اخبار جامعه

خطر توقف لحظه‌ای در سطح معابر/آخرین وضعیت ترافیکی تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آموزش |پلیس راهور |ترافیک

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه سی و یکم تیر ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی افزود: ترافیک در معابری چون بزرگراه‌های، حکیم، آبشناسان، بابایی، یادگار، زین الدین، بابایی، امام علی (ع) و اشرفی خلوت هستند و همچنین ترافیک درخیابان آزادی نیز روان است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران ادامه داد: ترافیک در بزرگراه‌های نواب و شیخ فضل الله نیمه سنگین ولی در عین حال در حال حرکت است.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها، اجرای طرح جناغی ها و همچنین عدم تردد کامیون‌ها در ساعات روز در معابر شهری حضور دارند و با رانندگانی با دیدن خلوتی معابر ممکن است بر سرعت خودروی خود بیافزایند و باعث حادثه و تصادفات دلخراش می‌شوند برخورد می‌کنند.

سرهنگ مؤمنی گفت: ۸ خط حرکتی همزمان وارد تونل توحید می‌شود و این حجم بالای ورودی به تونل توحید باعث ایجاد ترافیک در این محدوده می‌شود. امید است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تصادفات و حوادث رانندگی باشیم.

وی همچنین از رانندگان خواست از توقف لحظه‌ای در سطح معابر بویژه در خطوط حرکتی و لاین سرعت خودداری کنند چرا که باعث بروز و افزایش تصادفات و در همین شرایط خلوتی باعث ایجاد ترافیک می‌شود.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.