اخبار جامعه

معرفی پلتفرم‌های خلاق و نوآور در حوزه فروش صنایع‌دستی در نمایشگاه «آبادیران»

ایران |حوزه |علم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از حضور غرفه خانه‌خلاق گردشگری و صنایع‌دستی تهران در نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا «آبادیران»خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرهام جانفشان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران درباره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا «آباد ایران» گفت: این نمایشگاه با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها به‌منظور محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: در غرفه خانه خلاق گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت پلتفرم‌های خلاق و نوآور در حوزه فروش صنایع‌دستی که آمادگی عرضه مستقیم تولیدات صنایع‌دستی در مناطق روستایی و کم‌برخوردار را دارد معرفی ‌می‌شود.

وی افزود: شناسایی و جذب ایده‌های خلاق و نوآورانه برای استقرار در خانه خلاق گردشگری و صنایع‌دستی بخش دیگر اهداف حضور خانه‌خلاق گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران در نمایشگاه آباد ایران است.

نمایشگاه آباد ایران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خانه‌های خلاق از ۲۳ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.