اخبار فرهنگی

نمایشگاه دانشجویی برای کاریابی هنری برگزار می شود

آشنایی |دانشگاه |روزه

به گزارش کردوار نیوز، نمایشگاه کار و توانمندی های هنری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 تهران ، اولین و جامع‌ترین رویداد در زمینه کاریابی هنری و برای هنرمندان در ایران است.

این نمایشگاه دو روزه که ۲۳ و ۲۴ خرداد در مجتمع ولی عصر (عج) برگزار خواهد شد، با هدف به اشتراک گذاشتن موقعیت های شغلی برای متقاضیان رشته های هنری علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی سازماندهی شده است.

دستاوردها، کارآفرینی و عملکردهای برگزیدۀ دانشگاه در 14 غرفه در فضایی با مشارکت معاونت های دانشگاه در حوزه های اجتماعی، هنری ، حسابداری و کسب کار، کارآفرینی و سینما به نمایش در می‌آید.

معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت های یکدیگر به منظور افزایش همکاری های میان رشته ای هنری ، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضۀ ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه به سازمان ها و مسئولان کشور و استفاده از این دستاوردها جهت حل مسائل کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

در حاشیۀ این نمایشگاه، نشست‌ها، کارگاه های آموزشی و رونمایی از دستاوردهای جدید توسط بخش های مختلف در نظر گرفته شده است.

ارایه فرصتهای شغلی و کار آموزی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان هنری مستعد دانشگاه‌ها ایجاد فرصت تعامل با سازمان‌های معتبر داخلی و بین المللی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان استفاده از تجربیات سازمان‌ها و موسسه های هنری موفق از جمله برنامه‌های دیگر این نمایشگاه است .

۵۷۵۷

نمایش بیشتر

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.