اخبار فرهنگی

ارتش نقش تعیین کننده‌ای در جنگ تحمیلی داشته است

جنگ |حوزه |شهدا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی یکی از یگان‌های پا در رکاب در طول عمر انقلاب اسلامی بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن شهدای بسیار زیادی تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش کردوار نیوز، سرهنگ علی کلوندی  در دیدار با امیر سرتیپ  حمیدرضا رحمت‌پور  فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ ارتش پیاده استان کردستان  بیان کرد: کردستان مهد اصلی رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «سرزمین مجاهدت‌های خاموش» است و با تمام توان در برابر دشمن متجاوز ایستاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: البته دفاع در کردستان به پیش از دفاع مقدس بر می‌گردد روزهایی که مردمان این دیار برای دفاع از انقلاب در مقابل با گروهک‌های ضدانقلاب با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها، خون پاکشان را تقدیم ارزش‌های دین و نظام می‌کردند.

کلوندی با بیان اینکه ارتش در طول انقلاب و دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی یکی از یگان‌های پا در رکاب در طول عمر انقلاب اسلامی بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن شهدای بسیار زیادی تقدیم انقلاب کرده است و نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در این دوران داشت.

وی افزود: به نقش نیروهای ارتش در هشت سال دفاع مقدس بویژه در کردستان به خوبی پرداخت نشده که باید در این حوزه بیشتر فعالیت کرد. به همین منظور در نظر داریم دلاوری و ایثار شهدا و رزمندگان ارتش در کردستان را به رشته تحریر درآورده و بخشی از موزه دفاع مقدس استان نیز به این مهم اختصاص داده شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.