اخبار فرهنگی

ماجرای بیلبورد خونین مهران مدیری چیست؟

ستاره |شبکه |شبکه نمایش خانگی

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی در فضای مجازی ویدئویی از سطح شهر منتشرشده که بیلبورد تبلیغاتی سریال «پدر گواردیولا» با بازی مهران مدیری را در حالی نشان می‌دهد که چهره این بازیگر به تدریج خون‌آلود و در ادامه شعار «خون به پا می‌شود …» درج می‌شود.

اعلام زمان پخش هفتگی سریال «پدر گواردیولا» در قسمت پایینی این بیلبورد، این تعبیر را از سوی برخی رسانه‌ها به همراه داشته است که این بیلبورد قرار است هر پنجشنبه ساعت هشت صبح همزمان با پخش هر قسمت از سریال، خون‌آلود شود.

اما پیگیری‌های خبرنگار ما از پلتفرم پخش‌کننده حکایت از جریانی دیگر دارد؛ اینکه اساسا چنین تصاویری به جلوه‌های ویژه نسبت داده می‌شود. 

پخش سریال «پدرگواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت اله و تهیه‌کنندگی محسن حیدری مدتی است در شبکه نماش خانگی آغاز شده و از پلتفرم تماشاخونه پخش می‌شود.

سریال «پدرگواردیولا» که از همان بدو پخش بخاطر برخی بازیگرانش با حاشیه‌هایی همراه شده بود، این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود و داستان آن به رویارویی و تقابل دو شخصیت بیوک و اسماعیل نفر (گواردیولا) پس از چندسال می‌پردازد.

در این سریال بازیگرانی، چون حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، مسعود شریف، داریوش سلیمی، محمدرضا هاشمی، مصطفی حبیبی منش، سارا محمدی، هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عدل پرور و النا حیدری، علیرضا اسلام پناه و مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نمایش بیشتر

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.