اخبار جامعه

وقوع سرقت در استان سمنان ۲۲ درصد کاهش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ محمود گیلانی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی مدت اجرای طرح نوروزی وقوع سرقت در استان سمنان با کاهش ۲۲ درصد مواجه بوده است، ابراز داشت: وجود گشت‌های مضاعف و هدفمند در این کاهش ضمن ارائه آموزش‌ها و مبارزه با سارقان نقش مؤثر داشته است.

وی ضمن بیان اینکه ۹۶ درصد سرقت‌ها کشف شدند، افزود: دستگیری سارقان نیز با رشد ۶۵ درصد مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مالخران و سارقان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر می‌شوند، ابراز داشت: از شهروندان نیز در مقابل انتظار می‌رود با اقدامات پیشگیرانه امکان هر گونه سو استفاده سارقان را سلب کنند.

گیلانی ضمن بیان اینکه کشف سرقت‌ها ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، تصریح کرد: با همکاری شبانه روزی نیروی انتظامی تلاش شد تا امنیت در محلات و شهرهای استان به لحاظ سرقت برقرار باشد.

وی ضمن بیان اینکه کاهش سرقت‌ها علاوه بر همکاری مردم و نیروی انتظامی همراهی سایر دستگاه‌های ذیربط را نیز می‌طلبد، افزود: رعایت نکات و توصیه‌های ایمنی در کاهش وقوع سرقت برای همه شهروندان استان سمنان الزامی است.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.