهر امروز در محلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از نمایشگاه ایپاس ۲۷۰ شرکت داخلی، خارجی و نمایندگی‌های برتر در حوزه امنیتی و انتظامی حضور دارند. پیام این نمایشگاه امنیت و آرامش است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایپاس صرفاً در چارچوب نیاز پلیس فعالیت نمی‌کند، گفت: این نمایشگاه برای ایجاد و ارائه تجهیزات برای حفظ آرامش و امنیت در جامعه برپا شده است.

جانشین فرمانده فراجا از ارتقا کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این مرحله از نمایشگاه ایپاس خبرداد و گفت: تفاوت این نمایشگاه با سال گذشته در این است که کیفیت کالاهای ارائه شده ارتقا پیدا کرده است، همواره رویکرد ما ارتقا و افزایش کیفیت خدمات بوده است، چرا که معتقدیم باید نیازهای جامعه برای استفاده از تجهیزات امنیتی احصا شود و همچنین ضعف و عیب‌های تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه برطرف شود.

وی  در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه بالای ۹۰ درصد کار مجموعه پلیس ایجابی است، گفت: در برخی مواقع هم نیاز است تا کارهای امنیتی و دفاعی از سوی پلیس انجام شود و به همین منظور این نمایشگاه می‌تواند کمک بسیاری برای نیازهای آینده پلیس در زمینه تجهیزات امنیتی و انتظامی داشته باشد. پلیس همچنین برای تجاری‌سازی کالاهای پیشنهاد شده در نمایشگاه ایپاس تسهیلاتی را در نظر گرفته است.

به گفته رضایی نمایشگاه ایپاس پاسخ کوبنده‌ای برای کشورهایی است که تحریم‌های ظالمانه را طی ده‌های اخیر به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند و حالا باید ببینند که این تحریم برای جوانان خوشفکر ایران به یک فرصت تبدیل شده است. بخشی از تجهیزاتی که ما نیاز داشتیم  در کشورهای دیگر بود اما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم آنها را وارد کنیم ، اما حالا جوانان خوش‌فکر ایرانی آن تجهیزات را بومی‌سازی کرده و در این نمایشگاه ارائه داده‌اند و ما حتی می‌توانیم آنها را صادر کنیم.

جانشین فرمانده فراجا با اشاره به ضرورت استفاده از تجهیرات و ابزارهای به روز گفت: پلیس جمهوری اسلامی دنبال این است که حتی افرادی که رعایت قانون نمی‌کنند را در کوتاه‌ترین زمان شناسایی کرده و با کمترین صدمه تحویل مراجع قضایی بدهد؛ در همین راستا نیز برای هوشمندسازی تجهیزات ابزارها اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.