اخبار فرهنگی

حضور «دریا» در بین نامزدهای جشنواره فیلم ولز

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز، فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان در ادامه حضور بین المللی خود به هفتمین دوره جشنواره فیلم «ولز» راه یافت و نامزد بخش بهترین فیلم کوتاه با بودجه کم شد.

این بیست و چهارمین حضور بین‌المللی این فیلم محسوب می‌شود که تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی شده است.

از نکات جالب توجه این دوره از جشنواره حضور آخرین ساخته مسعود کیمیایی به نام «خائن کشی» است که در بخش بهترین فیلم زبان خارجی با دیگر آثار به رقابت می‌پردازد.

فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی و صحرا رمضانیان بازیگران این اثر هستند و روایت چند دوست است که برای سفر به شمال کشور برنامه ریزی می‌کنند و آماده برای سفر می‌شوند اما… لازم به ذکر است آرش رمضانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، پویا حقیقی تدوین و صدا، مصطفا صادقی دستیار فیلمبردار، مصطفا آرین راد طراح گرافیک، مجتبی رحامیان عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، ایلیا شمس و محمدکاظم شیران در مقام تهیه کننده در این اثر حضور دارند.

همچنین مجموعه آموزشی و هنری CNG TV لندن (انگلستان) حامی مالی و معنوی این فیلم است. هفتمین دوره جشنواره Wales International Film Festival با ساز و کاری ویژه و چند مرحله‌ای طی دو ماه در گوین تئاتر شهر نیث ولز برگزار می‌شود که پس از نمایش آثار منتخب و شناسایی فینالیست‌ها، در نهایت با معرفی برندگان جوایز در تاریخ (۱۴ و ۱۵ سپتامبر) ۲۳ و ۲۴ شهریور به کار خود پایان می‌دهد.

حضور «دریا» در بین نامزدهای جشنواره فیلم ولز

۵۷۵۷

نمایش بیشتر

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.