اخبار جامعه

وضعیت پارکینگ مرز مهران با بازگشت ۲۰ از زایرین اربعین بهتر می شود

وضعیت پارکینگ مرز مهران با بازگشت ۲۰ از زایرین اربعین  بهتر می شود

رییس پلیس راهور فراجا گفت: تقریباً ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌ها و محل‌های مجاز در مرز مهران تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار‌کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعینی وجود نداشته است و امیدواریم با همین روند خوب مأموریت بزرگ اربعین حسینی به اتمام برسد.

سردار هادیانفر افزود: حدود ۱۰ هزار نفر از همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائرین عزیز اربعین حسینی هستند و خوشبختانه تاکنون شاهد تصادف خاصی در مرزهای اربعینی نبودیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با قدردانی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مسیرهای منتهی به مرز مهران بیان کرد: ما سال‌های گذشته در مسیر ایلام-مهران در ایام نزدیک به اربعین حسینی شاهد ترافیک بودیم اما خوشبختانه با اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی در این مسیر انجام داده و شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم که جا دارد قدردانی کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران گفت: تقریباً ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌ها و محل‌های مجاز در مرز مهران تکمیل شده است.

سردار هادیانفر گفت: با توجه به اینکه تاکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند و بازگشت زائران نیز ادامه دارد پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی وضعیت پارکینگ‌های مهران نیز به شرایط مطلوب دست یابد.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان توصیه کرد: با توجه به حجم ترددی که به مرز مهران وجود دارد توصیه ما این است که زائرین عزیز اربعین حسینی باتوجه به گرمای هوا و پیشگیری از معطلی‌های احتمالی، از مرز خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چذابه برای خروج از کشور به مقصد عراق استفاده کنند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.