اخبار جامعه

انهدام باند ۶نفره توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک سمنان و کرمان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار |خبرنگاران |خودرو

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و ابراز کرد: با اقدام مأموران انتظامی استان سمنان مشخص شد که گروه قاچاقچی از شمال شرق کشور قصد توزیع تریاک در یکی از استان‌های جنوبی کشور دارند.

وی با بیان اینکه این افراد در تور اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بود، افزود: با تکمیل اطلاعات و هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اجرای عملیات دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این عملیات به دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله منجر شد، گفت: شش نفر از اعضای باند که در دو خودرو حضور داشتند با هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مواد مخدر سمنان دستگیر شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه بیش از ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این خودروها کشف شد، ابراز داشت: این مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود که خوشبختانه به مقصد نرسید.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.